zaterdag 16 juli 2011

Hi, I was thinking of you!


Hallo allemaal.

Nou ja allemaal, ik kan beter zeggen hallo thuisblijvers, want wat is het stil op blogs.

Is ook wel weer te begrijpen want velen zijn met vakantie als je kijkt naar het midden van het land daar beginnen de kinderen een maandag al aan hun derde week.
Waar blijft de tijd.

Ik ben alleen heel blij dat wij nog geen vakantie hebben, wat een weer zeg, ik vind het echt heel erg voor iedereen die nu vakantie hebben.

Nu het kaartje, het is weer gemaakt met de rode serie van Maja en een geprint me -to- you beertje.
Ik vond de tekst ook wel heel leuk, en dat alles in het rood dat kwam goed van pas bij het papier.
De bloemen zijn van vilt gemaakt met een Die -Namics mal.
De onderste rand is een mal van MD en daar heb ik een rood lint door heen geregen.
Verder nog wat kleine dingetjes zoals een vlindertje en strikjes.

Bedankt voor jullie bezoek en de berichtjes die jullie zo trouw achterlaten.
Wens jullie nog een fijne zomer en hopelijk gauw met heel veel zon.

38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Jannie, het is echt weer om kaarten te maken zeg...Het regend hier de hele avond al en de kinderen in deze omgeving krijgen aankomende week pas vakantie, misschien krijgen hun een betere tijd. Wij gaan niet op vakantie maar regelmatig een dagje uit, ik ben nl. mantelzorger voor mijn bijna 86 jarige schoonmoeder die rolstoel afhankelijk is en bij ons inwoont, zo heb ik mijn beperkingen, maar thuis zitten kaarten maken is ook leuk werk. Een goede zondag toegewenst. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jannie,

    Wat een schattig kaartje ség !

    En hier gaan ze ook de derde week vakantie in , veel goed weer hebben ze nog niet gehad he, maar hier moeten ze pas 1 September terug naar school, nog ver weg hé, dus hopelijk nog wel ergens in de vakantie mooi weer hopelijk hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie,
    Wat een lief kaartje helemaal super!! Het is hier nu ook weer kleddernat, vandaag hadden we mooi weer met af en toe een spatje en tegen de avond begon het continue te regenen. Jammer voor de mensen die nu vakantie hebben, wij moeten nog twee weekjes.

    Fijn weekend en tot horens.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Ik ben uit Zuid-Holland, maar ik ga pas 5 september op vakantie, dit omdat ik géén rekening hoef te houden met scholen e.d.
    Je kaart is prachtig geworden, ik ga morgen ook een nieuwe LO plaatsen, ook in Rood.
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie je kaartje is weert super mooi. Het weer is slecht he, maar het is zo wel lekker knutselweer. Ook heerlijk als je dan toch wat leuks kan doen.

    Fijn weekend en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie, whahaaa ik ben een van die gelukkige vakantievierders. Maar zal nu weer regelmatig online zijn hihihi. Vind je kaartje super mooi, prachtige kleur, papier en details.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,

    Wat is het een lieverd, zo leuk en fleurig dat rood.
    Ik vind hem geweldig!!
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie

    Wat is het een lieverdje geworden.
    Heel leuk bewerkt.
    En heel leuk van kleur,dat rood.
    Een hele fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Jannie, I was thinking of you too ;-).
    Mooi kaartje zeg!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje zeg!!!!!
    Wij "moeten" nog een weekje en dan is het hier ook vakantie (van school tenminste) dus hopelijk wordt het dan ook wat beter weer want dit is niet leuk voor de vakantiegangers.... we zien het wel!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel leuk uit met de rode kleurtjes!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jannie, wat een frisse rode kaart! Je hebt mooie stansjes gebruikt en 't beertje met tekst passen er prima bij!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  14. woh geweldig wat leuk deze kaart in het rood met wit, en je randjesmal onder aan de kaart vind ik helemaal suuuuuuuper.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer, Jannie!! Lekker fris met rood en wit, ik vind je tekst ook mooi!
    Wij beginnen ook aan onze 3e week, maar of het mooi weer is of slecht weer, ik vermaak me wel! ’k Ben wel gewoon thuis en we gaan volgende week nog een paar dagen weg...
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Jannie
    en wat een leuke tekst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a great card! Wonderful colour combination! And sooo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Jannie, mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Ageeth
    http://ageethsblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige mooie kaart, ben ook weg van je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een schitterende en ook ontzettend lieve kaart, Jannie!
    Het weer is prima voor knutselen, maar ik hoop dat het over twee weken veel beter wordt, dan gaan wij op vakantie. Dus een beetje meer zonnige dagen zou erg welkom zijn!
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, deze is leuk, Jannie! Hij spettert van m'n scherm, zo in het mooie rood en wit. Prachtig gemaakt!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi sweetie, this is gorgeous love the image and fab details, big hugs love Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwwww Jannie,wat een schitterende kaart,lief dat beertje met die tekst.
    Prachtig papier en details.
    Ben weg van die strikjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige kaart Jannie!!
    mooie tekst en mooi in die kleur kleur rood, helemaal super.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie,
    wat een lekker fris kaartje, gaaf in die rood-witte combi! Je vorige kaart is ook al zo'n leukertje!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Jannie

    wat een prachtige kaart en die kleuren zo mooi
    En lieverd hartelijk dank voor de prachtkaart wie we van je hebben gehad vind het zo lief van je heelllllllllll veel dank

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoihoi. Het is idd. baggerweer , en dus creaweer.Werkt bij jou ook goed zie ik , wat een vrolijke kaart , kunnen we wel gebruiken met zo'n zomer.Heel mooi geheel , en je beertje.........heel lief.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie kaart, prachtig zo alles in een kleur! Hele leuke afbeelding en leuke tekst erbij!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kaartje Jannie, hele mooie kleuren!
    Super schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Jannie, what a gorgeous card and the sentiment is just beautiful!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow Jannie this is one stunner of a card...beautiful sentiment and perfect colour combo for it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is a wonderful card!
    I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een bjoetie Jannie en je hebt weer zulke leuke details er op verwerkt! Het plaatje is ook zo schattig!
    En op het ogenblik weet ik niet wat ik moet maken: zomer, herfst of kerst. Met dit weer ben ik niet vooruit te branden, werkt bij mij helemaal averechts. Al scheen het zonnetje maar af en toe maar die laat het ook helemaal afweten :( Maar ja, het is niet anders.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Jannie,

    Ikke nog eens :-) ik vind hier geen mailadres ? kan u mij aub even mailen dan op

    jaimie.pisonier@telenet.be (staat punt tussen de namen)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettend leuk kaartje!! Helemaal goed.. Vind um echt super gaaf...

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Och wat een schatje Jannie!! Echt een heel lief kaartje en zo mooi helemaal in de rood/wit tinten! Prachtig hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Jannie.

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaarten.
    Ik geef je een reactie terug, jouw kaarten zien er ook schitterend uit.

    groetjes en tot ziens, Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Erg lieve en mooie kaart!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen