donderdag 5 mei 2011

Echt Lente.


Deze kaart is ook weer met het Maja papier gemaakt. Ik vond het goed bij de lente passen,ook al denken we wel eens met dit mooie weer dat het zomer is.Ik geniet echt van dit heerlijke weer, al was de wind de laatste dagen wel erg goed en koud aanwezig,maar ze geven weer warm weer af voor het weekend.
Het plaatje is weer van de fotograaf.En ik heb de halve doily van magnolia gebruikt.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor al jullie berichtjes en bezoekjes.

30 opmerkingen:

  1. Prachtig plaatje, mooie kaart heb je ermee gemaakt, ja heerlijk toch dit weer, zeker voor mijn gezondheid, gaat het stukken beter als de temperaturen stijgen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje ene...die fototgraaf die kan er wat van PRACHTIG!!!
    Ja dat weertje he, het is gewoon heer;lijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een prachtige kaart Jannie! Heel mooi zo met een foto!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,
    Zowel het kaartje als de foto zijn prachtig!!
    Leuke kleuren zo bij elkaar.
    Fijne dag nog en geniet van het mooie weer!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk plaatje en je hebt er zo een mooie kaart van gemaakt prachtig |Jannie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Jannie, wat is het voorjaar weer mooi nu alles begint te groeien en te bloeien, geniet er naar van. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit vrolijke lente kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fris en vrolijk lentekaartje Jannie, en wat zijn de schaapjes fotogeniek hihi..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart!!! Ik vind het een schitterend geheel met die foto erbij!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer zo mooi geworden Jannie!! Wat heerlijk zo’n fotograaf aan huis:-) Mooie kleuren heb je gekozen bij de foto!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje weer Jannie!!! Wat een mooie foto ook!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is beautiful Jannie, the colours are just perfect!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is weer een plaatje Jannie!!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige voorjaars kaart! Je kaart is super en de foto ook!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig lentekaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi. Da's handig he zo'n man die zulke mooie foto's maakt. Kan me voorstellen dat je daar reuze geinspireerd van raakt. En dat is ook goed te zien aan je kaart , heel erg mooi weer Jannie.Tja en de lammetjes zijn al weer bijna geen lammetjes meer he , dat gaat allemaal zo snel.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superkaart, erg mooi en origineel!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart Jannie!! Leuk om de foto's van je man te gebruiken voor je kaartjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat is zeker echt lente.. vooral de madeliefjes haha

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje is dit zeg!! Leuk die halve doily!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf gedaan zo met die foto van lammetjes. En dan de combinatie met groen is geweldig. Ook je vorige kaarten zijn weer plaatjes geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n mooie kaart weer, Jannie. De kleurtjes passen zo goed bij de foto, speciaal dat groene. Lekker stoer met de ruitjes en de brede band.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie
    ```````````
    Heb je site bezocht.
    Ik vind het een prachtige site.
    Ben meteen volger geworden.
    Want het is echt prachtig wat ik heb gezien.
    Dus ik zal zeker je site geregeld bezoeken.
    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie,
    Wat een samenwerking zeg!
    Zo leer je elkaars hobby ook echt te waarderen.
    Het is steeds weer genieten hoor van dit soort kaartjes! En je hebt keus genoeg denk ik.....:)
    Gezellige moederdag en lekker genieten van het weertje hè! (pfff het kan niet op!)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Via, via ben ik op je blog terecht gekomen. En na het zien van alle mooie dinge die je maakt.
    Ben ik gelijk je volger geworden, om in de toekomst niets te hoeven missen.
    Zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Jannie,mooi die foto.
    Het papier blijf prachtig om mee te werken.
    Geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jannie,
    Even een antwoord op je vraag, we zijn niet bij doe ding geweest. Maar ik had een zaak ontdekt op de voorstraat Vadekokreatief. nl
    Echt de moeite waar om daar eens te gaan kijken.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jannie,
    Wat een mooie kaarten heb ik allemaal gezien toen ik op je blog kwam kijken. Ik ben volger van je geworden en kom snel weer even terug om van alles niets te hoeven missen. Ik zou het super vinden als je ook bij mij eens kwam kijken.
    groetjes, Jopie

    BeantwoordenVerwijderen