donderdag 20 januari 2011

Zomaar een kaartje.

Hallo allemaal.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het Ella Blue papier.
Het is zonder tekst gemaakt dus het kan voor alles gebruikt worden.
"K ben der zelf niet zo tevreden over, de crea inspiratie is hier ver te zoeken .
Ik hoop dat het gauw voorjaar wordt en dat de zon vandaag weer eens gaat schijnen en dan komt het met de crea ook wel weer goed.(ff een dippie)hebben we allemaal wel eens denk ik .)
Allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

26 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart.
    De kleuren zijn geweldig

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Jannie, leuk achtergrondpapier heb je gebruikt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Jannie,

    Ik vind het een schitterend kaartje geworden, prachtig papier en wat een prachtige Hortensia, als die eerst maar weer in bloei staan, dan schijnt de zon vast wel.
    En je weet het, als de zon maar in je hart schijnt.

    Maak een mooie dag van,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat dippie kennen we denk ik allemaal wel eens, maar dit kaartje is toch prachtig en lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje hoor!
    enneee.....iedereen heeft het bekende dippie ook wel eens hoor, gaat vanzelf over;)
    maarrr...tís wel lastig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een schitterende kaart geworden Jannie!! Super om al die details te zien!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor Jannie.

    En ja, een crea dipje hebben we allemaal weleens.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloemenkaart Jannie, ik doe op het moment ook niet zo veel. Weinig tijd, overwerken en dan is de puf er 's avonds een beetje uit. Ik hoop komend weekend weer wat te maken want heb er wel heel veel zin in. Straks eerst maar eens naar de kapper wordt ook nodig tijd, zelfs dat schiet er bij in.

    Groetjes uit een zonnig Grijpskerk.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Jannie en mooie kleurencombintie. Ik vind geen dippie aan je kaart te zien, maar ik had het ook van de week. Je bent dan zelf niet tevreden maar anderen vinden je kaart mooi. Dit geldt nu ook voor jou. Je kaarten zien er altijd fantastisch uit.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind het anders een heel mooi kaartje geworden hoor! Ik ben gek op hortensia's en ik vind je takjes met blaadjes ook zo mooi.
    Ja het wordt tijd dat het voorjaar komt met het lekkere zonnetje hé? Gelukkig kunnen we er hier vandaag al een beetje van genieten.
    Ben blij toe want met de begrafenis strakjes is het extra vervelend wanneer het zulk somber weer is hé?
    lieve groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige en stijlvolle kaart.
    vind hortensia,s altijd zo mooi en ruiken ook zo lekker.
    je hebt mooie details ook toegevoegd.
    fijne dag verder en gr van an

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Jannie!!
    zo mooi en stijlvol.
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lastig hè die creadip? Iedereen heeft er van tijd tot last van. Ik erger me dan aan mezelf...
    Aan je kaart is niks te zien van je dip. Het is net zo'n schitterende kaart als altijd Jannie!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou jij presteerd anders prima hoor , terwijl je een dippie hebt. Niks mis mee , gewoon een mooie kaart.Ja ik ben ook gek op hortensia's.
    Klim maar gauw uit je dip , vind je hem zelf ook mooi.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind hem juist heel mooi en dat met een dip prachtig hoor ik hoop dat het weer gauw voorjaar word

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dipje of niet... dit vind ik toch een schitterende kaart hoor Jannie! Heel mooi van kleur en indeling!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoie Jannie

    wat lief dat je mijn volger bent geworden,maar gooi je anders maar niet weg,,wauww wat een mooie creaties en dat in een winterdipje,dan kan ik niet wachten tot de zomer om jou kaartjes te zien,
    En michien toeval,maar ik voel me net zo,en mis die heerlijke zon op mijn gezicht,
    Maar ik ga me direct aanmelden als je volger,
    Tot vlug

    liefst Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk voorjaarskaartje Jannie! Ook de babydoosjes vind ik erg lief geworden!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Smaken verschillen Jannie...het is gewoon een heel lief kaartje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jannie, een dipje kan iedereen af en toe hebben, maar ik merk bij jou er niks van! Prachtig kaartje en de kleurtjes net als de details super weer. De hortensia staat hier zo mooi bij!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer van je dippie, maar dat is aan je kaart niet te zien hoor. Hij is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Jannie,je papier is echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jannie,
    ik zit ook in een kaartenmaak dip, meestal na de eindejaarsfeestdagkaarten (nieuw scrabbelwoord;)?)
    maar ik vind dat er met jou kaartje niks mis is hoor, vind hem heel mooi:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. HOi Jannie,

    Ja die voorjaar mag er van mij ook wel komen hoor. Heb ook een beetje last van die inspiratie loosheid :(. Maar het is je gelukt om een kaart te maken ;) kijk en dat is al een hele kunst! En het is een mooie kaart hoor, niets mis mee ;).

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Compliment voor wat je allemaal maakt!

    En bedankt voor je reactie op mijn blog (kaartengallery)
    groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen