zondag 19 december 2010

Kadootje voor de Kerst


Gisteren ben ik naar de opening van de crea winkel Doe@Ding in Spijkenisse geweest.
Wat een super gave mooie winkel is dat geworden.
Je weet niet wat je ziet zo mooi en groot.
Een hele hoek met cardstock papier echt geweldig 160 kleuren Core Color en 120 kleuren Bazzill.
Dan nog een 60 kleuren van een ander soort papier, echt super gaaf.
En dan nog een hoek met inkt en toebehoren, heel veel scrap papier nou ja het is te veel om op te noemen.
Bij Anita kunnen foto's van de winkel bekijken ,maar in het echt is alles nog veel mooier.
Dus als jullie tijd en zin hebben ga eens bij Marlous kijken echt het is zo genieten daar.
Terug naar de kado tasje, deze heb ik gemaakt voor alle dames van Doe@Ding.
Het papier is weer van Echo Park,en de rest spreekt voor zich.
Ik heb de tasje (4stuks) gevuld met een kaarsje,winterthee,kerst zeepje en een chocolaatjes.
De dames vonden het heel leuk en zagen nu eens een eind resultaat van al de spulletjes die zij verkopen.
Wens jullie allemaal een hele fijne week,het zal voor velen wel een drukke week worden maar ook wel weer gezellig zo voor de Kerstdagen.
Sorry voor de lange post maar ja ik moest het ff vertellen.(hihi)

24 opmerkingen:

  1. hoi

    wow schitterend tasje!!

    heel mooi papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijkenisse is wel een stukje uit de buurt, maar volgens mij wel de moeite waard om eens een kijkje te nemen als ik jou zo hoor!
    Je tasjes zijn heel erg mooi geworden Jannie!
    fijne avond, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig zijn deze tasjes en die toepasselijke winterse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauuw wat een gaaf tasje is dat zeg!! prachtig blijft dat mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie, Super gave tasje heb je gemaakt kan me voorstellen dat de dames er erg blij mee waren... enne wat is de winkel mooi geworden ben jaloers op je zo dichtbij woont zoiets dat missen wij hier echt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave tasjes weer Jannie!!
    En helaas gooide het weer gisteren roet in het eten. Jeannette had donderdag al een aanrijding gehad, dus zag ze het niet zitten. We baalden allebei stevig ;-( We hadden er zo naar uitgekeken.Nu hopen we van de week een keer te gaan. Jammer dat we elkaar nu niet gezien hebben. Maar hopelijk in maart weer ;-)

    groetjes, en fijne kerstdagen,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie. Mooie kadootjes , hebben ze ook wel verdiend he, ze werken echt keihard.Ik kon gisteren helaas niet , had geen auto , er lag te veel sneeuw,en ik had vandaag een kerstmarkt,dus druk.Maar ook daar bleef het helaas rustig door het weer.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie,
    Gezellig hoor zo'n babbeltje...en 'n mooie scrapwinkel moet je natuurlijk altijd promoten!
    Jammer voor mij 'n beetje te ver om even te gaan shoppen.
    Wat lief van je om zulke mooie tasjes voor het team te maken. Het zal zeker gewaardeerd ziin!!

    Liefs, Agnes

    (de sneeuw is weer geruimd) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kersttasje Jannie!! :D Ik kan me voorstellen dat de dames van Doe@ding er errug blij mee waren.
    Ik wilde zelf ook heel graag naar Spijkenisse zaterdag, maar gezien de weersomstandigheden, leek het me niet verstandig.
    Wie weet...binnenkort.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwwwwww wat een mooi tasje ik moet ook maar eens naar Spijkernisse eert de sneeuw weg

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is so beautiful Jannie.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Jannie wat een gave tasjes zijn dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jeetje Jannie toch,wat heb je dat schitterend gemaakt,mooi papier en kleur.
    Prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig tasje Jannie met mooit papier.
    Ik ga geloof ik ook eens naar Spijkenisse, het is wel een stuk rijden maar als het zo`n mooie winkel is, heb ik dat er wel voor over ;)
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow!
    Such beautiful work Jannie!
    Wishing you a very Happy Christmas!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie,

    Supergaaf! Wat ontzettend lief dat je dit voor de dames van Doe@ding hebt gemaakt, ik vind ze prachtig.
    Ik hou het bij de webwinkel, Spijkenisse is toch iets te ver weg maar wie weet wat niet is kan misschien ooit komen.

    Groetjes en een fijne avond!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je superleuke kadootjes gemaakt voor de meiden van Doe@ding Jannie!! Logisch dat ze daar blij mee waren...
    Leuk dat ik je zaterdag weer gesproken heb bij Marlous. Fijn om een gezicht bij de naam te hebben als je een reactie plaatst.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke tasjes met een leuke verwennerij erin.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er geweldig uit!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer een paar super tasjes gemaakt Jannie en ook nog voor de dames van Doe@ding! Ik kan me wel goed voorstellen, dat ze daar blij mee waren.
    En ik denk dat ze ook goed gevuld waren, omdat ze van boven niet eens goed wilden sluiten ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooi tasje weer Jannie, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende tasjes heb je genaakt! Prachtig van kleur en zo mooi versierd! En de inhoud is ook verrukkelijk...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Wat ontzettend leuk dat je een tasje voor de dames hebt gemaakt, dat zullen ze zeker super hebben gevonden! En wat super dat je zo enthousiast bent over de winkel! Spijkenisse is voor mij niet naast de deur, maar ik hoop er nog wel een keer te komen! Erg mooi gemaakt weer, Jannie!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En dat mooie tasje staat nog steeds bij Jack en mij op de kast te pronken.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen