donderdag 28 april 2011

Me-to-you

Deze keer iets heel nieuws ik heb gisteren de allereerste Me-To-You stempels binnen gekregen.
Vorige week zag ik ze bij Doe @ Ding op de site staan en heb ze gelijk gereserveerd.
Ik vind dit zulke leuke beertjes.
Papier er bij gekocht en vanmiddag heerlijk een kaartje zitten maken.
En hier het resultaat, het is echt heeeel lang geleden dat ik een cute stempel heb gebruikt,maar vond het wel weer super leuk om te doen.
Allemaal bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes die ik altijd met veel plezier lees.

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jannie! Deze beer is vreselijk leuk en wat mooi dat er ook wat kleine beertjes op staan. Cuter dan cute!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart!!!

    En wat superrrrrrr gave stempel. Echt tof, echt super!

    Groetjes,Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh...wat schattig Jannie!! Wat lief zijn de stempels... Ik zag ze ook staan maar heb de verleiding (nog) weerstaan ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit nou? Jannie aan de stempels? Terwijl ik vandaag weer eens de "oude draad" heb opgepakt.
    Een schitterend kaartje hoor, en ontzettend leuke stempels.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, Jannie en met deze beertjes ben je snel klaar met inkleuren ;D
    Ik heb ze trouwens ook al en ik vind ze ontzettend schattig. Erg lieflijk met deze kleurtjes.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie
    Weer eens heel wat anders maar weer GEWELDIG leuk !!!

    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en de stempel is zooooo schattig!
    Hoog "heb" gehalte heeft tie wel;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh Jannie wat heb je er een super schattig kaartje mee gemaakt helemaal geweldig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Jannie, I love your card. The colours are so pretty and the flowers on this are gorgeous!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, gaaf Jannie!! (zomaar aan de stempel???)
    Het is een schattig kaartje geworden!
    Ben benieuwd naar je volgende cuties :)....
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    wat een schattig kaartje heb je er van gemaakt!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,
    Wat heb je een lief kaartje gemaakt.
    Vind de kleurtjes erg leuk.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kaartje, afdrukje is so cute en mooi papier en mooie kleuren heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card, such an adorable bear too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jannie, wat 'n heerlijk knuffelbeertje! Je kaart is echt sprankelend door de felle blauwe en roze kleurtjes..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute istie zeker Jannie , geweldig met die kleine koppies bovenaan.
    Winterjas kan weer uit hoor........
    Groetjes Arie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi Jannie.
    Ja lief he deze beertjes.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart zeg. En je vorige kaart met dat hart is ook al zo'n mooie. Geweldig.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jannie,

    Super leuk dat je mijn blog gevonden hebt, en dat je volger geworden bent!
    Ik meld me bij jou ook aan, want ik vind jou kaartjes ook echt heel erg mooi !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww, wat een super leuke kaart met een hele gave stempel.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Jannie,

    wat een schatje van een kaart en inderdaad die beertjes zijn heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kaartje, Jannie!! Die stempels zijn schattig! En de kleurencombinatie vind ik top!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een superschattig kaartje heb je gemaakt, erg lief stempeltje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart!! Je hebt gelijk, deze stempels zijn echt super schattig!! Prachtig gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och, wat lief! Tja, deze zijn zo leuk! Prachtige kaart heb je er mee gemaakt!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi,

    wat een ontzettend leuk kaartje heb je er mee gemaakt zeg, heel mooi!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wowwww Jannie,Wat een SCHITTEREND kaartje,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig kleur papier en details.
    Moet je echt meer doen.

    Liefs knuf Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen