woensdag 25 mei 2011

Kado tasjes





Na al het Maja papier heb ik het Tilda maar weer eens opgezocht.
Want dat is en blijft toch ook zo mooi hé.
Ik heb wat kado tasjes gemaakt altijd makkelijk om zoiets op voorraad te hebben.
Je kan er van alles in doen snoep zeep kadobonnen noem maar op.
En het is zo veel leuker om iets weg te geven.
Ik hoop dat ik vandaag nog wat tijd heb om aan de crea te gaan want ik heb gisteren het nieuwe Maja papier binnen gekregen van Doe@ding,en het is mooi echt super gaaf.
Zo 'k ga gauw aan de HH en dan aan de freubel.
Allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes.

29 opmerkingen:

  1. Je tasjes zijn allemaal weer prachtig Jannie, mooi papier natuurlijk en mooi afgewerkt,

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kadotasjes Jannie! Het felle rood is lekker fris bij het roze. Reuze handig om op voorraad te hebben..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit originele tasje met idd heel mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww die is schitterend geworden Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige tasjes, en inderdaad heel mooi papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze blijven leuk hoor deze tasjes! We hebben genoten afgelopen weekend van de Harz, wat een mooi gebied. Het was dan ook prachtig weer.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt geweldig en wat een mooie randjes en bloemen, super. Kan je hier een model van downloaden?
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kadoosjes weer prachtig Jannie!! En ook het Tilda blijft bij mij favoriet samen met Maja.
    Oh dus jij hebt het nieuwe maja al? Hoop dat ik er deze week voor kan gaan.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer schitterend uit!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn het weer een plaatjes van Kadotasje die een is nog mooier dan de andere.
    Veel plezier met je nieuwe papier, ishet mooi??

    gr. Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mooooi geworden!!. Ik ben niet zo snel van het rood, maar dit is zo fris en het papier is ook zoo mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wat een super mooie creaties, vind het papier ook helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super super deze tasjes!! zo wil ik ook wel eeen cadeautje krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer mooie kadotasjes gemaakt Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Massaproductie dus , daar hou ik wel van Jannie. Doen Mia en ik ook regelmatig. Ze zijn heel erg mooi geworden erg vrolijke kleuren. De bovenste vind ik het leukst. Veel plezier met je nieuwe papier. (Dat rijmt haha)
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowwwwwwwwwww die is mooi wat een schatje ik vind hem heel mooi en die kleuren toppie

    Liefs |Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi

    schitterende tasjes heb je gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowzers!
    Such beautiful work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooh wat een mooie tasjes, Jannie!! En zo leuk om kado te geven!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jannie
    ```````````
    Wat ziet dit er schatig uit.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh these are gorgeous Jannie.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige doosjes Jannie.
    Dat papier blijf toch zo mooi.
    Super details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige tasjes eb je voor je voorraad gemaakt Jannie, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend,...echt leuk om kado te doen.

    Gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, wat zijn ze weer mooi geworden Jannie!
    Ja, je zou bijna vergeten dat er nog ander papier bestaat.
    Ik heb vorige week 'n padje gekocht van het nieuwe Maja papier en ook weer o zo mooi :)
    Ik kan nu pas weer reageren door 'n tip van Tineke, dus vandaar zo laat.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very pretty Jannie, just love the papers
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het papier is inderdaad schiterrenddddd! prachtige creaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze blijven echt een toppertje, Jannie. Altijd mooi gemaakt en super leuk versierd en je kan er niet genoeg van hebben!
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen