maandag 15 november 2010

Notitie blokje.


Deze keer eens geen kaart of doosje maar ik heb een notitie blokje gescrapt.
Mijn dochter zei Ma dat moet je ook eens doen dat is zo leuk.
Zij een voorbeeld meegebracht en inderdaad het is heel leuk.
Heb het met Tilda papier gedaan en dat is opzich al heel mooi,ik blijf het schitterend papier vinden.
Zo nu ga ik aan mijn eerste kerstkaart beginnen ja jullie lezen het goed de eerste.
Ik ben zaterdag ff naar Marlous geweest en nog wat papier gekocht echt super gaaf papier van echo park.
Dus als het nu niet lukt dan weet ik het niet meer.(hahaha)
Bedankt voor je bezoekje en al de leuke en lieve reacties die jullie elke keer weer achterlaten.

34 opmerkingen:

  1. whow dit is een prachtig blokje geworden zo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een heel gaaf notitieblokje. Mooi gemaakt. Goed idee van je dochter en dat Tilda papier blijft heel erg mooi.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Jannie!!! Wat een leuk kerst kadootje ook zeg!
    En nu dus tóch maar aan de kerstkaarten beginnen?? hihihi, je bent nog net op tijd! Zelf heb ik eerlijk gezegd ook nog maar weinig gedaan hoor... ik kan er maar niet toe komen. Het is zo vreemd om het weer op te pakken na het overlijden van mijn moeder.
    Om even op jouw reaktie te antwoorden: het gaat inderdaad de ene keer beter dan de andere keer, maar ik heb het er wel vreselijk moeilijk mee hoor. Ik mis haar verschrikkelijk.
    Dankjewel voor je belangstelling hoor, doet me wel goed!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je dochter had inderdaad een goed idee want het is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,

    Leuk je notitie blokje. En dat tilda papier blijft inderdaad mooi!!!
    Ben een donderdag naar de kreadoe geweest, meid ik ben helemaal blut!! Ik had een lijst gemaakt met spullen die ik nog wilde hebben en heb alles kunnen vinden wat op mijn lijstje stond.
    Volgend jaar weer!!!

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    wat een schitterend notitieblokje!!

    mooi papier en mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie, Schitterend wat een leuk idee van je dochter hij is geweldig, je hebt het ook weer mooi aangekleed. Nou succes met de kerstkaartne bij mij wil het ook nog niet echt lukken hoor.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie,
    Wat heb je dit weer mooi gemaakt, een ontzettend leuk idee!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een leuke!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend notitieboekje Jannie!! Mooi hè met Tildapapier.
    En succes met je kerstkaarten. 'k Ben blij dat ik er al 41 af heb... En dat papier is geweldig mooi. Ik heb er al een paar kaartjes mee gemaakt (staan op mijn blog)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel mooi uit Jannie.
    Je hebt gelijk hoor dat je nog wat nieuw scrappapier hebt gehaald.......stimuleert nog meer he om mee aan de slag te gaan.

    Succes met de kerstkaarten,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee, heel mooi gemaakt, heel mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow Jannie what a fantastic gift this would make, anyone would love this beautifully decorated note book
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie
    Prachtig en handig dat notitie boekje !!!!!
    Dank je wel !!!!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig notitieblokje, leuk om cadeau te krijgen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi boekje Jannie , ja Tilda papier is geweldig he. Ik ben gelukkig al een aardig eindje op weg met mijn kerstkaarten,maar ook nog lang niet klaar.
    Leuke blog heeft je dochter.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig boekje Jannie!!
    de kleuren zijn ook super;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Jannie toch,je kan ook alles zeg,moet zeker bij jou in de leerles komen.
    Schitterend gemaakt meis,zo mooi dat papier.
    Compliment hoor.
    Ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig blokje!!!
    Heel mooi gemaakt :-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh this is so gorgeous Jannie, beautiful colours too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig notitieboekje jannie,schitterend papier dat je ervoor gebruikt hebt, enne veel succes met de kerstkaarten.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige creatie! En ja dat Tilda papier blijft schitterend.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Wat een super leuk blokje is dit!! Erg mooi gemaakt en altijd handig om nieuwe creatieve ideetjes in te noteren, toch! Yep, stroopstokken, soldaatjes noemden wij ze, in het cadeaupakket dat ik had gemaakt. Heerlijk zijn die, toch?!

    Fijne dag!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie, Schitterend wat een leuk idee van je dochter hij is geweldig,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief boekje is het geworden! Succes met al je kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig geworden Jannie, schitterend papier ook.

    gr Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig notitieboekje Jannie!
    Schitterend papier heb je weer gebruikt.
    Nu nog alle wensen en ideetjes erin opschrijven, Nog veel succes met de Kerstkaarten maken.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel gaaf notitieblokje Jannie!!
    hmmm, je had zeker nog geen papier genoeg???? hihihi.
    Nou veel succes met de kerstkaarten hoor!!;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend mooi Jannie en ben helemaal weg van die kleuren die je gebruikt heb....prachtig!!!
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creatie Jannie, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie,
    Wát een schattig notitie blokje!
    Eigenlijk zonde om te gebruiken, in je tas te stoppen of in de keuken te leggen om je boodschappen op te schrijven!
    Ik zou er maar al je hobbywensen in noteren!! :) :)

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen