donderdag 3 maart 2011

Zomaar een kaartje.

Hoi Allemaal,

Dit kaartje heb ik speciaal voor mijn blog vriendin gemaakt.
Zomaar een kaartje en als bedankje voor alle vriendschap die we hebben.
Het papier is van MAJA wat is dat mooi papier, echt super.
De bloem ,vlinder en swirl zijn van magnolia,takje van Crealies.
Jullie zullen een paar daagjes zonder mij moeten doen want ik ga lekker naar de demo dagen van Marlous of te wel Doe @ding .Heb er erg veel zin en wie weet kom ik één van jullie nog wel tegen.
Allemaal bedankt voor het langskomen en de super leuke lieve berichtjes die jullie elke keer weer achterlaten.

36 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, erg mooi bij dat Maja papier. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een keuke kaart, daar zal ze blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje is dat geworden. Heel mooie kleurencombinatie. Schattig plaatje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Jannie en veel plezier bij Doe@ding!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart, heel mooi papier en schattige afbeelding. Dit zal ze echt wel heel leuk vinden.
    groetjes en veel plezier bij de demodagen.
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Jannie,

    Wat een schatje.
    En gezellige dagen toegewenst, en waarschijnlijk zien we elkaar zaterdag.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, gewoon heel lief, super mooie kleuren en details. Ik wens je fijne dagen toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje weer! Ik zie dat ik er een paar gemist had en ik vind vooral die van 26 februari erg mooi!!
    Heel veel plezier tijdens de demodagen hoor.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk vind ik die van 21 februari nóg mooier hihihi.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaartje Jannie! Prachtige bloem, vlinder en swirl en de kleurtjes passen perfect bij elkaar!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a pretty card Jannie, love the cute couple and pretty colours on this. Fab use of the dies
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    wat een schitterend kaartje!

    prachtige kleurtjes bij elkaar en een heel leuk plaatje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie,
    Schitterend! Wat een mooi geheel en wat blijven het toch lieve plaatjes van Sarah Kay. Heel veel (shop)plezier bij doe@ding maar dat zal jou wel lukken denk ik.
    Fijn weekend alvast!

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jannie wat een schitterend papier en hoog heb gehalte, maar alle gekheid op een stokje je kaart is prachtig geworden en heel veel plezier bij doeading jammer dat het zo ver weg is.

    gr.Louise.

    p.s.ik mail je van de week terug

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart is dit,
    en wat een mooie kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh in het echt is het zo schitterende kaart Jannie,mooi dat papier,prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart weer super Jannie, veel plezier in Spijkenisse!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een schitterende kaart Jannie! Helemaal prachtig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een prachtige kaart Jannie en fijne dagen bij Doe @ ding! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf kaartje Jannie.
    En leuk dat ik je weer eens gezien heb vandaag ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke kaart om te zien Jannie. De kleuren, het plaatje en de details zijn weer schitterend. Veel plezier bij Doe@ding!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kaart Jannie!! Naast Tildapapier zijn we nu ook verliefd op Maja...;) Prachtig papier hè?
    Ik ga je morgen zien bij Marlous in Spijkcity...tot morgen!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie,
    'n plaatje is het weer!
    En wat een prachtig papier, lekker frisse kleurtjes, erg mooi hoor!

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie.Leuk dat ik je gisteren weer eens gezien heb.Ik ben weer geweldig geslaagd.Jammer dat zo'n dag zo snel voorbij is he ? Je kaartje is hardstikke leuk geworden , en ja dat Maja papier he , ik heb er ook aardig wat van gescoord.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Jannie,
    leuk je gisteren weer even gezien te hebben.
    Ik had nog wel wat langer rond willen kijken maar voor Herman was het lang genoeg.
    En misschien maar goed ook want anders had ik nog meer uitgegeven haha......

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi
    dit poging 2 om een berichtje te plaatsen ;-).
    Wat een prachtig kaartje!!! Heel mooi gedaan..
    Was leuk he gisteren bij de demodagen, we hebben weer mooi papier binnen.. (het was natuurlijk bijna op ;-) dus was hoog tijd voor nieuws)

    Hopelijk geniet je vandaag bij de demodagen! En hebbie nog wat anders leuks gekocht ;-)??

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje heb je voor je vriendin gemaakt, erg leuk! Ik hoop dat de demodagen leuk zijn geweest.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lieve mooie kaart zeg!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. schattig kaartje Jannie, leuk dat we elkaar even in het echt hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie,

    Het is een prachtige kaartje zeg ;) onwijs leuk om te zien. En ja de demodagen waren leuk. Stuur je zo ffkes een mailtje ;).

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, een lust om naar te kijken. Ze zijn allemaal stuk voor stuk weer prachtig met hele mooie kleurencombi`s.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jannie wat een prachtige kaart mooi met dit Maja papier deze heb ik nog niet hiii.
    Het was leuk he de demo dagen heb genoten en vond het leuk je te zien, nu weet ik wie wie is hiihii.
    Stom he dat je dan denk oohh ja maar ik ga je volgen kan ik je in de gaten houden.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jannie,

    Wat een leuke, gezellige afbeelding, dat stelletje daar, ziet er super uit! Mooie kleurtjes en lekker veel te zien op jouw kaart! Super gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi jannie,

    Wat een mooie kaart. Zou jemij kunnen zeggen welk knipvel je hier voor gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen