donderdag 23 december 2010

Merry Christmas.


Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor al de bezoekjes en berichtjes van dit jaar.
Ik heb ze altijd met heel veel plezier gelezen.
Het bloggen vind ik super leuk je ziet zoveel schitterende creaties langs komen,echt super gaaf.
Verder wens ik iedereen fijne Kerstdagen en een goed en creatief 2011.
Voor ieder die het moeilijk heeft heel veel sterkte deze dagen.


I wish you all a Merry Christmas and a healthy and creative 2011.

Thanks for all the visits and many nice comments on my blog.

18 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne kerstdagen samen met je gezin, en een gezond en creatief nieuwjaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook fijne dagen gewenst en een goed en gezond 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Je doosjes zijn weer schattig!!
    En ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2011 ( dat laatste zal zeker wel lukken denk ik ;-))

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jannie, ik wens jou al het zelfde terug...maar dat wist je al :)

    Fijne dagen!!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ma. Jij ook hele fijne kerstdagen en een
    heel goed uiteinde!

    Tot morgen :-).

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Jannie en ik wens jou ook fijne kerstdagen!!
    Groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie, Ten eerste wat een schitterende foto en etn tweede wil ik jou en je gezin ook hele fijne dagen toewensen en alle goeds voor 2011.

    Liefs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je en leuk dat je deze foto als kerstkaart hebt gebruikt

    Groetjes, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie
    Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig 2011.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jannie,

    Een super gezellige kerst gewenst ook voor jou!! Ik geniet ook altijd erg van jouw leuke reacties op mijn blogje, dus dankjewel!!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jannie

    Ik wens jou en je familie een heel goed en fijn kerstfeest en een voorspoedig en gezond 2011!

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey die Jannie,

    Ik wens jou ook een hele Fijne Kerst toe en een gezond en goed Nieuwjaar toe vol nieuwe Creativiteit. Ik heb genoten van je Blog en kijk alweer uit naar je nieuwe freubels in 2011.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fijne feestdagen en een mooi, creatief nieuwjaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wishing you a very Merry Christmas!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve Jannie, heel graag wil ik jou en je gezin héle fijne dagen toewensen en voor het nieuwe jaar alle goeds!!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Warme groetjes en geniet van de feestdagen,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen