vrijdag 24 februari 2012

Leuk tasje.

Hallo Allemaal,

Een paar weken geleden was ik bij Doe@Ding en daar werd een workshop gegeven van het maken van een tasje.
Wat vond ik dat leuk om te zien en ik dacht dat ga ik ook eens proberen.
Ik heb wel het voorbeeld van  Monique er bij gebruikt,want mijn eigen inspiratie was ff ver weg.
Nu vind ik het zo leuk dat ik er nog meer aan het maken ben.
Het is zo leuk om weg te geven .
De tasje heeft Marlous in het kraft en wit.
Het papier is van Pion en de bloem heb ik gemaakt met een Magnolia mal.
En het super mooie  kant heb ik van een vriendin gekregen.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend en bedankt voor jullie vele leuke berichtjes.
Ik lees ze met heel veel plezier

39 opmerkingen:

  1. Hoe schattig is dat nou weer!! Een droppie hoor Jans :-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig tasje zeg, wat een lief geheel,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Jannie wat een schatje van een tasje heb je gemaakt.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat schattig Jannie,mooie kleurencombi, ben benieuwd naar de volgende.

    Fijn weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die geweldig mooi gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs mooi allemaal, super leuke details en prachtige kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi Tasje Jannie
    heel erg leuk gedaan

    Groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi tasje is het geworden, leuke kleurtjes en het plaatje is weer top!

    Liefs en ook jij een fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend tasje Jannie, erg mooi lint en leuke muis..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi tasje maar wat een schitterende kleurcombinatie!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supermooi tasje Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie tasje! Prachtig papier en super details! hele mooie kant! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een Schitterende creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig tasje Jannie.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een geweldig mooi tasje Jannie. Ik zie een Vera de muis plaatje. Nu heb ik nog een heleboel knipvelletjes nog van Vera en 2 boekjes, als je belangstelling hebt, wil je me dan een mailtje sturen?
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooi en heel lief tasje Jannie, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Jannie! En wat zijn het toch mooie plaatjes van Vera, fijn dat je weer iets moois laat zien mij ontbreekt het op dit moment aan tijd. Beetje druk met werk en een boel verjaardagen in anderhalve week. Komt wel weer.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig tasje zeg, mooi plaatje ook.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een leuk tasje, mooi papier en afbeelding heb je gebruikt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend tasje. Mooie combinatie van papier en plaatje. Mooie versieringen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje jannie zo een mooie combi van kleuren en je bloem is ook heel mooi
    Liefs Van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig, wat een schatje en het inspireert mij om weer eens wat te gaan doen met mijn plaatjes van Vera de muis.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht van een tasje Jannie!! Ik heb er hier ook liggen en nog nooit wat mee gedaan... Wie weet komt het nog ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie, wat een super gaaf tasje heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi en schattig tasje,Jannie.
    De kleuren vind ik weer helemaal geweldig. Elke keer als ik bij je kijk, beloof ik mezelf toch weer wat met mijn 3D verzameling plaatjes gaan doen. Ik hoop dat ik het toch nog eens ga doen.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Jannie wat heb je een schitterend tasje gemaakt , mooi van kleur en dit plaatje erbij past zo mooi geweldig.
    Ik wens je ook een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er schattig uit...enig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowwww Jannie,wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw gaaf Jannie!
    Ik heb 'm even vergroot en dan zie je alle mooie details beter o.a. het schitterend kant wat je hebt gebruikt. Bofbibs dat je dat zomaar gekregen hebt! :)
    Kan me voorstellen dat er nog meer aan komen.
    Fijne zondag!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie,

    Wat zie ik hier voor moois. Wat een gaaf tasje zeg. Zoveel leuke details en mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn inspiratie is ook op vakantie geloof ik , heb de laatste tijd te veel "moeten"doen, dus heb een beetje leeg hoofd.Je tasje is een plaatje geworden Jannie , leuk he om er dan nog een paar te maken,is altijd handig.Alles rustig verder ?
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is gorgeous! Such a wonderful bag! And the colour combination is soo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is gorgeous! Such a wonderful bag! And the colour combination is soo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi hoi

    hier had ik volgens mij nog niet op gereageerd, had um wel al gezien. maar dit tasje vind ik echt super gaaf geworden. zo ontzettend lief!!!
    heel erg mooi!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful bag! I love how you embellished it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit leuke tasje had ik nog gemist. Wat heb je dat vreselijk leuk gedaan!! Die kantjes en kleurtjes en een snoezige afbeelding van Vera de muis! Helemaal mooi!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen