maandag 4 april 2011

Mandjes.








Deze keer 2 mandjes gemaakt,één voor een verjaardag met zeepjes er in en de andere voor pasen.
Dit mandje kwam ik laatst tegen op een blog van Jacqui,met een tutorial er bij.
hier de link voor de jullie http://catswhiskerstutorials.blogspot.com/2011/02/easter-basket.html
Ze zijn echt super leuk om te maken.
Het roze mandje heb ik met Maja papier gemaakt en de andere met speciaal papier voor pasen,allebei bij doe @ding gekocht.
Wens jullie nog een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en alle leuke en lieve berichtjes.

30 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel schattig uit!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat zijn ze ontzettend leuk allebei!!! Fijn dat je de link er bij gezet hebt, ga deze zeker maken!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n toffe mandjes Jannie! Erg leuk om te geven én om te krijgen...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je mandjes schattig Jannie!! 'k Ga eens ff bij de link kijken...bedankt hè?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even bij je link gekeken, leuke mandjes hoor en erg makkelijk gemaakt zag ik. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige mandjes heb je gemaakt!! Allebei prachtig!
    groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Jannie, superleuk zijn ze! Echt een leuk kadootje. Ik ga gelijk even bij link kijken had ze namelijk al meer gezien maar geen patroontje! Bedankt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk gedaan Janny, super leuk kadootje.
    Dank je wel voor de link, ik ga ze zeker ook een keertje maken.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww wat zijn ze leuk!!! Prachtige kleuren ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh... wat zijn ze leuk jannie ik kan niet kiezen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig en super origineel zijn deze mandjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie
    Geweldig leuke mandjes !!!!!!!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie mandjes. En voor meerdere gelegenheden te gebruiken. Dat is ook te zien.
    Zo mooi afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwww Jannie,wat een prachtige mandjes,mooi papier,geweldige details.
    Echt superrrrrrrrrrr.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohh dit zijn schitterende mandjes Jannie, heel leuk zo in twee verschillende variaties geweldig.

    Live groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jannie wat geweldig zeg wat ziet dat er prachtig uit en wat een schitterend papier heb je gebruikt, bedankt voor de link.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige mandjes! Echt super mooi gemaakt :-)...
    Dat papier van het zeepmandje vind ik heel errug mooi.

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie, jij mag er een voor mij uitkiezen! ;D
    Ze zijn beiden prachtig geworden. En de inhoud ook veel te aanlokkelijk. De ene ruikt heerlijk naar zeepjes en de ander naar chocola, hmmm.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw....wat ziet dat er leuk uit Jannie.
    De tweede vind ik het mooist.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh, wat gaaf Jannie!
    Super mooi gemaakt weer en de combinatie papier en zeepjes helemaal geweldig hoor!
    Bedankt voor de link, ga 'm zo ff opslaan :)
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze leuk!!!! Allebei perfect gemaakt!!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend zijn ze allebei! Echt een heel mooi model en prachtig versierd. Leuk dat de mandjes niet alleen voor Pasen te gebruiken zijn!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo Jannie,

    wat een leuke mandjes zeg, ik ga ook een poging wagen.
    Ik heb een candy op mijn blog staan, misschien vindt je het leuk om mee te doen

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooooooi Jannie , wat een leuke mandjes , ik vind vooral de roze erg leuk. Ik ga maar eens kijken bij de link.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow! Wat gaaf die mandjes Jannie!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige mandjes, beiden zo verschillend maar heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke mandjes!! Leuk voor de Pasen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen