maandag 27 december 2010

Speciaal voor jou.

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.Hier hebben we het echt gezellig gehad,maar wat is het vlug voorbij hé.
Nu hebben we een heerlijk rustig weekje voor de boeg, mijn man heeft vakantie dus lekker een beetje aan rommelen ik zeg altijd alles mag niets moet.
Ik hoop deze week wat kaartjes te kunnen maken want mijn voorraad is op.
Dit kaartje had ik nog op de computer staan maar nog niet laten zien.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

23 opmerkingen:

  1. De kerstdagen zijn inderdaad heel snel voorbij gegaan, maar dat is het altijd hé, als het gezellig is.
    Je hebt weer een prachtige kaart gepost met mooie details.
    Ik wens je nog een hele fijne week met je man.
    De mijne moet werken.;)
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekje vrij na een drukke tijd, ik moet helaas werken. Mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Jannie en mooie kleuren ook !
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Jannie. Ook het kk hieronder is prachtig.
    Een fijne week samen. De mijne moet gewoon werken en heeft ook nog eens dienst as weekend.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie romantische creatie Jannie!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi kaartje Jannie en heb de woord verificatie uitgezet grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Nu op naar oud en nieuw, kerst was idd errug gezellig.

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Jannie,leuk plaatje.
    Heel mooi papier.
    Wat bedoel je nou,ik kan zo een berichtje bij je plaatsen hoor,niks aan de hand.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt, ik heb wederom de woordverivicatie uitgeschakeld, op de e.o.m. stond hij weer aan, bedankt voor de tip.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ff testen of ik ook zo een berichtje kan posten.
    Mooie kaart heb je weer gemaakt
    Goede actie ook met die verschrikkelijke tijd verslindende woord verificatie, ik weet er alles van.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Jannie, hele mooie kleuren!
    Geniet lekker van de vrije week!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,

    Ik vind het een schitterende kaart! Vooral de kleuren passen erg mooi bij elkaar.
    Geniet van je vrije week en een hele fijne jaarwisseling!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Jannie het is weer een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jannie

    Wat een geweldig mooie kaarten ....allemaal!!

    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel te snel Jannie, gelukkig hebben de kinderen nog vrij dus toch nog een beetje vakantie gevoel!
    Prachtige kaart! Wat zijn dat schitterende kleuren, zo diep en heerlijk warm. Het plaatje met de pioenrozen, daar ben ik dol op!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gorgeous card Jannie...the mix of paper and image are brilliant
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker zo'n weekje helemaal doen wat je leuk vindt hé? Geniet er maar lekker van hoor.
    Je kaart is erg mooi geworden! En ik vind het knap dat je door je voorraad heen bent... volgens mij kom ik nooit door mijn voorraad heen, ik heb gewoon veel te veel pfffff.
    fijne jaarwisseling alvast, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen