woensdag 19 oktober 2011

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo Allemaal,

Lelietjes van Dalen horen bij het voorjaar maar ik vond het toch zo'n lief plaatje dat ik het toch maar gebruikt heb.
Het papier is een oudere lijn maar o zo mooi van Graphic 45.
De rest spreekt voor zich en zijn er vragen ik hoor het wel.
Ik moet eigenlijk eens aan de kerstkaarten beginnen maar veel zin heb ik nog niet.
Maar als ik eenmaal begin dan ga ik er ook helemaal voor dus wie weet de volgende post kerst.
Oo nee Bram zijn fotocamera is kapot en al 8 weken in reparatie (dus kan hij geen KK fotograferen)
Kunnen jullie begrijpen hoe zijn humeur is als je al 8 weken je hobby niet kan uitoefenen.
Ik hoop zo dat we gauw een mailtje krijgen dat hij zijn camera weer kan ophalen.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de super leuke en lieve berichtjes.

43 opmerkingen:

  1. Ohh heerlijk lelietjes van dalen,ze zaten in mijn bruidsboeket op speciaal verzoek.Ik vind je kaart heel mooi,vreseijk voor bram dat hij z'n hobby niet kan uitvoeren,moet er niet aan denken dat ik een dag niet te kan hobbyen.
    Hoop dat hij snel een mailtje krijgt.
    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Jannie.
    heel mooi van kleur en alles zo mooi passend bij elkaar.
    Super mooi geheel.
    Ik hoop dat Bram snel zijn foto camera kan halen.
    Ik vind een dag niet hobbyen al een ramp laat staan 8 weken, ik zou me geen raad weten.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jannie!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit chique en stijlvolle kaartje, en het is dan te hopen dat die mail snel komt voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en ik kan de lelietjes van dalen bij ruiken;) Mooi papier heb je gebruikt. Ook ik hoop voor je dat "het" mailtje snel komt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Jannie, en die lelietjes van dalen zijn ook prachtig!!
    Balen voor Bram zeg, hopelijk bellen ze snel. Ik moet er ook niet aan denken dat ik 8 weken niet kan hobbie-en ;-)

    Ja dat komt bekent voor hé, dat kerstsetjes hahaha.

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een super gave kaart!

    je kaartje hieronder is ook erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Jannie! De zalmkleur uit het strikje komt mooi terug in je achtergrondpapier. En zoals altijd weer mooie embelli's..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Jannie, en die lelietjes van dalen zijn ook prachtig!!De zalmkleur uit het strikje komt mooi terug in je achtergrondpapier

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, mooi gedaan hoor, leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is supermooi geworden. Die lelietjes van dalen zijn lief zeg!
    Hopelijk is het fototoestel weer snel gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Jannie!! Heerlijk ruiken de lelietjes van dalen. Ik heb pas ook een kaartje met deze blommetjes gemaakt ook al zijn ze voor het voorjaar...
    Wat balen voor Bram dat hij het al 8 weken zonder z'n camera moet doen. Ik zou ook niet weten om zolang zonder m'n hobby te moeten...
    Ik hoop voor hem dat het verlossende mailtje heel snel komt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je hier Jannie,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie
    Wat een prachtkaart heb je gemaakt en die lelietjes van dalen zo mooi ik vind hem helemaal top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje JANNIE.
    Echt super lief.
    En hopelijk kan BRAM,zijn camera weer gauw op halen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Jannie,lief dat plaatje.
    Prachtig papier en details.
    Zet die man toch in de schuur,ben je overal van af.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Jannie, leuk met deze Lelietjes van Dalen geeft altijd een speciaal gevoel deze bloemetjes.
    Dat is balen zeg dat Bram ze camera al zo lang weg is ik hoop voor hem dat die hem weer snel terug heb.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje Jannie, mooie warme kleurtjes en wat een lief plaatje!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Jannie, leuke papier combi! wij hebben hetzelfde probleem, onze camera is gevallen en de lenskap is kapot, moet hem alleen nog wel wegbrengen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Arme Bram ik heb met hem te doen want als collegafotograaf kan ik heel goed begrijpen hoe dat voelt.

    Jouw kaartje is prachtig geworden, mooi plaatje van Lelietjes van Dalen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig gestylde kaart is dit. Schitterende kleurencombinatie en wat een bijzonder mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart, een heel mooi romantische uitstraling heeft het met het plaatje en mooie papier! Super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje Jannie, heel mooi papier ook!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie

    Een prachtig kaartje ,alles weer heel mooi gecombineerd.

    Konden we ze maar weer plukken !!
    Dan hadden we beter weer dan nu !!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje zeg!!! Mooi plaatje en prachtig papier!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so beautiful Jannie!!!
    Love all those layers and pretty embellishments!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kaartje Jannie!
    En voor 'n verjaardagskaart mag je deze plaatjes van mij het hele jaar door gebruiken :)
    Balen voor Bram pffff al 8 wkn onderweg! Hebben ze 'm soms naar Japan opgetuurd :)
    Dus geen wildkansel op de Veluwe????
    Ben 6 okt. nog geweest. Was weer genieten!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een schitterende kaart en leuk met dat vlindertje.
    ik vind je beterschap kaart ook mooi in de blauwe kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful and gorgeous Jannie.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart, leuk kant en papier heb je gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jannie
    wat een mooi kaartje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart is dit!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt Jannie!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is weer een super mooi kaartje Jannie.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart weer Jannie , ja we moeten nog erg lang wachten he voor ze er weer zijn. Maar Bram zijn camera 8 weken weg , dat is ook wel erg lang. Je hebt er toch niet stiekum mee gesmeten he Jannie ??
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Jannie,

    Schitterende kaart en succes met de camera, ik zal duimen voor een mail jullie richting uit te sturen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Erg mooi, Jannie! Altijd van die mooie plaatjes bij jou, ziet er weer prachtig uit, zeg!! Leuke vormen! En mooie details!
    Groetjes en fijne avond!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schitterende kaart, geweldige kleuren. Kortom een prachtig geheel en heel harmonieus.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Your card is simply stunning dear and i so love the beautiful picture you have used here.
    Great swirls and the colours are so sweet.

    Love Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Piękna oprawa dla konwalii:) Bardzo podoba mi się również obrazek. Pozdrawiam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. OOOh ik heb deze kaart ook gemist. Wat een mooie kaart met een prachtige bos en leuke details!! Ik heb jouw blog nu op mijn blog gezet bij favoriete blogs, dan kan ik niks meer missen!:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen