zaterdag 16 oktober 2010

Kado tasjes.




Hallo Allemaal.

Deze keer een serie tasjes gemaakt met het mooie Tilda en Blue Ella papier.
De rest spreek voor zich en als je vragen hebt dan hoor ik het wel.
Ik ga nu wat kerst waxinelicht doosjes maken van het mooie Bo Bunny papier dat ik bij Marloes van doe a ding heb gekocht.
Ik heb ook nog 2 hele gave super mooie Martha St ponsen gekocht.
Er waren zoveel nieuwe ponsen dat ik moeilijk kon kiezen,ga maar eens kijken bij der ze zijn echt schitterend.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend met alles wat jullie gaan doen.
Hier schijnt het zonnetje dus straks maar ff naar buiten en genieten.
Jammer dat ik niet in een bosrijke buurt woont want daar is het echt genieten nu met die herfstkleuren.

37 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties!!
    Hihi heb je die kerstdoosje nou nog niet af ;-)...
    Maar die zullen ook wel weer prachtig worden!

    Geniet van het weer, hier schijnt ut zonnetje ook heerlijk...

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw..wat heb je weer supermooie kadoosjes gemaakt Jannie!! Leuk met de vlinders. Die zijn van Joy hè? Maar de onderste...die is toch niet van Joy? Ik heb ze ook maar dacht dat ook alle stukjes eruit gestanst zouden worden maar hij embost die. Daarom vind ik de onderste ook mooi..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit...weer wat anders dan kaarten.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave tasjes, prachtig zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,
    Volgens mij worden je doosjes steeds mooier!! Deze vind ik echt super!!!!! De theelichtdoosjes/kaarten zijn ook leuk om te maken, ben ook wat aan het expirimenteren maar ze zijn me nog niet naar de zin om te posten. Nu snel nog wat boodschappen doen en dan ga ik ook lekker aan de freubel vandaag, kom weinig van de laatste dagen.
    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jannie, I love this blog!!!So cute!!!
    Come on visit my blog! kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Jannie, je kadodoosjes zijn prachtig!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er schitterend uit je cadeautasjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOi Jannie,

    wouwwwwwwwwww mooi zeg :) leuk om te zien en ik lees dat je ook waxinelicht doosje gaat maken ;) ben ik ook erg benieuwd naar.
    En heerlijk dat je zo lekker bij Marlous hebt kunnen shoppen :) ja die heeft spulletjes genoeg. Altijd een dillema als je in de winkel loopt, hoe langer je er loopt hoe meer je ziet :) zeg ik altijd :D whahaha.

    Hugs en fijn weekend
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww, ze zijn weer schitterend en prachtig papier. Ik kijk ernaar uit om je waxinelichtdoosje te zien.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh je tasjes zijn echt heel mooi!
    Leuk om te maken hé.
    Fijn weekend!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhhhhhhhhh die zijn mooi en wat een mooi papier en jij hebt er wer wat moois van gemaakt

    fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat een geweldige tasjes.....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw ze zien er allemaal schitterend uit zeg!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wowwww Jannie,Wat een schitterende doosjes heb je weer gemaakt.
    Je papier is toch zo MOOI.

    Liefs Riet.
    ps.hier is het nu steenkoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn werkelijk prachtig Jannie. Mooie kadootjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooooooooooooi Jannie , echt heel mooi.Je hebt aardig doorgewerkt.Ik moet ook nodig aan de slag,maar ja markten en workshops geven,daar gaat zo veel tijd in zitten.Maar goed komt wel weer,misschien vanmiddag.Hoopte je te zien gisteren op de markt , misschien komende zaterdag in Scharendijke ? Gisteren erg goed gedraaid trouwens,was ook erg leuk.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die zien er schitterend uit Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie, wat een schitterende kadotasjes heb je gemaakt. Goed bewaren hoor, 1 maart ben ik jarig! ;)
    Inderdaad leuk om nu te weten aan wie ik zit te mailen. Ik was echt óp die vrijdagavond, maar dat kon me niks schelen want ik had een superdag gehad.
    Nog een fijne dag verder en groetjes,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooo Jannie, ze zijn weer schitterend geworden. Met die prachtige en subtiele accentjes!
    Ik ben zeer benieuwd naar je nieuwe creaties voor de Kerst en je nieuwe ponsen. :D
    Ik heb zelf ook erg veel mooie tussen gezien...
    Zelf heb ik ook eindelijk mijn magnolia papier binnen, dus het is tijd om er wat leuks van te maken.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jannie,
    Wat een prachtige tasjes zijn het weer geworden. Heel erg mooi papier is dat van het eerste tasje. En inmiddels heb je al een hoop mensen gelukkig gemaakt denk ik zo :).
    Hihi, jammer dat je zo ver weg woont.

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. These are all gorgeous Jannie & Beautifully embellished. I love all the colours you have made!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Wauw!! Leuk gemaakt! Dat is een super leuke manier om iets kleins cadeau te geven, erg mooi!

    Fijne dag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee Jannie,

    Ze zijn weer prachtig!! Waar zijn die blokjes van jou dan?? Je moet ze natuurlijk wel op je blog zetten , zodat wij er ook van kunnen genieten he ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende tasjes zijn dit. Prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Muito lindo seus trabalhos. Inspiradores!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, these are all so pretty! I would love to try this one day. So beautifully made.
    Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow Jannie I love it when you make these, they are so stunning and what fantastic colours
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig zeg, bedankt voor het geode nieuws en ik ga jou ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie kadoosjes Jannie,
    prachtige passende kleuren

    bedankt voor je leuke berichtjes bij mijn foto's

    Groetjes, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kadotasje, dat bleu ella papier is ook heel leuk ga ik maar eens naar opzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wow absolutely beautiful work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat eenn prachtige tasjes zijn dit geworden Jannie. het is ook heel mooi papier. Inderdaad een bos is prachtig deze tijd van het jaar (we zijn een weekje naar limburg geweest schitterend) maar ben toch altijd weer blij om thuis van me af te kunnen kijken....je ziet de buien dan tenminste aakomen (haha).

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hallo,
    maak je ook op bestelling spullen? ik ga trouwen en vind bv kadodoosjes en die je gemaakt hebt heel mooi. graag hoor ik het van je.
    lily.amani@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen