maandag 22 november 2010

Prettige Feestdagen.




Hallo Allemaal.

Op deze maandagmorgen wil ik jullie nog een paar waxinelicht doosjes laten zien.
Deze ga ik dus weg geven in plaats van een kerstkaart.
Ik vind ze leuk om te maken en je kan er van alles in doen .Ik heb er ook al gemaakt met theezakjes en snoepjes dat is ook heel leuk.
Het eerste doosje is gemaakt van Bo Bunny papier en de tweede en derde zijn gemaakt van Magnolia en de vierde van Sei.
Wens jullie allemaal een hele fijne week en bedankt voor het langskomen en de berichtjes die ik altijd met veel plezier lees.

Het patroon heb ik bij Kitty vandaan die heeft heel veel doosjes e.d. op haar blog staan.

35 opmerkingen:

  1. heel erg leuk om te geven ipv een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg mooi Jannie , idd. een leuk idee , maar ik hou het toch maar bij kaarten.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze prachtig Jannie, vooral de eerste, het papier waanzinnig mooi!!!!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer schitterend, hmm laat de kerst maar komen, of bedoel ik laat ut doosje maar komen ;-).

    Super mooi!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige doosjes Jannie en zo verschillend qua uitstraling, super gedaan.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig, super leuk idee.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jee het lijkt me een heel werk zoveel doosjes maar vind het wel helemaal super, zeker om zo weg te geven in plaats van een kaart! schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn gave doosjes zeg!! Helemaal top Jannie!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een superleuk idee om een doosje voor iedereen te maken. Ook deze doosjes zijn weer prachtig Jannie. Ook mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige doosjes is dat een patroon van kitty franken ! grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig en heel origineel zijn deze schattige doosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn weer heel erg mooi geworden Jannie! Jij ook een hele fijne dag gewenst, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jannie, wat zijn dit een prachtige doosjes.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie gemaakt en inderdaad een leuk alternatief voor kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh wat zijn ze leuk Jannie....heb jij daar ergens een patroon van? Lijkt me ook zo leuk om te maken....ook leuk als kraamkadootje met sokjes erin ofzo.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige doosjes weer Jannie.
    Heel mooi papier en details heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige doosjes Jannie, en inderdaad weer eens wat anders dan een kerstkaart geven.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie,

    En dit zijn nr ...... en ..... en ..... ;-)
    Je weet wel wat ik bedoel. Ik vind deze ook weer prachtig! Ze blijven leuk.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn weer super Jannie!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige doosjes!! xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke doosjes heb je gemaakt . Een leuk idee om deze weg te geven ipv een kaartje.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie,
    Wat een bofkonten zijn het die bij jou in de buurt wonen.
    Jammer dat ze niet met de gewone post verstuurd kunnen worden, mijn fam. + vrienden wonen allemaal ver weg..... misschien 'n goed idee voor m'n buurvrouwtje (88) maar ja de Mercie doosjes zijn ook wel heel erg aantrekkelijk om te maken en weg te geven...nog maar even over denken!
    Ik vind ze in iedergeval weer heel erg mooi!!!!!

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind ze allemaal stuk voor stuk prachtig, ik zou niet kunnen kiezen welke het mooist is.
    Wat een bofkonten zijn diegene die dit moois krijgen.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. In 1 woord prachtig Jannie !!!!!!!!!
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een soort doosje, maar door verschillende papiertjes hebben ze allemaal een heel andere uitstraling Jannie.
    Maar een ding is zeker ze zijn allemaal echt prachtig geworden!
    En ook een leuk idee om iets anders te geven dan een kaart!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn echt schitterend Jannie, leuke kerstkadootjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo jij bent lekker bezit geweest. Ziet er goed uit zeg.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WAt een geweldige leuke doosjes zeg!! Je hebt prachtig papier gebruikt! Echt heel mooi!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en uiteraard gelijk bij jou gekeken en volger geworden!
    liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ze zijn prachtig en heel mooi papier.
    ik heb ook patronen voor de scor-pal op mijn blog die ik zelf heb gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoiii daar ben ik hoor ff op de thee. Jij bent wel een positieveling hoor. Jij telt gewoon alweer af naar ze zomer hihii. Helemaal goed, die houden we er in. Maar om even terug te komen op de kerst...wat zijn deze doosjes gaaaaf. Zo'n leuk idee met die kaarsjes er in.

    Een dikke pluim voor op je hoed euhh kerstdoosjes:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen