donderdag 21 april 2011

Een hele fijne dag




Hallo Allemaal.

Hier een kaartje met het mooie Maja papier.
Omdat er op één van de vellen magnolia bloemen zijn afgedrukt heb ik een foto van mijn man genomen met hoe kan het ook anders een magnolia bloem.Een vlindertje van Martha S gebruikt en een tekst stempel van Marianne Design.
Vanmiddag ben ik bij doe@ding geweest en daar heb ik nog wat aanvullingen van het Maja papier gekocht,kan ik weer vooruit hé.
Ik heb nog een doily gekocht en een bloemen mal van Die-Namics,nog wat blokjes papier, kantjes en lint dus ik kom de paasdagen wel door met al die mooie nieuwe spulletjes.

En binnen nu en een paar dagen krijgt ze ook de nieuwste lijnen van het super mooie PION papier binnen.
En hebben jullie wel eens van de Me-To-You beertjes gehoord of gezien? Die zijn toch zo leuk,en Marlous krijgt er stempeltjes en papier van, ze staan al op de site en je kan ze hier bekijken en reserveren.
Wens jullie allemaal hele fijne Paasdagen en bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes.

Hier een afbeelding van het beertje.

28 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi is je kaartje Jannie!! De magnolia vind ik zo prachtig als tie in bloei komt. Ik heb zelf een nog kleine struik (met donkere bloemen) maar is al bijna uitgebloeid...
    Jammer dat ik je gemist heb bij Marlous. Goris moest vanmorgen in de buurt zijn en ben ik meegereden. Ook direct wat spulletjes opgeschreven voor moederdag, o.a. de doilies ;)
    Veel plezier met je aankopen!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jannie!! Mooi de combinatie van een foto en papier met Magnolia! En je hebt ook hele mooie bloemen gemaakt!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is schitterend Jannie! Alles past zó mooi bij de prachtige foto van Bram. Heerlijk om naar te kijken!
    Dit beertje heb ik vaak op Clubs gezien... hij is heel erg leuk. Gaaf dat er scrapspullen van komen!
    Hele fijne paasdagen,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi. Zo je bent dus lekker wezen shoppen.
    Gelijk heb je , af en toe moet dat kunnen toch ? Je kaart is prachtig geworden , mooie combi met de foto.Wat is het al warm he , mooi weer vind ik leuk , maar dit gaat me toch een beetje te hard.Kan er niet goed tegen.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig geworden, Jannie, de kleuren komen ook helemaal overeen met het maja-papier. Leuk hoor! groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Jannie!!
    wat een mooie combinatie het papier en de foto.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Super met het papier en foto! Geweldig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie!
    Wauw, wat een prachtige foto en super om die zo op een kaart te verwerken! Ik ben helemaal gek op de Magnolia boom en je ziet ze nu zo veel en zo mooi! Geweldig! Dan wil ik nog meer graag een tuintje! ;-) super gemaakt! Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje mooie kleuren en een mooie foto past er erg mooi bij.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Jannie. Mooi he, dat Maja papier en zeker zoals jij die foto er op hebt verwerkt. Super hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend geheel Jannie! Toen wij vanavond aan het fietsen waren met de meiden (en 1 man, voor als we lek rijden ;-)) reden we langs een hele grote magnoliaboom en die geurde geweldig. Wat zijn het mooie bomen/struiken jammer dat de bloei zo kort is.

    Fijne paasdagen, lekker genieten van het mooie weer en je nieuwe spulletjes!

    Lieve groet,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, image and papers are a perfect match. This is gorgeous Jannie.
    Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw wat een mooie kaart en wat een schitterende foto.

    Leuk dat ik je vanmiddag weer heb gezien.Was ook zo lang geleden...Haha.

    Fijn en zonnig weekend!

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart! En die foto is ook super! Hier in de buurt staat ook zo'n boom, maar ik heb er totaal niet aan gedacht om het te combineren met het papier, dus... bedankt voor de tip!

    Fijne Paasdagen, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje heb je gemaakt, de foto past perfect bij het papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart, mooi he dat papier, in Zeist nog 3 nw. vellen gevonden in lila en geel en natuurlijk wat van de prachte Pion Design vellen, eens kijken of ik er vandaag of morgen wat mee kan.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie,

    wat een schitterend kaartje!! En wat een prachtige foto zeg!!! Ja, alles komt nu zo mooi in bloei! Het is hier ook volop genieten van al die mooie bollenvelden, echt prachtig!!!

    Fijne paasdagen!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Jannie,mooi plaatje en papier.
    Echt een heel fijn kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat 'n lieflijke kaart Jannie! Zo mooi met die foto erbij..
    Fijne en zonnige Paasdagen voor jullie allemaal.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Jannie, super!
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne paasdagen. Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtiggggg Jannie!!
    Heel erg mooi!

    __♥♥_♥♥
    _♥♥___♥♥
    _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
    _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
    _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
    __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
    ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
    ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
    ____♥♥___♥♥__♥♥
    ___♥___________♥
    __♥_____________♥
    _♥____♥_____♥____♥
    _♥____/___@_____♥
    _♥______/♥__/___♥
    ___♥_____W____♥
    _____♥♥_____♥♥
    _______♥♥♥♥♥

    Vrolijk Pasen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje Jannie!!
    Persoonlijker kan haast niet!
    Jammer genoeg is de Magnolia hier al uitgebloeid maar oooo wat was ze mooi dit jaar!
    En hier ook nog 'n keer: Gezellige en zonnige Paasdagen!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. PRACHTIG kaartje Jannie. Jammer dat de Magnolia maar zo kort bloeit he, want ze zijn zoooo mooi.

    Heb je mijn mail wel gekregen toch???

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo hee, wat enorm mooi. EN wat heeft je man er een mooie foto van weten te maken. Ik heb het hier ook geprobeerd toen de knoppen kwamen, maar helaas staat de boom die ik wilde op een plek dat ik een lelijke achtergrond kreeg.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend, Jannie hoe je de Bram's foto in je kaart hebt verwerkt. De kleurtjes zijn fantastisch, zo mooi en zacht net als de bloemetjes. Zo kun je nog lang van alles genieten!
    liefs Ula
    De stempeltjes zijn al besteld. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janny, Wat een goede foto en je kaart hier helemaal op aangepast. Doet echt zo voorjaarsachtig aan. We hebben ook een magnolia staan en de knopen zie je uitlopen.
    Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh, wat een mooi kaartje! Wat een leuk idee om een foto te gebruiken.
    Enne...fijn dat ik weet dat Marlous weer zoveel moois krijgt. Dan kan ik tenminste weer eens naar Spijkenisse, hihi. Jij hebt ook weer lekker ingekocht, dus je hebt je vast lekker geamuseerd met pasen. ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen