donderdag 19 mei 2011

Sarah Kay



Hallo allemaal.

Deze keer een kaartje met een plaatje van Sarah Kay.
Verder heb ik een roosje gemaakt met een malletje van Marianne, de vlinder is van Magnolia ,en het papier is natuurlijk weer van Maja Design,
En dan heb ik een leuk nieuwtje voor alle Maja fans als alles goed gaat met de levering ligt er zaterdag spiksplinternieuw papier bij Marlous Doe@ding in de winkel.
En hier kunnen jullie het alvast bekijken.
Ook komen er nog 6 nieuwe Pion scrapvellen binnen.
Dus dat wordt denk ik een zaterdag een ritje naar Spijkenisse.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en de super vele berichtjes.
Ik vind het altijd zo leuk om die te lezen,echt daar geniet ik van.

44 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jannie, dat nieuwe maja papier lijkt mij ook mooi, maar dat zal brievenbus post worden. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een gave kaart Jannie!! Ik vind hem super zo in het roze!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och jannie wat een lieffie is dit , super mooi gemaakt joh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,
    Wat een prachtig kaartje!! Net even gekeken bij het nieuwe papier vind de "country" wel heeeeel erg mooi.
    Fijn weekend en je hoort z.s.m. iets van mij. Ze willen de Brocken omhoog!!!

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is dit! En het papier ben ik ookhelemaal weg van!

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super lief romantisch kaartje Jannie! Echt zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Wat een super lief kaartje!!
    Leuke kleurencombinatie!!
    Ik ben ook verzot op SarahKay.
    Het zijn zulke lieve plaatjes.
    Leuk gedaan!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jannie,

    Wat een schat van een kaartje en dat papier is allemaal zooo mooi.
    Heb even gekeken bij het nieuwe maja papier...
    Denk dat ik maar gewoon thuis blijf zaterdag want dat kun je toch niet weerstaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg, echt héééél mooi!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Jannie!
    Sarah Kay blijft ook zo mooi.en het papier is ook prachtig .
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig gedaan Jannie, mooi papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    een prachtig kaartje!

    erg mooi papier en een leuk plaatje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, het Maja papier is en blijft heel leuk. Niet goed voor de portemonnee te weten dat er weer een nieuwe lijn uit komt!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat is dit een lieve en vooral mooie kaart geworden. Wat een lieve kleuren heb je gebruikt.Je vlinder is heel mooi.
    Echt een plaatje om te zien.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh Jannie wat een schatje!!! Al die mooie details maken het echt een mooie kaart!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh this is sooo sweet and adorable Jannie!!!
    Beautifully designed!

    Have a lovely day.
    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Jannie! Mooie zachte kleuren en ik vind de vlinder zo mooi...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohhh wat een schatje, prachtig is ze in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig lief kaartje :-).
    Met dat prachtige maja papier...
    Echt prachtig.

    Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe vellen ook hoor!! Zien dr idd super leuk uit!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Jannie, en ja heerlijk al die papiertjes van Maja en Pion....

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schattig is je Sarah Kay kaartje Jannie!!! Ik was deze week bij Marlous en ze zei al dat het nieuwe Maja deze week verwacht...ben ik weer net te vroeg geweest... Mooi is het hè?
    Groetjes, Tineke
    PS: er staat een candy op mijn blog. Mss vind je het leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze super schattig en je kaart is ook prachtig geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janny
    ``````````
    Dit is echt weer een favoriete kaartje.
    Ik blijf sarah kay kaartjes heel leuk vinden.
    Hij is echt heel schitterend gemaakt.


    Gr Leny hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart heb je gemaakt, zo schattig!! Prachtig papier en en hele leuke afbeelding, Sarah Kay blijft leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, wat een prachtig, nostalgisch kaartje is dit!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik moet heel hard lachen, Jannie. Voordat ik op je linkje ging klikken, dacht ik bij mezelf, dan moet ik haar ook vertellen over dat andere papier, die ik al als pre-order heb besteld... en toen ik naar jouw voorbeeldje keek... kun je het al raden!;D
    Geweldig toch, zo krijg je nog meer zin om kaarten te maken! Ik verheug me al op je nieuwe kaarten! Maar eerst nog deze creatie, echt een schatje weer en het kan bij jou niet anders!
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dit mooi gemaakt in een prachtige kleurencombinatie. En een heel lief plaatje erbij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is so sweet Jannie, a beautiful card
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje weer Jannie en wat is de vlinder mooi hè wéér zo'n hebbeding :) en dan maar niet te spreken over het papier.....dat is helemaal jammie jammie.........
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Adorable gorgeous card Jannie.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie,

    Dank je wel voor je bezoekje en reactie op mijn blog. Ik zie dat je ook weer hele mooie creaties erbij hebt staan. Die met die paarden vind ik ook heel mooi!
    Ben namelijk al een tijdje niet in blogland geweest. Had eerst vakantie en toen ik thuis kwam een paar dagen later een virus op mijn computer. Dus ik loop een beetje achter met alles bekijken bij een ander en om mijn eigen blog bij te houden. Maar dat komt allemaal weer goed.
    Ik wens je een heel fijn weekend en groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje Jannie.
    Lief plaatje,mooie details.
    Het papier is weer super.
    Heb het al besteld begin van de week bij Marlous.
    Dus ben benieuwd volgende week.
    Want Annelies was op vacantie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. cards en box bij lady m20 mei 2011 om 12:17

    hallo jannie ik weet niet of mijn berichtje hier nog overkomt maar ik weet niet hoe ik je anders kan berijken dit knipvel zat vorig jaar bij het hobbyjournaal ik weet niet hoe het heet gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi hoi. Helemaal mijn kleur Jannie.Leuk he die Sarah Kay , ik heb er stempels van , maar doe er te weinig mee.Maar met een plaatje vind ik ook wel weer iets hebben,ik vind hem heel erg leuk. Ja en dan dat nieuwe papier weer he , der komt geen einde aan.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jannie,

    Sorry voor de late reactie was een paar daagjes weg.

    Wat een plaatje weer Jannie, Sarah Kay blijft erg lief en wat een prachtig papier en veel plezier in Spijkenisse.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtig kaartje Jannie, en zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh is het Majapapier niet binnen gekomen? Ik was van plan om ook ff naar Spijkcity te rijden...maar blijf nu maar thuis ;)
    Ik heb gelezen dat het wel in andere scrapwinkels is binnen gekomen. Zal het vast begin volgende week bij Marlous komen.
    Fijn weekend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jannie

    t Is weer een geweldig mooie kaart!!!!!!!!

    Is m n smaak ook hoor !!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat mooi en schattig zeg.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een heel mooi kaartje, lieve kleuren en plaatje!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wow Jannie just perfect, your image is amazing
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik vind je kaartje helemaal te gek.
    lieve kleuren en geweldig ziet sara er uit

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wow Jannie
    Een heel mooi kaartje geworden en Sarah Kay blijft erg lief en wat een prachtig papier
    maja

    groetjes
    manuela

    BeantwoordenVerwijderen