zaterdag 15 januari 2011

Hoera een meisje.



Hoi allemaal,

Zo als jullie zien zijn de tasjes voor de meisjes ook klaar.
Het was heel leuk om te doen,ik ga er voor mij zelf ook maar een paar op voorraad maken.
Ach ik wil zoveel,mijn kaarten doos is ook helemaal leeg dus moet ik daar ook nodig wat aan gaan doen.
Maar ik denk dat we allemaal wel een te willen doen lijst hebben.
Maar wat maakt het ook uit, het is hobby en als we maar een beetje gezond mogen blijven dan komt het allemaal wel.
Wens jullie allemaal een hele fijne zondag,

26 opmerkingen:

  1. hoi

    oooo erg mooi!!

    leuk gemaakt en leuk papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg mooi geworden. Ja ook ik heb een lijstje wat ik nog zou willen doen. Maar helaas, niet genoeg tijd in een dag. Maar ooit komt het wel.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie. Ja ik heb helaas ook zo'n lijst. Er komt iedere keer zo veel moois voorbij op die blogs,dan denk ik dat ga ik ook maken.Maar ja dat gebeurd zo vaak.Jouw tasjes zijn in ieder geval af , ze zijn erg mooi geworden.
    Laat nu die baby's maar komen.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de meisjestasjes zien er ook super uit,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tasje zijn heel leuk geworden, daar zullen meisjes zeker blij mee zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een schitterend tasje geworden Jannie! Helemaal super!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de roze versie is ook supersss!!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en ook super schattig is deze box

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En inderdaad, ook deze tasjes zijn weer leuk, net zoals je beloofd had!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Creabea,

    Wat een leuke babytasjes heb je gemaakt!!!
    Jij ook nog een fijne zondag.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zijn ook heeeel erg mooi geworden!
    Een te doen lijstje heb ik ook, het wordt steeds langer,lol. Ik zie zoveel mooie dingen en leuke ideeën voorbij komen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Snoezig en heel lief zijn je tasjes Jannie!Prachtig gedecoreerd met lint, bloemen en die pluizige babyaccentjes!
    Ja ook mijn "doe het" lijst wilt niks minder lang worden! Maar ja zo blijven we wel lekker bezig! ;D
    Mijn pdf met het tasje komt zo jouw kant op.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi jannie wat lieverds je tasjes
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend, ook in het roze! Ik vind het ponswerk langs de onderkanten heel erg mooi.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie,
    wat een schitterend tasjes heb je gemaakt
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook de tasjes voor de meisjes zijn erg mooi en heel schattig! Veel plezier met je nog te doen dingetjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tasjes weer Jannie, alle vier!!

    Ja Spellb. is inderdaad een rommelig blog, je moet even weten waar je moet zijn (en Engels kennen natuurlijk hihi) Maar morgen is er nog een laatste realease en dan zullen ze overmorgen allemaal wel te zien zijn hoor.Maar pas op, misschien is het beter om ze niet te gaan bekijken, want zien is kopen !!!!! Ik heb er al tig op mijn verlanglijstje staan ;-)

    Oh ja, Marlous gaat eerst weer naar America natuurlijk,lekker hoor, dan kan ze weer mooie dingen voor ons scoren ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie,

    Wat heb je dat schitterend gemaakt Jannie en wat een leuk papier heb je ervoor gebruikt.Ja, die lijst van mij is ook heeeeeeeeeel lang kom tijd tekort en dag mag wel 2x keer zolang duren.

    Gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wowwww Jannie,wat SCHITTEREND gemaakt,alle 4.
    Ben weg van het papier,bedoelde je dit papier?
    Leuke details.
    Je kleinzoon of kleindochter kan komen.

    Liefs knuf Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke en vrolijke tasjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jannie,

    Die voor het meisje zijn ook helemaal leuk geworden zo! Erg mooi en lekker vrolijk!
    Tja, helaas inderdaad weer kouder, ik vond het ook wel lekker zo! ;-) Geen idee of er dan ook weer sneeuw komt, maar we gaan het maar gewoon meemaken. Ik heb nog wel een lekker weekje Portugal gepland staan en hoop daar een beetje kou te ontlopen!
    Fijne dag & groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De meisjeskadootjes zijn ook schitterend Jannie!!! Ze kunnen geboren worden...;)
    kHeb ff gesnuffeld welke Tilda's eruit komen. Wauw...die wil ik ook!!! Nu wachten wanneer Marlous ze heeft ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihihi...computeren en eten koken gaat niet tegelijk!!! Smaakten de piepers nog een beetje? ;)
    Mijn pc staat tussen de keuken en eettafel dus sta zo weer bij bij de kookplaat! Vanavond heb je weer een nieuwe kans om het goed te maken...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Jannie, had ik toch bijna je roze tasjes gemist! En dat zou echt zonde zijn want ze zijn weer prachtig geworden!!!
    lieve groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen