donderdag 24 maart 2011

Thinking of You

Hallo Allemaal.

Dit kaartje heeft geloof ik 14 dagen rond me heen geslingerd.
Het wilde gewoon niet lukken,ik wilde er eerst een mannenkaart van maken maar dat lukte dus helemaal niet. Ik heb van alles geprobeerd maar geen inspiratie.
En weg gooien doe ik niet gauw, alleen als er echt iets mislukt is, dus heb ik hem maar een poosje aan de kant gelegd.Maar uiteindelijk is het toch nog een kaart geworden .
Papier is weer van Maja, de bloemen stempel is van Different Colors die heb ik vorig jaar bij Marlous op de demodag gekocht.Tekst stempel is van Just Rite.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes en berichtjes.

41 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een schitterende kaart!!
    het is maar goed dat je het niet hebt weg gegooid want het is een super kaartje!

    mooi papier en heel mooi met die stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft dan even geduurd maar dan heb je ook wat want je kaart is echt schitterend geworden en wat een schitterende stempel.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt, Jannie, alleen dat maja-papier is al geweldig, alles is op elkaar afgestemd. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Ondanks dat het zo lang geduurd heeft vind ik het een prachtig resultaat! Echt een leuk en mooi kaartje om te zien met bijpassende kleuren!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal super geworden! Ik ken dat hoor...gewoon wegleggen en dan krijg je weer andere ideeën met je kaart.
    Deze is uiteindelijk goed gelukt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en super stijlvol is dit kaartje, pff heb dat probleem ook regelmatig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwww Jannie,wat een schitterend kaartje.
    Prachtig hoe je die mallen heb gebruikt.
    Heel mooi papier.
    Moet je daar nu 2 weken over doen,meis toch hij is zo mooi.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Jannie
    En wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou zeg hij is toch heel mooi? mooi papier mooie stempel, kortom een mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een prachtige kaart Jannie! Je kunt zien dat er twee weken aan is gewerkt, hi hi.
    Wat is het toch mooi papier he?

    Lieve groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaart!
    Ik ben helemaal weg van die vlinders die er op zitten en ook de kleuren vind ik prachtig!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhhhhh wat een mooi met die stempel alles past zo mooi bijelkaar\schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt schitterend geworden! Prachtige layout so met die mallen. Volgens mij heeft iedereen dat wel eens, dat het niet wordt zoals je had gedacht. Maar wij zien alleen het resultaat en dat is een heel mooie kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie,

    Mooie kaart is het geworden, dat blauw, groen en wit is heel mooi samen. Het kan nog steeds een mannenkaart zijn, hoor, vind ik, die houden toch ook van vlinders?! ;-)

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Juist heel mooi Jannie! Ik vind de stempel ook echt heel gaaf.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart!!! Schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend!! Het is maar goed dat je deze kaart toch afgemaakt hebt, want hij is zo mooi van kleur en indeling!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Jannie, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Heel mooi geheel.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Jannie, wat is dit een schitterende kaart zeg!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig maar dat je em niet weggegooid hebt Jannie want dit is een schitterende kaart zoals die nu is!!
    Maar het helpt wel om het gewoon weg te leggen en zie daar... toch een kaart al is tie heel anders dan dat je had gedacht...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jannie what a beautiful card!!! Loving the colors and oh my for the beautiful details..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nou jannie het is een schitterende kaart geworden gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via,via op je blog terecht gekomen en kijk mijn ogen uit! Heel mooi, vind dit kaartje ook erg mooi geworden, geweldig mooi papier. Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart is het geworden, heel mooi gemaakt en prachtig papier, en een hele mooie tekst stempel. Gelukkig had je het niet weggegooid.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Soms werkt dat het beste als iets niet wil lukken....gewoon een poosje wegleggen, en wat anders gaan doen, en als je de kaart later weer oppakt, bekijk je hem vaak weer met heel andere ogen, en zie je meteen wat er nog aan mist.
    Hij is mooi geworden hoor Jannie!!

    ps; nog steeds geen nesties ;-(

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jannie, 't is 'n leukerd hoor! Mooie kleurtjes bij elkaar gezocht en de vlindertjes maken 't áf.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als ik zo naar je kaart kijk, Jannie dan denk ik het is helemaal en 100% goed gekomen. Wij kunnen hier zelf niks van je "gevecht" merken. De kleuren combinatie vind ik weer geweldig gedaan.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Toch nog een prachtige kaart geworden hoor Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow what a stunning card Jannie, I love how you used the sentiment as the central image...beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje!! Ik vind het uiteindelijke resultaat erg mooi geworden hoor!! Maar volgens mij zijn we allemaal wel eens niet tevreden over iets wat we gemaakt hebben....
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!!! En wat leuk dat je volger bij me bent geworden!Wat hier allemaal te zien is is ook schitterend dus ik ben bij jou ook volger geworden!!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. He, he, Ik moet altijd zo ver naar beneden scrollen bij jou, hi,hi.
    Ik vind je kaart prachtig! En dat"geen inspiratie"is niet van de kaart af te zien hoor.
    Morgen is er een Lente CreaBeurs in Melissant. Ik sta er ook met de webwinkel. Voor het eerst, dus ik weet niet wat me te wachten staat. Maar als je zin en tijd hebt, dan weet je het in ieder geval.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lastig als een kaart niet wil lukken, maar het is toch geslaagd vind ik.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jannie,
    Onbetaalbaar worden onze kaartjes,zoveel onzichtbare uurtjes er in gaat zitten!
    Maar er komt dan wel weer iets heel erg moois uitvoort :) Schitterend is ie!
    En je kan 'm best voor 'n man gebruiken hoor!
    nl. Voor je eigen Bram!!

    Fijn weekend en gniet lekker van het mooie weer!!

    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En toch is het weer een mooie kaart geworden Jannie. Soms zitten we ergens gewoon veel te lang op te broeden ,en dan lukt het niet. Maar goed we hebben er gelukkig allemaal wel eens last van.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldig mooi kaartje Jannie, hele mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Al dat rond slingeren heeft wel geresulteerd in een geweldig mooi kaartje hoor Jannie! Groetjes en een fijn weekend van Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat mooi!!! Prachtige kaarte en die kleuren, echt heel bijzonder.

    Groeten Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. HOi Jannie,

    Hij is prachtig zeg :) heel erg mooi met je nestabilities in de weer geweest en vlindertjes. En niet te vergeten Maja papier :) leuk hoor.

    Hugs
    SYllie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous card Jannie, love the colours and big bow!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen