zaterdag 21 januari 2012

Magnolia

Hallo allemaal.
Hé hé daar ben ik eindelijk weer eens met een kaartje.
Ik heb hier het nieuwe magnolia papier gebruikt met een foto van een magnolia bloem.
Verder heb ik veel mallen van magnolia gebruikt en een spelbinder.
De witte organza bloemen met parel heb ik vorige week bij doe@ding gekocht,oo wat heeft Marlous veel kant, lint,tule, roosjeslint, alles in allerlei kleuren.
Als ik geld genoeg had zou ik zeggen doe van alles maar een paar meter.(lol)
Maar ik ben al blij met deze bloemen hoor.
De LO van deze kaart heb ik een beetje van Monique overgenomen.
Alle dingen die ik gebruikt heb  komen van Marlous vandaan, staat het niet op de site kan je altijd bellen.
Verder wens ik jullie een heel fijn weekend en veel crea plezier.

42 opmerkingen:

  1. Ooh wat is deze mooi geworden. Prachtige kleuren en zo fraai passend bij de foto van de magnolia.
    En ik herken je gevoel in een hobbywinkel. Je voelt je als een kind in een snoepwinkel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMMM hij is om op te vr.... Jannie!:-)
    Prachtig van kleur en heerlijk versierd!
    Jaaaa ik weet precies wat je voelt als je in de winkel bent.......:-) ik denk dat wij kaartenmaakster allemaal dat gevoel wel kennen:-) Je bent, zoals Marianne hierboven ook schrijft, net een kind in een snoepwinkel:-)

    Die mal waar jij het op mijn blog over hebt, is een van de tags van Crealies. (Cl CT 04)

    Liefs, El
    ( ik mail je als ik tijd heb, ben nu mijn hobbyspul aan het sorteren en uitzoeken en weer netjes aan het opbergen (dus dat kost effe tijd hihi) Maareh...om je vast gerust te stellen...hier is alles prima hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Jannie! Zoveel om op te ontdekken en wat een prachtige foto heb je weer gebruikt.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Jannie, heel veel mooie details en wat een super gaaf kant!!!

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo, dit vind ik een prachtige creaties met heerlijke kleuren!!!


    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwww die is mooi Janny wat een prachtkaart complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,
    Hoe is het ermee?
    Hier gaat alles redelijk zijn gangetje!
    Wat is je kaart prachtig mooi geworden.
    Super uitgewerkt met de foto van de magnolia.
    En prachtige materialen heb je gebruikt, maar dat kan ook niet anders bij Marlous vandaan.
    Ik heb een geweldige dag gehad zaterdag!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Jannie!! Wat een mooie bloemen!! Leuk dat we elkaar weer tegenkwamen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Jannie en die rozen ben ik helemaal weg van, ja kan me voorstellen zou ik ook wel willen hihihihi, maar er moet nog iets te wensen blijven toch. Je kaart is echt een plaatje.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jannie,

    Prachtige kaarten wéér! En hihi, ja moesten we geld genoeg hebben :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooooi Jannie , en wat past het papier geweldig bij de foto. Niet zo gek he , dat jij niet elke dag aan de hobby kunt. Maar wel belangrijk af en toe tijd voor jezelf nemen.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend mooie kaart Jannie! Ik hou van de parelaccenten, de bloemen en het tule dat je gebruikt hebt..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, dit is een geweldig mooi kaartje,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg, heel chique!!!!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een kaart JANNIE.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Jannie en wel in hele mooie kleuren geweldig daar hou ik wel van.
    Ja wat een keus heb Marlous toch hé ben vanmiddag ook nog even wezen shoppen .

    Fijn weekend,
    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel mooi kaartje! Prachtige Magnoliabloem. Is eens een keer wat anders dan een Magnoliastempel!!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooi kaartje, prachtige kleuren en foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooo Jannie wat een schitterende kaart!
    Wát een totaal plaatje! Je bent je inspiratie nog lang niet kwijt hoor. IK kijk al weer uit naar de volgende!
    Fijne zondag!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oohhh...wat een schitterende kaart Jannie! Prachtig hoe je de foto van de magnolia met het magnoliapapier gecombineerd hebt. Ik ben er weg van.
    Ik ben vanmiddag ook nog ff bij Marlous geweest. 'k Moest iets voor een ander halen en heb zelf ook wat meegenomen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw... deze kaart is Schitterend!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een mooie kaart Jannie! Wat mooie kleuren en super idee met de magnolia foto. Ook prachtige details en het bloemen lint is echt super mooi! Een TOP kaart!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Jannie.
    Ik vind de kleurencombi geweldig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat een mooie bloemen-extravaganza!! Erg mooi gedaan! Prachtig ook in het paars natuurlijk, daar hou ik wel van! Mooi hoor!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een schitterende kaart Jannie.
    Wat is dat mooi papier.
    En al die details echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is een schitterende kaart geworden Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow wat een beauty van een kaart!!

    erg gaaf gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is weer heel mooi gemaakt en geweldig afgewerkt!

    Fijne zondag verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love your card Jannie, its so pretty!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow this is stunning, so elegant, love it, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtige kaart! erg mooi die kleuren zo bij elkaar.

    En je lintje is ook super dr bij gevonden!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart is dit zeg, prachtige details ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je laat de foto van de bloem weer op fantastische manier te voorschijn komen, Jannie! Prachtig en delicaat zo met het lint, kant en de grote bloem samen geaccentueerd!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauuuw, wat een super mooie kaart.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh this is stunning!!! Gorgeous vintage style and I love the beautiful lace flowers!!! Wonderful work!
    Hugs,Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tante Jannie, ik vind deze prachtig. Net een trouwkaart.
    Groetjes van Annemijn de Leeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oeps... deze had ik gemist.... wat een prachtig kaartje zeg!!!! Alles past zo mooi bij elkaar en die foto is helemaal geweldig!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen