maandag 11 april 2011

Van Harte

Hallo Allemaal.

Hier een kaartje wat ik gemaakt heb ja hoe kan het ook anders met het Maja papier.
Ik vind het zo mooi en ik hoop dat er nog heel veel van dit soort papier uitkomt.
Voor de rest een kantje en een bloemetje een plaatje en je hebt weer een kaartje (haha).
Nou ja dan zijn er wel weer een paar uurtjes voorbij hoor,maar dat geeft niet daar is het hobby voor.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en als het kan nog even lekker genieten van het mooie weer.

43 opmerkingen:

  1. hoi

    wow een super mooie vintage kaart!!

    mooi plaatje en erg mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt..vandaag de laatste zonnige dag..dus we gaan genieten er van..lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Jannie, papier is inderdaad prachtig en wat een een lieffie is dat meisje, het is weer een schitterend stijlvol geheel.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schitterend geheel Jannie, mooi papier, mag van mij ook nog veel meer van komen hoor, mooi plaatje, supermooi afgewerkt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jee wat is dit weer mooi. Prachtige kleurtjes en wat is dat plaatje een lieffie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo
    ik kwam via via op je blog terecht
    en zag deze kaartje en nog meer mooie creatie,s
    dat ik volger ben geworden van je blog
    nog meer van je creatie,s te volgen

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart weer Jannie! De kleurtjes passen ook heel goed bij de foto!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een schitterende kaart Jannie!! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jannie!

    Wauw, wat een plaatje is dit!! Erg mooie afbeelding en prachtig hoe je de kleuren van de kaart er zo op hebt afgestemd, heel mooi. Het prachtige, brede kant maakt het echt helemaal af, super!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart!! Prachtig papier, plaatje, bloem, Totaal=Super mooi!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een heel mooi vintage kaartje geworden. Je combinatie van het mooie papier en de foto vind ik prachtig. Je bloemen en vlinders maken het geheel prachtig af.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeee Jannie,

    Wat een prachtig kaartje is dit zeg, en die hieronder had ik ook nog niet gezien, is ook een schatje!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Jannie!! Tis inderdaad geweldig papier en je hebt een prachtige combinatie gemaakt. Supers.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh fabulous card Jannie, love the image and the pretty colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig is dit romantische vintage kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Jannie, leuk gemaakt met het mooie Maja- papier. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig lief en super mooi kaartje. Heel mooi papier!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart zeg!
    En dat papier blijft ook super mooi :-), en idd hopelijk blijft dit mooie papier nog vaak genoeg nieuwe vellen blijft komen!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoals altijd weer een prachtige kaart en inderdaad het papier is geweldig, je wordt er helemaal niet hebberig van hoor ;)
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje Jannie!! En zo'n lief plaatje...
    En wat het papier betreft.. Het is zo plezierig om ermee te werken hè. Hoop dat er nog veel meer lijnen uitkomen...;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje is het zeg!!! Erg mooi gemaakt, groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Jannie! En die vintage stijl is echt te gek.
    Super!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhhhhhhhhhhhh Jannie wat een plaatje van een kaart complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowwww Jannie,wat een schitterend kaartje,mooi plaatje.
    Ja meis het is echt geweldig papier,zo mooi van kleur.
    Geweldige details,vind dat vlindertje zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooi kaartje weer!! Het papier is inderdaad schitterend!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw, prachtig lief kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card, hun! Love the image and the colours you have chosen!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooie kaart Janny. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is ze lief!!!!
    Ik geloof dat iedereen zowat gevallen is voor het mooie papier! (ik ook hoor) maar er zijn ook zoveel mooie lijnen in dat je nog wel even vooruit kunt! En dan straks de kerst nog......
    Je kaart is in iedergeval weer schitterend geworden!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wow Jannie, I love your vintage cards so much, they are always so beautifully designed...that image is adorable
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Jannie! Lief plaatje en heel mooie details (bloem, kantje, vlinders)..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Jannie , ja dat bedenken is het meeste werk he , het maken valt meestal wel mee. Maar hij is weer super gelukt hoor. En idd. geweldig he dat papier.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig vintage kaartje! Ga je meteen volgen zodat ik je creaties vaker kan bewonderen. Kom ook eens op mijn blog kijken als je dat leuk vindt.
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supermooi Jannie deze kaart.

    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo dat ziet er schitterend uit. Echt geweldig!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit is een prachtige kaart Jannie! Alles past zo mooi bij elkaar!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schattige en zeer sfeervolle kaart, Jannie. Het plaatje heb je weer heel mooi uitgezocht en de grote bloem accentueert het alleen nog extra. Ik ben met je eens wat een prachtig papier is dat, ik hoop ook op meer!
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig kaartje Jannie,dit papier is toch zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hee Jannie, goed idee van je ( opsturen aan mezelf) maar ik kreeg meteen na jouw reactie al een reactie van Wilma of ik hem aan haar op wilde sturen , dan zou zij me vertellen of ie nog heel was. Nou goed plan toch? hihihi

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hoi Jannie! Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!!! Je laat het wel heel gemakkelijk klinken, maar het is toch best wel een klus om een mooi kaartje te maken hé? Natuurlijk is dat nou ook juist het leuke eraan.
    Ik ben al even niet langs geweest zie ik, dat komt omdat ik meer op mijn andere blog post en alle 'kaartenblogs' op mijn eerste blog heb staan. (snap je het nog?) Ik heb ook even niet zo'n zin om berichten te plaatsen, want zat in een dipje. Mijn moeder's verjaardag is inmiddels geweest bv en dat is toch wel moeilijk zo'n eerste keer dat ze er niet bij is. Maar binnenkort ga ik weer wat vaker iedereen langs hoor!
    fijne dag, groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. HOi Jannie,

    Oooooooooooooooooo wat gaaf zeg ;) heerlijk deze vintage kaart. Heerlijk papiertje, ja kan mij voorstellen dat je wel meer van dit papier wilt hebben ;) hihi. En dan het lieve plaatje erbij :)! Knap staaltje werk!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Such a beautiful vintage card Jannie!!!!
    HAPPY EASTER!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen