donderdag 3 februari 2011

Van alles wat.




Hoi allemaal,

Hier heb ik echt van alles wat,een theedoosje, een tasje, een mercidoosje en een waxinelicht doosje maar allemaal met het zelfde papier gemaakt.
Het papier is van Making Memories en dan de lijn Paper Reverie.
He is echt heel mooi papier en ik heb er dan ook met veel plezier mee gefreubeld.
Ik heb er nog meer van dus er zal nog wel eens een post komen met dit papier, ik ben nu met een kaart bezig.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje en al de leuke berichtjes die ik altijd met veel plezier lees.

37 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie,
    Leuke dingen heb je gemaakt.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk mooi! Echt gaaf zo'n collectie van alles wat.
    En alles in dezelfde tinten.

    PRACHTIG!!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jannie, wat is dit mooi zeg! Wat een prachtig papier heb je ook gebruikt. Het lijken net allemaal stofjes. Zo doet de deksel van de grootste doos me erg denken aan een jas die mijn moeder vroeger gehad heeft... hoe heet dit motiefje ook alweer?? Kan er even niet opkomen hihihi.
    Maar ik vind het erg mooi allemaal.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele productie gemaakt, maar wat super om alles in 1 kleur te houden, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi zeg ze zijn allemaal even prachtig en wat een mooie papier lijn grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge Jannie jij bent goed bezig! wat een prachtige dingen en het papier is inderdaad heel erg mooi. Is de Speciaal voor jou een tekst stempel of heb je het geprint? Ik ben nl. op zoek naar z'n stempel, in ieder geval stempel met z'n soort lettertype.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig! ik vind ze stuk voor stuk prachtig geworden, en wat een mooi papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele sjieke serie doosjes! Echt prachtig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow wat een gave doosjes allemaal, in een woord schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is allemaal prachtig Jannie!!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jij hebt heerlijk gefreubeld Jannie. Stuk voor stuk zijn ze allemaal schitterend!!! Jammer dat ik niet bijna jarig ben ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt lekker doorgewerkt , je hebt duidelijk meer inspiratie als ik momenteel.
    Ze zijn allemaal even mooi Jannie , en idd.geweldig mooi papier.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owww wat superleuk zeg. Je bent een echte Creabea zeg. Waar koop je al die inspiarite? Hihi dan wil ik graag het adres van die winkel..

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creaties Jannie! Zoiets moeten wij thuis allemaal op voorraad hebben staan. Geen last minute stress on snel iets moois(natuurlijk)maken voor de jarigen en andere gelegenheden!
    Super gedaan!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, these are gorgeous Jannie and the colours are wonderful. Beautifully embellished to!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je weer creatief geweest zeg, allemaal hele leuke dingen die je hebt gemaakt en dan ook nog met zulk mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Het papier is super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauww dat zijn werkelijk schitterende creaties Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige creaties, gemaakt met heel mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend gemaakt Janny.

    Gr. van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie creaties heb je gemaakt Janny.
    Heel mooi papier,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ohhhhhhhhhhhhhhhh Janny wat een plaatjes allemaal je kan er wat van ik vind ze schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is echt schitterend papier en jij hebt er weer super mooie dingen mee gemaakt. Geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waauw Jannie wat een juweeltjes heb je gemaakt en wat een schitterend papier heb je gebruikt, je zal toch maar zo'n Kadootje ontvangen.

    Fijn weekend,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. woh geweldig jannie, wat heb je leuke dingetjes gemaakt, erg mooi papier.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie dingen allemaal Jannie, ze zien er stuk voor stuk even prachtig uit! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. simply amazing
    i must say i love the first bag the most.
    that paper is stunnign
    its so hard to find classy black and white paper here in the US.
    well done

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Jannie, Ai ai ai, gaat het weer vriezen... nou, dat hoeft niet meer, hoor, ha ha! Wat heb je weer mooie creaties gemaakt, leuk dat je altijd een kleurthema lijkt te kiezen, zou ik ook eens moeten doen, mijn bureau is altijd een puinhoop van een kleurenexplosie!! ha ha!!
    Groetjes en fijn weekend nog,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat veel moois zeg Jannie, Oooooooooooooo ik zit mijn ogen uit te kijken. NOu je inspiratie is volgens mij helemaal terug!!!!!!!! Genieten genieten en nog eens genieten!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow wow wow Jannie these are amazing
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach arme Jannie,ben je zo ziekies? Ik hoop dat je snel weer beter bent hoor.
    ps nog een paar weekies en dan is het 4 maart..JOEPIE!!!!! ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt Jannie!! Ik vind ze helemaal supers!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een sjieke set Jannie! Heeeeeel mooi!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen