vrijdag 14 januari 2011

Hoera een jongen.



Deze keer heb ik 2 tasje gemaakt voor een geboorte van een jongen.
Heerlijk traditioneel in het blauw.
Mijn nicht Janet vroeg of ik 2 jongens en 2 meisjes tasjes wilde maken.
Er zijn veel juffen zwanger en dan heb ik een leuk kadootje wat een ander niet heeft.Een rompertje of sokjes er in en klaar ben je.
Dus jullie begrijpen wel de volgende post komen de meisjes tasjes aanbod.

Wens jullie allemaal een heel fijn weekend en bedankt voor het langs komen en de vele berichtjes die jullie achterlaten.Echt super leuk om ze elke keer weer te lezen.

20 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Jannie, dat is altijd leuk om weg te geven.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heeft Janet straks een supermooi én origineel kadootje!!! Want wat zijn ze mooi geworden Jannie... super!!
    Ben benieuwd naar de meisjestasjes. :-)
    lieve groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige tasjes, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nicht heeft in ieder geval superleuke kraamkadootjes als het jongentjes worden.
    Ze zijn schattig Jannie! Succes met de meidenversie ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jannie wat een super mooi cadeautje is dit.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er schitterend uit, ik ben benieuwd naar je tasjes voor meisjes. Maar jou kennede gaat dat helemaal goed komen.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie
    Geweldig zijn ze , leuk passend papier ook. Op naar de meiden , ben benieuwd.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie, ik ben net via andere blogs bij je terecht gekomen, wat maakt je leuke kaarten, ik houd ook van de vintage stijl. De tasjes hierboven zijn ook schitterend.
    Ik ben ook meteen een van je volgers geworden,
    groetjes, en fijn weekend,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi , heb je weer prachtig gemaakt, ik ben benieuwd naar de roze uitvoering.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige babytasjes Jannie, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel mooi uit Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,
    Wat zijn ze weer leuk geworden zo als
    "baby-tasje"
    Zo zie je maar: het modelletje is voor alles te gebruiken!!
    Kom maar op met de roze variant :)

    Fijn weekend en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk dat ze fat aan jou vraagt, mag jij lekker aan de knutsel! Maar ik kan het me goed voorstellen dat ze het aan jou vraagt, want ze zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze heb je in ieder geval super gemaakt!
    Ben benieuwd naar de roze versie.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit ziet er weer schitterend uit Jannie! Ziet er prachtig uit!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer mooi Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, Jannie, wat leuk dat je dat zo hebt gemaakt. Dat is zeker een bijzonder cadeautje om weg te geven, dat heeft niemand! Erg mooi zijn ze - en nu nog die voor de meisjes! ;-)
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo onze "doosjes-dame" heeft het weer druk gehad! Het blijft leuk als de mensen je creaties zo leuk vinden, dat ze voor wat moois bij je aan kloppen! Heel lief en mooi Jannie!
    Nu ben ik erg benieuwd naar die roze nog :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk zo'n opdracht en mooi uitgevoerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen