donderdag 7 april 2011

Een tweeling.


Hallo allemaal,

Deze keer een geboorte kaart en zoals jullie zien voor een tweeling.
Mijn dochter had zo'n kaartje nodig maar ja druk druk druk ik dacht ik zal eens kijken of ik het voor haar kan maken.
Maar ik had dus echt helemaal geen inspiratie en ben in Google gaan zoeken,toen vond ik deze lay-out bij Hannie (zij maakt zulke mooie kaarten echt een bezoekje waard) ik dacht dat is hem.
Even een mailtje naar Hannie of ik hem mocht namaken en dat was geen probleem.Nogmaals Hannie bedankt.
Het papier is van Pebbles,de plaatjes komen van een heel oud knipvelletje van Eline Pellinkhof.
Verder nog een stempeltje een strikje en een paar bloemetjes.
Mijn dochter vond hem heel mooi en ik hoop dat de ouders van deze tweeling dat ook vinden.
Allemaal bedankt voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag ,

47 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Jannie Leuk dat je nog 2 dezelfde plaatjes had anders was het weer moeilijk geweest. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart begrijp dat je dochter hem mooi vind!! wat een super papier en die plaatjes hoe oud ze ook zijn ze blijven zooo leuk!! daar heb ik er wat van geknipt en ik heb er ook nog wel liggen hoor, maar je ziet wie wat bewaard ....die heeft wat.

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Kaarten voor tweelingen zie je niet zo vaak, hij is erg schattig. Je dochter zal best blij zijn met je werk.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Waauw deze is echt leuk, wat een schattig modelletje en wat een prachtig papier heb je ervoor gebruikt, kan me voorstellen dat Antoinette ermee in haar nopjes was.

    Gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jannie,

    Wat een superleuke kaart is het geworden.
    Leuk idee. Ik zal eens een kijkje nemen bij Hannie.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaart is dit Jannie. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jannie

    Wat een schat van een kaart wat lief een tweeling ik vind hem helemaal toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaart Jannie.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jannie. Ja dat zijn ouwetjes hoor , ik heb ze ook heel veel gebruikt. Je hebt er een geweldig leuke kaart mee gemaakt.En ik ben weg van je achtergrond papier.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke kaart Jannie, het papier past er ook super bij, de baby'tjes blijven toch ook schattige plaatjes,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Jannie en een leuk model.

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een lieverdje, mooi hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh wat een schattig stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, super schattige plaatjes, leuk model en heel mooi papier, totaal dus een pracht kaart!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie, wat een lief en mooi kaartje weer.
    Vind de kleurencombinatie erg mooi, heel leuk gedaan! Dank je wel nog voor je lieve complimentjes op mijn kaartje.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your gorgeous card Jannie, its so cute.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Jannie, die is mooi geworden.
    Vind em nog mooier dan de mijne haha....

    Ik zag vanmorgen dat ik er opeens 4 volgers bij had. Snapte het al niet maar toen zag ik dat je deze kaart, met mijn link op je blog had gezet.
    Super....

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi geheel Jannie, hij is in 1 woord schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So sweet Jannie, perfect for twins!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jannie,

    Wat een superlief kaartje heb je gemaakt, zojuist ook even bij Hannie gekeken maakt zeker mooie kaarten. Die heeft vandaaag gelijk een rij nieuwe volgers.

    Fijne dag,
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje zeg!
    Heel erg leuk gemaakt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is the cutiest card for the twins!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,

    goh wat een leuk idee om zo'n kaartje te maken voor een tweeling, hartstikke leuk!!!! Daar zijn ze vast heel blij mee!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Och, wát een schattige babykaart! Daar moeten ze toch wel blij mee zijn, denk ik zo.
    Superlief die plaatjes...
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauww dit is een Prachtig baby kaartje Jannie, als ze daar niet vrolijk van worden.
    Geweldig mooi gemaakt.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig babykaartje is dit geworden.
    Zo heel anders en zo heel mooi.
    Leuk de verbintenis met de strik.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie,
    Hé dat is even heel wat anders dan dat we gewend zijn :).
    Wát een dot van een kaart! Mooi papier ook!En waar moeders al niet meer voor goed zijn....
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh fabulous card, hun, so pretty! Love the colours and the image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jannie, LOVE LOVE LOVE this card!! BEAUTIFUL!!!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowwww Jannie,wat een schitterend kaartje,lief die plaatjes.
    En dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwie Jannie, wat een super schattige tweelingkaart!!! Ik vind em helemaal geweldig.
    Wat zal je dochter trots zijn op je dat ze zo'n prachtige kaart kan versturen/weggeven. En de ouders van de tweeling....wel die vinden em uiteraard het mooiste van alle kaarten!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Jannie!

    Oh, wat is deze leuk!!! Super, met die twee afbeeldingen zo, echt geweldig! Wauw, dat is heel wat, een tweeling! Ik ben erg enthousiast over je kaartje!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wohhw Jannie, prachtige kaart en een prachtige kleurencombi, leuk die strik in het midden.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een supermooi en lief kaartje Jannie...die zie je niet vaak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schatjes, en zo mooi uitgevoerd!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een schitterende uitwerking op deze LO, Jannie. Heel wat anders dan wat je normaal maakt, maar net zo mooi en met veel oog voor details. Een hele lieve en zeer geslaagde kaart weer. Supers!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heyyyyyyyyyy Jannie,

    Wat een prachtige kaart zeg ;) onwijs leuk en voor een tweeling!!!!!! Ook een heerlijk papiertje en een mooie strik :) topje!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super gaaf kaartje Jannie, heel schattig!
    Ik ben gelijk even op de blog van Hannie wezen kijken, je hebt gelijk haar kaartjes zijn ook prachtig.
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Jannie. Hij is super lief!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ha Jannie,

    Wat een schattige kaart heb je gemaakt voor de tweeling, die elien's blijven leuk!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wow!
    This is utterly gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een lief kaartje, Jannie!! Echt leuk voor een tweeling!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. This is adorable Jannie! Sweet image and beautiful papers.
    Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen