zaterdag 19 maart 2011

Zomaar een kaartje.


Hallo allemaal,

Hier een kaartje met het prachtige Making Memories papier.
Heb weer een plaatje van internet, een kantje en een bloemetje gebruikt.
Als je het zo leest dan denk ik wel eens waarom doe ik altijd zo lang over het maken van een kaart.
Maar ja voor je alles bij elkaar hebt gezocht met de juiste kleuren dan ben ik soms al een paar uur verder.
En dan vind ik het weer niet mooi en dan ga ik weer op zoek naar wat anders.
Maar daar hebben we allemaal wel eens last van denk ik.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend het zonnetje schijnt , heerlijk voorjaar.

34 opmerkingen:

  1. Wat een prachtkaart Jannie nee hoor bij mij ook niet als ik jou lees ben ik nog veel erger maar is zo herkenbaar om alles bij elkaar te zoeken duurt bij wel een tijdje en lukt het niet in de vuilnisbak hhahahaha

    fijn weekend Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zegt zo maar een kaartje, maar hij ziet er wel weer helemaal geweldig uit. De ontvanger zal er zeker mee in zijn schik zijn.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, mooi papier, ik vind hem echt te gek, heb dat ook hoor, eer je begint ben je al een uur of meer kwijt en soms ben je er heel lang mee bezig en soms niet, is herkenbaar,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige leuke kaart, Jannie, wat een mooi bloemetje heb jij erbij gebruikt, past precies in de lijn van de vintagekaarten, leuk hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid....ik flans de kaarten zo in elkaar hoor:P
    hahaha...was het maar waar, heel herkenbaar wat je schrijft. Heb ik ook last van.
    Maar je kaart is super. Leuk plaatje en super papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan wel zien dat je met veel zorg alles bij elkaar hebt gezocht. En dat kost tijd. Maar het resultaat is er dan ook naar. Ik denk dat bijna iedereen hier wel last van heeft. Je wilt zelf ook steeds weer iets anders, mooiers enz.
    Jij ook een heel fijn weekend.
    Groetjes marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jannie,
    Ja hoor, ook ik heb daar last van, en als ik dan alles bij elkaar heb en er komt eindelijk een beetje inspiratie om de hoek kijken is het meestal tijd om de keuken in te gaan. Dan is het wel fijn om na het eten weer verder te kunnen gaan en dan komen er ook de mooiste creaties uit mijn handen.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh nee hoor geen last van , ik fiets ze zo in elkaar......Pfffffffff welnee joh , ik ken dat probleem zeer zeker ook. Maar bij jou is het zoeken zeker de moeite waard geweest , wat een geweldig mooie creatie Jannie. Heel erg leuk plaatje ook.
    Fijn weekend Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwwwww Jannie toch,Wat een SCHITTERENDE kaart.
    Lief plaatje,prachtig dat papier en details.
    Echt SUPERRRRRRRRRR.
    Dat hebben we allemaal meis,ik wel zoek een hele dag,want we hebben haast niks,of wel soms.
    Maar we hebben nu een oplossing,of niet soms........


    Geniet van het zonnetje,en enk erom niet tillen je rug.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè daar ik heb ik nu nooit last van...;) Geintje... ja hoor dat heb ik ook! Soms heb je een heel idee in je hoofd en het wil niet zo worden als je dacht... En eer dat je de juiste kleuren cardstock bij je papier hebt gekozen...:)
    Maar je vintagekaartje is supermooi Jannie!! Lief plaatje en het papier past er zo goed bij.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo die is schitterend geworden Jannie! Prachtig weer!
    Fijn weekend!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat absoluuuut niet van een leien dakje bij mij,een kaartj wordt altijd anders als ik me had voorgesteld, maar dat is juist het leuke! Jouw kaart is weer erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een schitterende kaart Jannie!!!
    het is zo herkenbaar ook ik heb daar last van
    maar het is wel heeeel leuk om te doen.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer prachtig uit...ik ben meer tijd kwijt aan het kiezen van de kleuren papier bij elkaar moet passen..dan het maken van de kaart...haha.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super nostalgische en zeer deftige kaart, Jannie. Super details weer en het rolletje papier ook zo schattig erbij. Ik ben net als jij wat uurtjes ermee bezig. Ik pak wat spulletjes, maar als ik klaar ben, zet ik weer wat terug, omdat ik intussen wat anders weer heb gepakt.
    een hele fijne weekend
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!!! Beetje vintage-achtig hé? Je kleuren vind ik erg mooi en ook het plaatje. En natuurlijk het kant... prachtig!!
    Nou ik weet precies wat je bedoelt hoor... een kaart maken is nog best een hele klus wanneer je aandacht besteedt aan de kleurencombinaties en de details. Je kunt natuurlijk wel gewoon het één en ander op een kaart mikken, dan ben je zo klaar. Maar wanneer je het echt mooi wilt doen, ben je inderdaad gerust uren bezig.
    Daarom kijk ik ook meestal wel naar wie ik een zelfgemaakt kaart stuur hoor.
    fijn weekend, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Soms lukt alles in één keer, soms blijf je schuiven. Dat heeft iedereen toch wel eens?
    Dit is in ieder gavel weer mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig is dit kaartje in die vintage look, en hihi ik herken je probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie ,
    GEWELDIG mooi kaartje !!!!!!!
    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is gorgeous Jannie. A beautiful card and the papers and image are so pretty!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww wat een super geheel, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Janny alles past perfect bij elkaar Schitterend.
    Je kaarten hier onder zijn ook al zo prachtig.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi

    het is een schitterend kaartje!

    erggg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig nostalgisch kaartje heb je gemaakt Jannie,erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is a beauty Jannie. Your design are always so elegant.
    Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie, je hebt weer een beauty van een kaart gemaakt. Kan me voorstellen dat je er lang over doet eer je alles bij elkaar hebt!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart! Super mooie vintage look. En je probleem van lang over een kaart doen.., ik doe er echt uren en uren over en dan verander ik het meestal nog! Ik eindig altijd met heel iets anders dan waar ik mee begon.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous Jannie, beautiful details and love the colour.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. haha, ik heb daar heeeeeelemaaal geen last van! :) :).
    Pfff 'n ramp is het af en toe.
    Maar er komt wel wat heel moois uit hoor uit al je geploeter: het is echt weer 'n super mooi kaartje geworden!
    Enne.....ik wil nog wel een keer op vakantie ..... en thuiskomen.

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOH wat een sweetie is dit, die had ik nog niet gezien. Supermooi kaartje.

    En ja, ik heb al gekeken ;-) maar hleaas had ik ze al ergens anders gepre-orderd. ( je zou denken dat je dan eerder was als een ander hihi, maar het ziet er naar uit, dat ik straks de laatste ben die met de nieuwe nesties aan de gang kan ;-( ) Baaaaalen!!!

    liefs,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Jannie!

    Ik doe vaak ook best lang over een kaart, maar soms gaat het opeens heel snel, meestal heb ik dan in m'n hoofd het kaartje al helemaal bedacht, hi hi. Wat is hij weer leuk geworden, ik vind dat rolletje muziek papier erg grappig, mooi gemaakt!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super mooie kaart en de LO is geweldig.
    de kleuren zijn prachtig op elkaar afgestemd

    BeantwoordenVerwijderen