dinsdag 9 november 2010

Zo maar een kaartje.

Zo maar een kaartje zonder tekst of wens.
Altijd makkelijk om in voorraad te hebben.
Het papier is van Ella Blue,plaatje van internet en de rand is gemaakt met een Martha S pons.
Dit is zo'n gave pons, ik heb hem eens van een blog vriendin gehad en ben er nog steeds erg blij mee.Verder weinig freubels een bloem en een vlinder een paar knoopjes.
Nu moet ik toch echt eens aan de kerstkaarten gaan beginnen, maar heb er helemaal geen zin.
Erg hé.
Dan maar naar de winkel dit jaar,maar misschien komt onverwachts nog wel de zin en inspiratie.
Je weet maar nooit bij Jannie.(lol)
Wens jullie allemaal een fijne dag ondanks de kou en de regen.

37 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,
    Wat een mooie kaart, prachtige kleuren!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend!! Ik hou zo van die vintage stijl en blauw/bruin is 1 van mijn favoriete kleurencombo's!
    Wanneer je eenmaal de eerste kerstkaart gemaakt hebt, kun je vast niet meer stoppen!! Maar de kerst komt al aardig dichtbij en haastwerk is ook maar niks. Gelukkig zijn er ook hele mooie kaarten te koop ;-)
    fijne dag, groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww dit is schitterend Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,schitterende details.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart! ben gek op deze vintagestyle.
    Blauw en bruin samen...supersss;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Jannie, wat een schitterende kaart zeg!! en wat een mooie kleuren ook.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeel mooi Jannie! Succes met je kerstkaartjes hoor en ik hoop echt dat je toch nog inspiratie zult krijgen om er een paar te maken.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zomaar een kaartje , zomaar mooi.
    Erg mooie kleuren Jannie.
    Die pons heb ik ook , en is idd. erg mooi.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooi kaart Jannie, en die pons heb ik ook die doet het erg mooi, ik vind het dit jaar ook moeilijk om steeds iets nieuws te verzinnen met de kerst, maar ik denk ook net zo als jou, wat niet klaar komt die krijgen een kaart uit de winkel. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,
    Heel mooi dit kaartje hoor, zou je ook best als kertkaart kunnen gebruiken, soms hoeft het niet zo uitgesproken kerst te zijn.
    Je crwaties zijn stuk voor stuk mooi, volgens mij heb je genoeg inspiraties, anders kwam je nooit tot zulke mooie creaties!

    Gr, Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje komt er weer langs!
    Prachtig papier is dit ook en de pons rand heb je zo mooi verwerkt samen met het kant!
    Ik heb 'm ook al heel lang liggen maar vond 'm altijd te groot. (dat krijg je hè als je via internet koopt) maar ga het ook eens zo proberen :)

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een hele mooie kaart zeg, heel sfeervol.
    Ik heb ook een probleem met kerstkaartjes, telkens als ik er één maak verkoop ik hem en dan heb ik weer niets om op te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. woeps was ik nou weer te snel? ik geloof niet dat mijn reactie geregistreerd is, en dit is nog wel zo'n mooi kaartje, dat wilde ik even zeggen! Heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterend stijlvol kaartje heb je gemaakt.
    groejes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    een prachtige vintahe kaart!!

    mooi gemaakt en een leuk plaatje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie,

    Wouw wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt ;) geweldig!!!! Blauw met bruine kleurtjes :) lekker fris maar toch ook weer een hele warme kaart om te zien. Super!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Jannie en de kleuren weer en altijd fantastisch!!!
    Wat knap van je, het plaatje zo te combineren met het papier, dat je zou denken het is een compleet setje geweest!
    De Kerstkaarten moeten geen probleem voor je zijn ... kijk weer op internet naar al die mooie plaatjes en de kaart(-en) zijn zo gemaakt ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie, Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, prachtig papier, ik vind hem heel stijlvol. Nog bedankt voor je lieve reactie, we hebben een heerlijke middag gehad, even niets aan je hoofd heerlijk.

    Groetjes Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, prachtig en nog eens prachtig. En die kleuren zijn heel mooi bijelkaar. Echt stijlvol.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart weer Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwww Jannie,Wat een schitterende kaart,zo mooi plaatje.
    Prachtig papier en pons heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is weer een prachtig mooi kaartje geworden.
    Helemaal mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n prachtig kaartje Jannie, helemaal af omdat je alles zo mooi gecombineerd hebt. Ben benieuwd of je nog aan de kerstkaart gaat en ach je hebt gelijk hoor je kan ze ook gewoon kopen hihi.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 'k Vind het een schitterend kaartje Jannie! Prachtig is de combinatie blauw/bruin.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat veel moois heb je gemaakt jannie!!!
    ik dacht dat je in een dip zat.
    schitterend wat je allemaal hebt gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is schitterend. Dit papier vind ik ook zo mooi. Ik ga zo naar de Kreadoe, maar eens snuffelen of ik dit papier kan vinden.
    Succes met je kerstkaarten, ik herken het heel erg goed, heb er ook nog geen zin in.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is een prachtige kaart Jannie! Erg mooi van kleur en zo sfeervol.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zucht....wat een mooie romantische kaart zeg.
    Echt genieten. En wat en gaaf papier is dat. Superrr hoor.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje Jannie! Mooi papier toch he, dat Ella Bleu , zodra de bestelling de deur uit is , ga ik daar ook maar weer eens een kaartje mee maken denk ik ;-)
    Je doosje van hieronder is ook super leuk. en wat toepasselijk, die voetjes, echt leuk!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ziet dat er schitterend uit zeg!!!!!!!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jannie, super lief kaartje hoor! En het zeepdoosje is ook schitterend.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart! Heerlijk een beetje dromerig, erg mooi gemaakt! De Kreadoe vrijdag vond ik helemaal super! Erg gezellig, wel druk, maar toch nog een leerzame workshop kunnen volgen. Ik heb vooral veel basis spulletjes aangeschaft, weinig stempels deze keer, ha ha, heb me in kunnen houden!

    Groetjes & fijne zondag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a lovely card Jannie! Lovely papers and great colors! This lace is so gorgeous!

    Have a nice week!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen