maandag 19 september 2011

Heerlijke Taarten.



Hallo allemaal.

Deze keer eens heel wat anders.
Vandaag ben ik  weer een jaartje ouder geworden en deze 2 taarten heeft mijn zoon voor mij gemaakt.
Wat zien ze er geweldig mooi uit hé vinden jullie ook niet?

De ene is gemaakt met biscuit deeg gevuld met botercrème en banketbakkersroom en de buitenkant is helemaal met marsepein bekleed. De roosje en bloemetjes heeft hij zelf gemaakt  van marsepein en fondant.

Nou die is echt heerlijk dat kan ik jullie wel vertellen.

De andere is een tombe gemaakt van frambozen mousse (slagroom, eiwit en echte frambozen van Raspberry Maxx) overgoten met frambozengelei. Afgemaakt met wat restjes getemperde chocolade met transfer file.  

Ik zou zeggen neem allemaal een lekker stukje mee voor bij de koffie.

31 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie
    Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag een hele gezellige dag toegewenst. wat een prachtige taarten heeft je zoon gemaakt, mijn complimenten, bijna zonde om op te eten...zo mooi!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste van harte gefeliciteerd!! En...wat super die taarten . Ze zien er mooi en heerlijk uit. Fijne avond nog! Ben gelijk volger geworden!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sapperderflap van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... nog een fijne avond!
    Hmmmmmm als de taarten net zo lekker smaken dan ze er uit zien zit het wel goed daar bij jullie in huis.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een fantasische taarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag......waauw wat geweldig zeg wat heeft hij dat prachtig gedaan echt schitterend petje af. Jammer dat ik zo ver weg woon want anders kwam ik een stukje proeven.

    Ik wens je nog een fijne avond toe.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag Jannie...dat ziet er lekker uit...ik neem een stukje hoor!

    Groetejs,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog heel veel gezonde en creatieve jaartjes erbij!
    De taarten zien er heerlijk uit, knap dat je zoiets kunt maken.
    Ik wens je nog een hele fijne avond!

    Groetjes Thea
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Jannie, wat ziet dat er lekker uit. Gefeliciteerd met je verjaardag.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige taarten! Ik ben zo onder de indruk dat ik bijna vergeet je te feliciteren.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een heel fijne avond.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en vele jaren in goede gezondheid toegewenst! Wat kun jij super trots op je zoon zijn, het zijn ware kunstwerken!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jannie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid gewenst.
    Oohh en wat ziet dit er heerlijk uit je boft maar met zo,n zoon die van de heerlijke taarten kan maken.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jannie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren toegewenst!!En die taarten, daar zou je zo je tanden inzetten!! Wat knap van je zoon!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En de taarten zien er lekker en prachtig uit.
    Smul lekker van de taarten.
    Een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jannie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst!. En heb je nog freubelcadeaus gekregen?
    Mmmm...wat zien de taarten er supergoed uit! Lief van je zoon!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je taarten zien er niet alleen super mooi eruit maar ook heel lekker! Geniet ervan
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd hoor Jannie!!!
    En jeetje wat zou ik graag een stukje van allebei die taarten willen proeven ;-)

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kan wel zien van wie hij de creativiteit heeft, ze zien er echt prachtig uit. Nog van harte.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier ook nog een keertje:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat een verwennerij van je zoon, wat heeft hij die prachtig gemaakt! Alles al op??
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoo zeg, dat ziet er heerlijk uit!!!!
    Wat heeft je zoon dat geweldig gemaakt zeg!!!
    Van harte gefeliciteerd!!! En ik hoop dat je een gezellige dag gehad hebt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, Jannie! Wat een prachtige taarten!!! Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe heeeerlijk die waren! Mooi zeg! Nog van harte gefeliciteerd ook!!! Een mooi nieuw levensjaar gewenst!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat en super lekkere taarten!

    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou dat zat wel smaken bij de koffie.....ziet er super uit.
    En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zijn er nog kruimels over????? Wat een prachtige taarten heeft je zoon gemaakt. Alsnog van harte met je verjaardag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het water loopt mij uit de mond als ik naar deze taarten kijk.
    verder wens ik je nog vele jaartjes in gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Jannie!
    Wat een prachtige taarten zeg!!haast zonde om ze aan te snijden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die zien er schitterend en lekker uit Jannie.
    Jammer dat ik hem niet kan proeven.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hmmmm wat smaakte die taart (de witte) errug lekker!!!
     
    nogmaals van harte gefeliciteerd en nog vele crea jaren :-)..
     
    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jannie,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog vele jaren toegewenst. De taarten zien er prachtig uit zeg hhhaha, zonde om aan te snijden!

    Groetjes, Z 5hzn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat Jannie! En wat heerlijk dat je een zoon hebt die zo'n prachtige taarten maakt..
    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie

    Wat een prachtige taarten [heb het water in m n mond}!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wil die zoon toevallig niet hierheen emigreren, het water loopt me in de mond. En hier straalt ook de liefde uit tot zijn moedertje, zeker weten.
    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen