donderdag 27 januari 2011

Ticket for a fun time.


Hallo allemaal,
Deze keer weer eens een kaartje gemaakt met het mooie Tilda papier.Hebben jullie de 2 nieuwe paperpads van Tilda al gezien??
Bij Marlous zijn ze al te koop en ik heb ze dan ook al besteld.
Ik heb deze keer gekozen voor een beetje vintage stijl en dus alleen de zwarte en bruine vellen gebruikt.Ik vind het zelf wel heel mooi deze kleuren combinatie.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes.

36 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhh wat een schatje Jannie heerlijk neuzen he bij Doe@Ding het is jammer het is voor mij zo ver weg anders zat ik er wel vaak
    ik vind je kaart een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooie papier en details heb je gebruikt, super.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt!

    heel mooi gemaakt en een super kleur en een leuk plaatje!!

    ik vind hem super!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Wat een prachtig sijlvol Vintagekaarje heb je gemaakt, leuk zo die vlindertjes. Nee. ik heb het nieuwe papier nog niet gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ging even wat mis was nog niet klaar.
    Ga even geen papier meer kopen, heb nu zoveel dat ik de komende jaren wel mee voot kan hihihihi, dus eerts maar eens wat op gaan maken voor ik wat nieuws koop.

    Fijne dag en groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Jannie,wat een supermooi papier blijft dit toch!! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Jannie! En wat veel leuke details: de vlindertjes, kant, bloempjes en knoopjes...je kaart is helemaal áf!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart weer, mooi plaatje....gewoon helemaal superssss.
    Het nieuwe papier van Tilda is weer gaaf!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een Heeele mooi kaart Jannie, helemaal mijn stijl haha.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie. Geweldig mooie kaart , supermooie kleuren.
    Nee ik heb het nieuwe Tilda papier nog niet gezien,en ik ga niet kijken ook.Weet je wel hoe lang mijn lijstje al is.
    Pfffff elke dag komen er weer nieuwe dingen uit.Zouden ze moeten verbieden.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Jannie Hélémaal mijn smaak deze prachtige kaart! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Jannie en wat een mooie kleurcombinatie heb je gebruikt. De nieuwe blauwe lijn van Tilda (Summer) is ook mooi, mijn arme portemonnee denk ik wel eens. Ik heb nu eerst papier besteld van Maja bij Duymelot, ook een geweldig mooie serie.

    Fijne dag,
    groetjes Tha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superrrr wat een prachtige kaart, ik ben helemaal weg van deze stijl!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Jannie,
    Wat een schitterende kaart zeg!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een practig kaartje!!! Echt schitterend gemaakt :-)...
    Ik zit weer al met smart op de volgende te wachen ;-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwww Jannie,dit is zeker een schitterend kaartje,zo lief plaatje.
    Prachtig dat papier,mooi details,de bloemen vind ik echt geweldig.
    Ik heb ze ook gezien bij Marloes die blokken,wat zijn ze mooi.
    Weer wat op ons verlanglijstje.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whow prachtig is dit in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart, het kant en de vlindertjes zijn geweldig!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Jannie!! Het blijft zo mooi papier hè? Oh..ik ben niet de enige die zo'n hebberd is...hihihi.. Als het goed is, heeft Goris het vanavond bij zich!!! Hij was toch in de buurt..
    Als je interesse in het patroontje van het rugzakje hebt, geef ff een gil!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal geweldig en in mijn stijl, superkaartje dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een prachtig kaartje Jannie. Het papier en de kleuren zijn heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig kartje, je hebt zo'n mooi sfeer neergezet.

    greotjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende vintage kaart Jannie met prachtige details. Het papier van Tilda blijft erg mooi, maar ik heb zelf het nieuwste papier van MAJA Design gekocht! Ook super mooi en echt iets voor jou (denk ik)!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card Jannie, love it!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow Jannie this is a beautiful card, its so gorgeous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. In een woord PRACHTIG!!!!!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is een schitterende kaart Jannie! Helemaal super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een Geweldig kaart heb je weer gemaakt,, in een woord prachtig!!!

    Liefst Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HOi Jannie,

    ooooooooooooo kijk eens toch wat een pracht van een kaart heb je gemaakt!! Echt een sweety van een plaatje en dan heerlijk die bloemen erbij. Ben aan het genieten van en kunstwerkje!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a gorgeous card hun and great vintage look.

    your comment gave me a smile. Thank you so very much.

    Hugs, Claudia xox

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een plaaatje weer Jannie!! Echt weer een schitterende kaart hoor!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Vind het altijd leuk om even bij je te kijken.

    Lieve groet,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen