maandag 25 oktober 2010

Zoek de verschillen.

Hallo allemaal,
Eindelijk weer eens wat nieuws op mijn blog.
Een doos vol met kerst waxinelicht doosjes.
Het papier is van Bo Bunny echt een schitterende kerstlijn.
De bloemen heb ik gemaakt met een mix van Marianne mallen en de bosskut mal.
Ik ga deze doosje met de kerst weggeven in plaats van een kaart.
Dus alleen voor de fam. en vrienden die in de buurt wonen want met TNT komt dat niet goed denk ik.
Bedankt weer voor jullie bezoek en leuke berichtjes.

O ja even op de foto klikken voor een grotere weergave.

36 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Jannie! Leuk om kado te geven!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat een leuk idee! Mooi gemaakt zeg allemaal verschillende, super en wat een werk heb je ernaan gehad.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwww, dat ziet er geweldig uit Jannie! Wat een leuk idee zeg... daar zullen ze vast van opkijken.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie
    Jij was er ook vroeg bij zag ik vanmorgen op mijn blog.Dankjewel voor je compliment.
    Jij bent met massaproductie begonnen zie ik , ze zien er geweldig uit , heel mooi afgewerkt.
    En idd. erg mooi papier van Bo Bunny.
    Beterschap met je zoon.
    Je hoort wel als "de winkel"klaar is.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw dit ziet er schitterend uit zeg, ik heb ook een doosje gemaakt met waxinelichtjes voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, Morgen laat ik hem om mijn blog zien,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig uit, wat een leuk idee.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende doosjes Jannie!!! Een heel leuk idee om ze i.p.v. kaartjes te geven.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, daar heb je wel wat werk aan gehad!!! Ze zijn prachtig geworden.

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb de verschillen gevonden :-)
    volgens mij is er niet een hetzelfde

    Wat heb ik nu gewonnen?

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,
    Dit is werkelijk heel erg mooi, hier maak je mensen denk ik heel erg blij mee. En wat is dat papier mooi, dat is echt kerst! Bram heeft wel iets verdiend vind ik hij gaf tenslotte het goede antwoord ;-)
    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoo jij hebt niet stilgezeten;-)
    Harstikke leuk idee hoor, om ipv kerstkaart zo'n doosje waxientjes te geven!

    Enne...nee ik ben niet op de workshop geweest, maar heb wel nadat ik bij Anita op de demodag weer had gezien hoe leuk dat blenden is, nog wat kleurtjes distress, foam, en een craftsheet aangeschaft, zodat ik me ook lekker kan uitleven met inkt, en dan in mijn eigen stijl. Het is errruggg leuk om te doen;-)
    groetjes, en een fijne dag verder!!!!
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een ontzettend gesellig gezicht.
    Ziet er heel mooi uit zo.En heel leuk idee Ik zit zelf ook te broeden op iets met kaarsjes als een alternatief voor kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn prachtig zeg! wat een verschrikkelijk leuk idee om dit te geven met kerst!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whow wat gaaf, prachtig en heel origineel is dit, jammer dat ik niet in de buurt woon hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf, en wat een werk, heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verzenden via TNT is geen enkel probleem. Dat ze veel in het nieuws zijn wil niet zeggen dat alles fout gaat. Ook voor verre vrienden en familie is dit erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige doosjes Jannie! Dit ziet er wel heel feestelijk uit. Het is ook een erg leuk idee om zo'n cadeautje te geven in plaats van kaarten.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ronald, wat leuk een berichtje van jouw.
    Oké ik zal er voor jullie ook één maken en met speciaal vervoer laten bezorgen.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal goed Bram.
    Maar was dit dan een prijsvraag?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi

    wow dat ziet er super mooi uit!!

    leuk om cadeau te geven,heel erg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel origineel, wat zullen ze er blij mee zijn!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zien er geweldig uit en inderdaad het papier is schitterend, jammer dat ik niet in de buurt woon!.

    gr>louise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi leuk en vooral origineel om dit te geven met kerst i.p.v. kaarten.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig creatie,
    leuke kleurtjes heb je gebruikt!!
    en dat papier is ook zo mooi!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er heel mooi uit Jannie,
    leuk idee.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooi hoor, je doosjes, heel leuk om weg te geven en natuurlijk om te krijgen.

    groietjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Jannie, wat een werk heb je hier aan gehad maar het ziet er dan ook geweldig leuk uit zo!
    Wát een reacties zal je straks krijgen bij het uitdelen hiervan
    Ophalen is voor mij geen probleem hoor, heb nog 'n zwager en schoonzusje in Oostcapelle wonen... maar ach, toch ook nog niet echt in de buurt van jou. :)
    Ga je nu weer aan de kaart?

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowwwwww Jannie toch,Wat schitterend gemaakt,prachtig papier en die bloemen zijn zo mooi.
    tnt verstuurd het ook hoor,wil het enkel maar zeggen.................

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat was erg veel werk Jannie, maar het eind resultaat mag er zeker zijn!
    Geweldig met die grote Kerststerren.
    Zo sfeervol en erg origineel, dus de familie zal zeer er blij mee zijn ipv. een kaart.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou zo in de buurt komen wonen, wauuw zeg wat een heerlijke en mooie doosjes heb je gemaakt!! en uhhh volgens mij komt het papier me bekend voor;) super hoor!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwww wat geweldig zeg...heel leuk gedaan....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Jannie,

    Wauw!! Dat zijn leuke kerstcadeautjes! Daar zullen familie en vrienden van je, denk ik, erg blij mee zijn! Leuk! Daar ben je vast druk mee geweest.

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een pracht doosjes zeg! Heel erg mooi gemaakt, op naar de volgende doos ;-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat ziet er ge-wel-dig uit Jannie! En wat leuk om te krijgen...erg crea van je!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen