zaterdag 4 februari 2012

Voor Jou

Hoi  Allemaal,

Oo wat is het koud hé, het vriest dat het kraakt.
Hier op Goeree Overflakkee zo vlak aan zee is het -10 gr bbrrr en in het binnenland zie ik -15 tot -20 gr.
We blijven maar lekker bij de kachel  met een mok warme chocomelk en warme sloffen en een kruikje (lol) net als dit beertje of zou hij ziek zijn ?
Het papier is van Pebbles en bij Doe a Ding hebben ze nu een hele nieuwe serie met de zelfde kleuren dus kan het oude papier met nieuwe  gecombineerd worden.
Plaatje komt van internet en de rest spreekt voor zich.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend en de winter fans heel veel plezier.

47 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie, het is inderdaad berekoud!! LOL. Het kaartje is geweldig mooi. Het is een prachtig stempeltje voor deze tijd van het jaar!
    Super! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jannie, hier in Rotterdam is het ook berekoud hoor. Zelfs op mijn balkonnetje op 6 hoog vriest het bijna 10 graden. Je kaartje is erg schattig. Wat een leuk stempeltje is dat. (weer wat te wensen :-)voor mij) Groetjes en fijn (knutsel?)weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatig kaartje mooie kleuren
    groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha daar is mijn favoriete beertje Tatty Teddy weer! Volgens mij heeft hij het hartstikke koud ;0) Lief kaartje geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje!!

    een hele mooie stempel en mooie details!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje Jannie, zo schattig en hele mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje zeg, wat een lief plaatje is dit!!! Past goed in deze barre koude tijden!!! Ik reed net in de auto en de thermometer gaf -20 aan!!!! bbrrrrrrr

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is hier ook zo ijzig koud!! brrr ik zou het liefst net als het beertje op jouw kaart zitten, lekker warm... mooie kaart! Bedankt voor je berichtje bij mij, ik kon ook nooit netjes schrijven met een kroontjespen! een ramp, j vinges zaten altijd vol inkt, en die vreselije spetters en vlekken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een kaartje Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is hier ook -10 gr brrrrr ik blijf denk ik maar lekker binnen.
    Je kaart is prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, hij is helemaal geweldig, prachtige details ook!!! En een hele dag in pyama heeft ook wel wat:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattiggggggg en prachtige kleuren! Het was hier afgelopen nacht -15 en vanmorgen om een uur of 8 was het nog -13, brrrrrrr. Fijn weekend, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hier is het ook zo koud brrrr.... Lekker hoor, binnen bij de kachel, en knutselen maar:-) Wat mogen wij dan toch weer dankbaar zijn dat we een dak boven ons hoofd hebben en warmte hè?
    Je kaartje is super schattig!!!
    Hier verder alles ook goed hoor :-)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig en schattig kaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattig kaartje vind ik dit.
    Mooie combinatie is het geworden.
    Super schattig geheel heb je ervan gemaakt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eigenlijk is het best wel lekker dat het zo koud is veel hobbymaatjes blijven binnen en je ziet de mooiste creatie's voorbij komen ik blijf dus ook binnen en ga weer lekker freubelen vanmiddag fijn weekend , Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jannie,

    Schitterende kaart !! En ja het is barkoud hé!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja het is zeker koud en glad. Van mij mag het warm water gaan regenen!:)) En je kaartje is weer superleuk geworden! Wat een mooie kleuren zo bij elkaar!!
    Fijn weekend en
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schat van een kaart Jannie. Super leuk plaatje heb je van internet geplukt.
    Mooie pons heb je gebruikt en leuk afgewerkt.
    Hier was het gisteravond -18! Vandaag, 30 jaar geleden werd onze oudste geboren maar toen was het heel wat beter weer :)
    fijn weekend!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 't Is 'n dotje Jannie! Inderdaad 'n goed idee: met warme chocomel lekker op de bank met 'n dekentje en kussens..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oohh wat een schat van een kaart Jannie , volgens mij heb ik dat papier in het roze hii weet soms gewoon niet meer wat je heb ;)maar dit is echt een liefje daar knap je zo van op als je dit ontvangt.
    Ja koud is het zeker Jannie maar met het zonnetje erbij is het toch wel lekker.

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie
    wat een super mooi kaartje zeg, prachtig papier heb je ervoor gebruikt, ik ben er helemaal weg van

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oohh wat lief is je kaartje Jannie!! Het plaatje heb ik ook pas uitgeprint om bij ditzelfde papier te gebruiken....
    Het heeft idd hard gevroren. Hier was het ruim 12 graden onder 0 :(
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje Jannie.
    Echt super lief.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Och wat een schatje Jannie, en volgens mij is het beertje niet ziek hoor, hij heeft het gewoon koud, en is aan het opwarmen ;-)

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtkaart Jannie en mooi papier ook moet ook maar weer naar Doe @ Ding heb niets meer hahahahah

    Liefs Nellie en ik blijf lekker binnen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is zeker koud hier op ons eiland. Je kaart is Prachtige geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh wat een schatje, dit beertje.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het ziet er prachtig uit buiten, maar het is helaas niet mijn weer. Dus ik pak net als het beertje een kop warme choco en sloffen. Je kaartje is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattig beertje Jannie, die ligt net zo lekker als ik op de bank, alles is goed gegaan en het me reuze meegevallen.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed plan Jannie,warme chocolademelk en warme sloffen, en dan lekker aan de hobby.Geweldig leuke kaart is het weer , enig plaatje en mooie kleurencombi.
    Groetjesssss Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend lief kaartje!!! Lekker winters :-)... T is wel koud hè, heb je de boel nog een beetje warm kunnen krijgen? Van mij mag het voorjaar wel beginnen ;-)...

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super mooie en hele schattige kaart! Mooie kleuren en het beertje vind ik echt zooo lief!! Ik ben hartstikke verkouden en zou het liefst zo gaan zitten als hij doet LOL. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is weer een schitterende kaart Jannie!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jannie, Bedankt voor je leuke reactie op mijn gehaakte tas! Ben ook even bij jou aan het rondkijken geweest en je maakt supermooie kaarten zeg! Deze laatste is ook echt te gek! Zo mooi van kleur en dat lieve beertje erop. Kom zeker eens vaker kijken! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super leuk kaartje! :D:D mooi gemaakt..
    groetjes, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterend kaartje Jannnie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jannie!
    Mijn benen hebben vandaag even rust, hi hi dus even door blogland! Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt! Lief met dit beertje. De 11-steden tocht zit er voor ons niet in hoor, je moet lid zijn en dan moet je ook nog ingeloot worden en eerlijk gezegd de afstand is mij ook veel te ver, dat red ik niet. In 1986 heb ik de noorderrondrit geschaatst maar toen was ik nog piepjong en ik voel mijn gewrichten nu ook wel hoor met deze inspanning. Dus lekker rustig aan en genieten.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Janie, wat een leuke kaart , mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw mooi kaartje Jannie, super afwerking en leuk stempeltje!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schatje zeg super lieve kleurtjes ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leukie is dit, Jannie! Mooi zo in het blauw! En wat een lieve beer is dat, erg mooi gemaakt!!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw mooi kaartje , super afwerking en leuk en lief stempeltje!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel erg schattig!
    Ik ben helemaal weg van die me to you beertjes! Ik ben volger geworden van je blog.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen