dinsdag 10 januari 2012

Van Harte Gefeliciteerd


Hallo Allemaal,
Hier ben ik weer met een paar kaartjes.
Deze keer gemaakt met het mooie blauwe Pion papier.
Ze lijken veel op elkaar,ik zou haast zeggen zoek de verschillen.(lol)
Soms maak ik  wel eens twee kaarten tegelijk maar ze worden nooit helemaal het zelfde.
De vlinder en de bloemen zijn allemaal mallen van Magnolia.
En ik las op het Pion blog dat er weer een nieuwe lijn uitkomt.
Bij Doe @ding  Marlous komt het binnenkort binnen, ze wisten nog niet precies wanneer maar wie weet misschien wel a.s. zaterdag als ze het 5 jarig jubileum feest houden in de winkel.
Gaan jullie nog naar Spijkenisse ???Ik hoop wel te gaan hoor altijd leuk een crea feestje.
Er worden ook nog workshops gehouden voor meer info even op het blog van  Monique kijken.

Allemaal weer bedankt voor het bezoekje en voor alle leuke lieve berichtjes die jullie elke keer weer achterlaten.

42 opmerkingen:

  1. Wauwww Jannie wat zijn ze mooi, Prachtig met dat blauw!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn dit jannie!!.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer plaatjes van kaarten. Mooie kleuren ook. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten en werkelijk heel mooi papier!!!
    Ook ik kan bijna niet wachten op de volgende serie;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, heel erg mooi deze blauwe (mijn favo-kleur) kaarten. Lekker nostalgies en daar houd ik ook wel van. Leuk dat tule op de tweede kaart!
    Spijkenisse is een beetje te ver weg voor mij helaas.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaartjes Jannie leuk met dat blauw en die oude foto;s (mooie combinatie).
    Geen tijd zaterdag jammer hoor .

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt, ben er helemaal weg van!!! En dat die plaatjes, het zijn echte plaatjes:) super mooie kaarten!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Jannie,

    Zie dat je gelukkig weer even tijd had om een paar prachtige kaartje te maken, leuk die Vintageplaatjes.Veel plezier hoor zaterdag!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee super mooie kaarten Jannie. Mooie details en schitterend papier, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe lijn maar die zal vast ook heel mooi zijn! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,

    Wat een mooie kaartjes.
    Ondanks de zelfde papier lijn toch totaal verschillend, en super mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaarten Jannie, en weer zo veel mooie details! Je vorige kaart is ook super!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaartje en zo mooi afgewerkt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee super mooie kaarten.
    Helemaal mijn smaak.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Janny, en wat is dit toch mooi papier hé kan er ook geen genoeg van krijgen echt prachtig.
    En wat een lieve plaatjes heb je gebruikt, heel mooi geheel.
    Misschien zie ik je een zaterdag ga natuurlijk ook ;)

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart janny en wat een pracht papier het zijn echt schilderijtjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaartjes Jannie!!
    Ik had het ook gezien op het blog van Pion. Mooi weer hè? Als ik de auto heb, kom ik zat. ook ff langs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je nieuwe creatie's zijn Prachtig!

    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig mooie kaartjes JANNIE
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaartjes, mooi effect met de blauwe accenten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooowww wat zijn dit weer dotjes van kaarten, ik vind het geweldig!!!!!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kleur blauw! Prachtige kaartjes heb je gemaakt, Jannie. Zo delicaat weer en de plaatjes zooo schattig!
    liefs Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooohhh wat zijn ze weer mooi!!! Écht prachtig zeg!!! Wat een schitterende kleur blauw!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave kaartjes Jannie!
    Wat een sfeer van nostalgie gaat er van uit!
    Fijn dat je weer wat gedaan hebt en probeer er zaterdag lekker even tussen uit te piepen, zal je goed doen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer een mooie creatie neergezet, echt heel mooi!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaarten Jannie!! Mooie kleuren en lieve plaatjes!!
    Veel plezier zaterdag, ik weet het nog niet zeker of ik ga. Ik ga mn best doen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Schitterende plaatjes heb je gebruikt. En ik ben ook heel nieuwsgierig naar het nieuwe Pion papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zoooo wat een mooi kaartje,prachtige kleurstelling!!
    roetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Jannie,

    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, mooie kleuren. Het papier is ook zo mooi.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt gelukkig weer effe tijd voor jezelf gevonden zie ik , en die heb je goed gebruikt. Wat een gave kleuren Jannie , mooi geheel allebij.Alles weer een beetje rustig verder ?
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, prachtig zoals altijd!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw....mooie kaarten Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie kaartjes Jannie, supers gedaan!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn allebei schitterend hoor, mooi papier dit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende creaties.
    Mooie kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Jansje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Jannie

    Via een link van google kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi,

    ik heb een vraagje over je kalender kaartje van 10 december maar kan je mail adres nergens vinden... wil je mij even mailen misschien? arjettevdploeg@hetnet.nl
    Dank je wel!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jannie,

    Wat heb je weer schitterende Jannie-kaartjes gemaakt, leuk om zoiets in de bus te vinden.
    En nog lekker geshopt bij Marloes? vast wel...

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Jannie, ik wil je even zeggen dat ik de kaartjes erg mooi vind. Blauw/wit staat altijd erg mooi bij elkaar.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterend kaartje Jannie!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen