woensdag 26 oktober 2011

Van Harte

Hallo Allemaal,
Misschien hebben jullie wel gedacht toen je me nieuwe post zag hé daar heb ik ook al een poos niets van gehoord.
Klopt helemaal,maar door fam.omstandigheden ben ik heel weinig op blog geweest.
Sorry dat ik zo weinig reactie heb gegeven maar soms gaan andere dingen voor.
Ik zal er de komende tijd dan ook heel weinig zijn maar als ik tijd en zin heb kijk ik wel even bij jullie hoor,want ik ben echt wel een beetje blog verslaafd.
Dit kaartje heb ik al heel lang op de computer staan maar wilden jullie het toch laten zien.
Heerlijk Maja papier gebruikt,weten jullie dat er misschien  een vrijdag bij Marlous van  Doe@ding   een nieuwe lijn Maja
papier komt en een schitterende lijn Bo Bunny echt geweldig mooi!!!!!!
Allemaal bedankt voor jullie berichten op het fototoestel verhaal, wij hebben nog steeds geen mail gehad dat het toestel gerepareerd is,jammer maar het is niet anders.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes.

33 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,

    soms zijn er nu eenmaal andere dingen die voor gaan.
    Bloggen en kaarten maken komt wel weer.
    Ik als volger van jou hou je evengoed in de gaten hoor of je nou een reactie achterlaat of niet.
    Ook ik weet als geen ander dat de situatie het soms even niet toe laat om te bloggen.
    Ik wens je sterkte met alles.
    Ik blijf je volgen hoor!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Jannie
    prachtig zo met die Doily, vlinder en bloemen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Jannie, en ja soms gaan ander dingen voor.
    groetjes uut Goerie, annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Jannie! Mooi blijft het Majapapier. Dat worden we echt niet zat.
    Zaterdag heb ik een clubdag van Freubelen waar Marlous ook komt om te verkopen. Als het nieuwe Maja binnen is, neemt ze het mee. Heb ik het ook snel!
    Hoe is het thuis? En met je moeder? Hoe was de uitslag? Heel veel sterkte met alles!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer Janny, en inderdaad andere dingen gaan soms voor.
    Maar als je ook blogverslaafd bent (zoals ik;))
    dan ga je het wel missen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Jannie, ja joh, soms heb je van die dingen dat je gewoon even nergens aan toe komt, we zien je wel weer verschijnen hoor :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig is dit stijlvolle kaartje, heel veel sterkte met alle familie omstandigheden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom een mooi kaartje Jannie. Mooie kleurtjes en details. Sterkte met alles.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart jannie en veel sterkte toegewenst hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jannie

    Wat een prachtkaartje en ik hou je evengoed in de gaten hoor wens je heel veel sterkte met alles en kaarten en blogs komt wel weer een keer denk aan je zelf

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Jannie,le,mooie kleuren en
    heel mooi papier gebruikt.
    veel sterkte toegewenst

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie,
    Maak je niet druk om dingen die niet belangrijk zijn zoals blogjes bezoeken en zo! Je moeder is één van de belangrijkste persoon in je leven en die gaat nu voor.
    Ik hoop gauw op positieve berichten en probeer toch af en toe wat te freubelen voor de afleiding!
    Je kaartje is overigens weer 'n bjoetie!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief en romantisch kaartje, Jannie.
    Wat heb jij weer hele fijne accentjes uitgezocht.
    Veel sterkte met je moeder en ik hoop voor Bram, dat hij snel goed bericht krijgt.
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jannie.
    Ik snap het helemaal lieverd bloggen staat op een heel laag pitje bij je.
    Want er zijn helle andere dingen waar je door heen moet.
    Heel veel sterkte en kracht met je moeder.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie

    Ik loop ook niet weg als volger hoor.
    Maar ja als er wat andere omstandigheden/werkzaamheden zijn gaat dat natuurlijk ten allertijden voor.
    Bloggen komt wel weer.
    Maar je kaartje is weer prachtig mooi.
    Echt een lieverdje.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles.
    Ik loop echt niet weg hoor,ik blijf je volgen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie,
    Hele mooie kaart als altijd. Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje afleiding kunt vinden in je hobby en verder uiteraard heel veel sterkte met alles.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie kaart met prachtige romantische details! Ik wens je veel sterkte toe met alles en ik zie je vanzelf wel weer verschijnen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.Veel sterkte met de familie omstandigheden. Hoop dat het snel beter wordt.
    Groetjes zBabette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jannie,
    Er zijn zoals je nu zelf ervaart ergere dingen in het leven als niet reageren in blogland.
    Wij houden jou wel in de gaten en als er iets nieuws is, komen we vanzelf.
    Veel sterkte meis, en ik hoop dat alles gauw weer beter gaat.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje Jannie!!
    Ik hoop dat het goed gaat wat betreft de familie-omstandigheden... veel sterkte!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie ik dacht al wat zit ze, ik wens je sterkte met alles en er zijn belangrijkere dingen dan bloggen.
    Maar je kaart is weer prachtig.

    Veel liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bloggen is wel leuk, maar niet belangrijk.
    Vind je kaartje een juweeltje, mijn complimenten hoor!
    Veel sterkte met alles!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje Jannie! Mooi kleurengebruik, prachtige stanzen, lint en plaatje..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart Jannie en inderdaad, soms gaan andere dingen voor wat belangrijker is op dat moment.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje weer Jannie, zo mooi!
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh Jannie,wat een mooie kaart weer; Heerlijke kleurtje zo bij elkaar. Prachtig!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ładna praca:) Bardzo podoba mi się ten wykrojnik:) Pozdrawiam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart Jannie! Heel mooi van kleur en erg leuk ingedeeld.
    Ik hoop dat alles goed komt met je familie en ook dat Bram snel weer z'n mooie foto's kan maken.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie,
    Alles goed?
    Ik dacht, al zo'n tijd niks van Jannie gehoord. Ik ga eens even kijken , maar je berichtje gelezen klopt het dus wel. En toen zag ik ook dat ik bij deze kaart nog niet eens een reactie had geplaatst, om te zeggen dat het weer een plaatje is!! Leuk het craftpapier bij het roze en wit!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke stijl, Jannie. Prachtige kaart. Ik kom hier vaker kijken. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen