donderdag 4 augustus 2011

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Het is nog maar 6 uur als ik deze kaart post en ik hoop dat het zonnetje weer lekker gaat schijnen vandaag.
Want wat was het heerlijk weer maandag en dinsdag,echt zomer.

Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met een plaatje van een hortensia,die staan nu overal zo mooi te bloeien.
Ik zelf hou heel erg van deze bloemen en ook van die grote witte de Annabel hortensia,ze bloeien nu vol op, echt schitterend!

Het papier is van Maja, de bloem heb ik van craft papier gemaakt met een MFT mal.
De vlindertjes heb ik bij Adrie gekocht, ze zijn heel goedkoop en ze heeft heel veel van die kleine leuke dingetjes.
Achter de hortensia zit nog een magnolia label verstopt met de tekst HG.

Dit was het weer voor deze keer en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en alle berichtjes,ik lees ze altijd met veel plezier.

30 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,

    Wat een beauty zowel de bloem als de kaart.
    Prachtige kleuren.
    Ik heb ook bij Adrie besteld wat een leuke hebbedingetjes heeft ze voor een leuk prijsje.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto van een hortensia heb jij, het fika papier past er goed bij. Leuk gemaakt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen

    Je was lekker op tijd vandaag, en zoals ik het nu zie schijnt het zonnetje. Maar van genieten zolang het nog kan!

    Maar je hebt weer een prachtige kaart gemaakt! Echt heel erg mooi!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jannie en ja ik heb ook wat met de hortensia,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooohw Jannie, wat een geweldig kaartje, ben er helemaal weg van, zo mooi qua kleuren, alles klopt.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij was er vroeg bij vandaag. En wat een schitterend kaartje, zulke mooie kleuren.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha vroege vogel!! Ik zag aan je reactie bij mij ook al dat je zo vroeg uit de veren was:))
    Lekker he dan is je dag lekker lang....
    Je kaartje is weer prachtig, dit zijn echt mn lievelingskleuren en dan dat prachtige papier en de foto past er zo mooi bij!! Er is weer zoveel moois te zien op je kaart, Jannie!
    Fijne dag! groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent vroeg op ;-). Nou ja, dan heb je nog een lekkere lange dag voor je. Je kaart is weer prachtig, de kleuren passen weer perfect bij de prachtige Hortensia ( mijn favoriet)

    En ja hoor....het zonnetje schijnt ;-) Lekker hoor!! ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo vroeg op net als je man altijd ;0) Ik moet er niet aan denken! Prachtige kleuren heb je op deze kaart gebruikt. Foto van Bram?
    Fijne dag!
    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh Jannie wat een bjoettieeeeeeee wat een mooie kleuren een prachtige Hortesia heerlijk alles past zo mooi bij elkaar

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig, heel mooi gecombineerd, de hotensia bij dit papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww Jannie, wat een schitterende kaart joh, geweldige kleurencombi, prachtige details !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your beautiful, adorable card Jannie.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo jannie jij was er lekker vroeg bij
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    schitterend die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie

    Ben jij ook zo'n lekkere vroegspook.
    Nou deze ook hoor,altijd wel tussen 6 en 7 uur is het gebeurt.
    Je heb wel wat aan je dag.
    Maar je heb weer een pracht van een kaart gemaakt.
    En wat is hij prachtig mooi van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Jannie!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Jannie, super supermooi!
    Vind de hortensia ook prachtig, zulke mooie grote bloemen met intense kleuren, daar kun je nooit genoeg van krijgen.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Jannie, this is beautiful!!!! The colors and design are just stunning!!! Thanks for stopping by my blog with your sweet comments as often as you do..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Jannie! Prachtig van kleur en zo mooi ingedeeld. Heel leuk zijn de kleine vlinders erbij!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jannie, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt in hele mooie kleuren schitterend.
    Ja en de hortensias zijn echt hele mooie weelderige bloemen vind ze zelf ook heel erg mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat een gaaf kaartje!!

    erg mooi met die foto prachtige kleuren!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Jannie,mooi plaatje.
    Prachtig papier, kleuren en details.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker he Jannie , zo vroeg op , helemaal mijn ding , en dan toch nog tijd te kort komen,knap he? Je kaart vind ik prachtig , geweldige kleurencombi , en de hortensia is ook mijn favo , dus helemaal super.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Jannie, mooie kleuren en wat een mooi plaatje heb je gebruikt! Leuke details. Liefs en een fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een mooie paarse bloem daar in het midden!! Het spettert van het kaartje af! Prachtig! Maar paars is dan ook m'n lievelingskleur! :-) Mooi gemaakt! Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Jannie, we zijn vanmiddag weer thuis gekomen van vakantie en had zin om "even" in blogland te kijken ;)
    Schitterende kaarten heb je gemaakt!!! Prachtig is deze hortensiakaart! Ik ben ook gek op hortensia's. Ook je rozenkaart vind ik supermooi! Trouwens, over de rest maar niet te spreken...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie,
    Eindelijk, daar ben ik weer eens. Door allerlei andere dingen weinig tijd gehad om te bloggen, maar wat heb je een super reeks mooie kaartje gemaakt! Vooral de kaartjes met de foto's van Bram! Zo wordt het nog meer een persoonlijk geheel!
    En bij jullie de witte hortensia nog goed??
    Nou hier zijn ze jammer genoeg bruin van alle regen!
    Fijn weekend en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a great card! Love the combo with the photo! Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goodness Jannie this is so beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen