woensdag 28 september 2011

Chocolade reep.



Hallo Allemaal.

Deze super leuke creatie kwam ik laatst tegen bij Angelique.Ik dacht toen al die ga ik eens proberen na te maken.Ik heb even een mailtje gestuurd en gevraagd of zij het goed vond,en ze vond het prima dank je wel Angelique.
Toen ben ik aan het stoeien geweest met de maten en verschillende soorten repen.
En dit is het resultaat, het is een soort boekje met een reep er in en ik heb er ook nog 2 zakje thee bijgedaan lekker toch!!De boekjes worden met een lintje die onder het design  papier doorlopen dicht gemaakt.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en weer bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes die ik altijd met heel veel plezier lees.

32 opmerkingen:

  1. Dat ziet er even prachtig uit Jannie.
    Geweldig zo met die thee zakjes en die lekker "naar mij lachende" chocolade reep!!!! mmmm...

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie,

    dat ziet er niet alleen mooi maar ook lekker uit.
    Leuk gemaakt en een hel leuk cadeautje om te geven.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er beeldschoon uit Jannie.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,

    Wat ziet dat er geweldig leuk uit,prachtig papier heb je voor beide gebruikt en mooie details erop.

    Fijne dag,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Jannie,wat heb je dit schitterend gemaakt,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh Jannie wat heb je dat weer prachtig gedaan!! En wat een leuk idee!! Heel leuk om cadeau te geven ook!
    Bedankt voor je berichtje, ja ik lag in Dirksland. Fijn ziekenhuis! Ook makkelijk voor mn dochter want die werkt in Middelharnis:)) Ik weet niet of ik vrijdag naar Spijkenisse kom. Vind het wel jammer:( Had je graag ontmoet! Even afwachten hoe ik me voel...
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie cadeautjes Jannie, prachtig gemaakt! Erg leuk om te geven.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Jannie, chocola..... mmmmmm! kan ik beter niet in huis hebben want dan gaat het op.

    Fijne dag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mjummie prachtig is deze originele creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi gemaakt!!! Vind de kleuren weer prachtig bijelkaar gevonden!! Das niet verkeerd als je dat als cadeau krijgt :-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit helemaal geweldig. Wat een leuk idee en zo mooi gemaakt. Ik denk dat ik dit idee binnenkort een keertje ga "lenen."
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er niet alleen prachtig maar bovenal smakelijk uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een kopje thee met een lekker stuk chocola en dan in zo'n mooie verpakking.. daar wordt een mens gelukkig van...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk idee zeg!!! En wat heb je er weer wat moois van gemaakt, schitterend!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie's Jannie!leuk om te krijgen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke manier om een reep met thee te verpakken Jannie!! Heerlijk om te ontvangen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is geweldig zeg! Echt weer eens iets anders en supermooi gemaakt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi, tante Jannie, ik had oma er al over gehoord. Zij is altijd weg van al je creaties. Ik vermoed dat er nog wel een keer eentje hierheen komt via, via. Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk idee en super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat ziet er super leuk uit, heel mooi gemaakt, een mooi cadeautje zo

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi Jannie, heel erg leuk gedaan
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, gaaf Jannie!
    Je hebt het weer errug mooi gemaakt, alles past weer perfect bijelkaar.
    Leuk meenemertje voor bij een bakkie!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oohh dat ziet er heerlijk uit Jannie uuhhh hiii prachtig een heel leuk idee zo.
    kan er ook van genieten een kopje thee met een stukje chocolade.
    Tot vrijdag.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie,

    Wat een leuk idee. Super leuk ook om cadeau te geven. Daar kun je wel een voorraadje van aanleggen.
    Ik wens je heel veel plezier bij Doe@Ding maar dat zal wel lukken denk ik.

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke creaties en nog wel in twee uitvoeringen, erg mooi!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet dat er weer prachtig en smakelijk uit, Jannie! Geweldig papier en mooie details heb je voor beide gebruikt.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh, dat ziet er leuk uit, Jannie! Leuk gedaan met die theezakjes erbij. Zoiets staat bij mij ook nog op het to do lijstje...

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi jannie,
    ik heb je gevonden hoor en ben direkt volger geworden.
    Wat hebben we het gezellig gehad hé.
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is great! Such a fantastic idea! Wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOH dit heb ik nog helemaal niet gezien...gaaf, en lekker hihi.

    Jammer van die kaarsjes, nou ja, je bent crea genoeg om er iets anders leuks van te maken hoor ;-)
    Nee ben nog niet aan de freubel, heb wel alle nieuwe mallen door de CB gehaald, zodat ik een beetje kon zien wat ik ermee kan. Maar ik moet van de week eerst mijn huis netjes hebben, want de afgelopen twee weken heb ik alleen maar zitten freubelen natuurlijk hihihi. Dus, eerst werken dan weer de fun hihi. Maar ik heb voorlopig nog wel wat om elke dag op mijn blog te zetten, dus dat scheelt ;-)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen