maandag 27 februari 2012

Zomaar,

Hallo allemaal,

Hier ben ik alweer met een kaartje,moet niet gekker worden hé.(lol)
Dit kaartje heb ik gemaakt met het allernieuwste Kaisercraft papier en dan de lijn These Days.
Ik zag het vorige week bij  Doe@ding en heb gelijk een paperpad en wat 30 bij 30 vellen gekocht.
Echt wat een schitterend papier is dit.
Ook was het nieuwe Bo Bunny papier binnengekomen en alle nieuwe mallen van Marianne Design dus het was weer niet moeilijk om mijn mandje te vullen.
Ik ga gauw aan de HH en dan aan de crea.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes.

39 opmerkingen:

  1. Weer een super mooi kaartje Jannie!!!
    En je creatie uit je vorige bericht is ook al zo leuk en schattig!!
    Groetjes en fijne week,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze is weer prachtig.wat een mooie kleurtjes .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een geweldige kaart Jannie, en het papier ziet er zeker heel mooi uit.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee moet niet gekker worden Jannie , maar is een goed teken. Dus je bent weer lekker tekeer gegaan bij Marlous. Helemaal gelijk , en je hebt er een heel lief kaartje mee gemaakt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit Jannie.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart Jannie! Je hebt de vlinder mooi opgewerkt en weer fijne kantjes en tule gebruikt. De tekststempel is er één voor op mijn verlanglijstje...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig mooi vintagekaartje, mooi papier heb je gebruikt en mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje weer Jans :-) Je bent weer lekker aan de gang :-)

    Helaas ging het zaterdag niet door, dus balen:-(

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje jannie!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooohhh deze is ook weer zoooo mooi!!! Prachtig!!! Ik heb dit plaatje toevallig ook net liggen, ga er ook een vintage kaartje van maken, je ziet het wel op m'n blog langskomen. Ik haal mijn ideetjes voor dat soort kaartjes bij jou vandaan, dank je wel!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww wat is dit mooi!!! Geweldige kleuren en zoveel mooie details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat een super schattig kaartje is dit.
    Mooie sprekende en warme kleuren.

    Ik zou je willen vragen waar jij die mooie plaatjes vandaan haalt (welke site)

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Jannie wat beeldschoon, mooi papier, lieve afbeelding en schattige roosjes, super hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wowwwww Jannie,wat is dit een schitterende kaart.
    Heel mooi dat papier,heb het nog niet gezien.
    Je bent lekker bezig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een geweldig mooi kaartje Jannie.
    Schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie, Wat heerlijk dat je wat meer tijd hebt om aan de crea te gaan je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt, echt prachtig papier.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind deze stijl toch wel heer erg mooi. Kantjes roosjeslint vintage plaatje. Ik kom er graag naar kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend is je vintagekaart Jannie!! Gezellig dat je weer meer aan de freubel bent. Gaat het met je (schoon)moeder een beetje?
    Enne...alweer bij Marlous geweest? Geintje hoor...ik kom er net zo graag als jij ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige vintage kaart met heel mooi papier en mooie details! Prachtige lint! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Jannie, prachtige kleuren en wat een schattig plaatje.

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat past het allemaal weer mooi bij elkaar! Prachtig gemaakt Jannie.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattigggggggggg, geweldige kaart!!!!!! Heel mooi gedaan.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooh Jannie je bent lekker bezig zeg :)
    Deze is ook weer erg mooi en dit papier is weer zo lekker fris, daar moet je wel wat mee doen als je het in huis hebt. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh this is so beautiful Jannie.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wowww, wat een schitterende kaart Jannie, hartstikke mooi !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart en wat een mooi papier toppie gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jannie,

    Ik kwam je blog tegen en vind dat je erg mooie kaarten maak en ga je volgen. Alle kaarten die ik van je gezien heb vind ik erg mooi.Ik haal uit kaatrten van anderen ook mijn eigen inspiratie. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje zo in rood! Ik wens je een fijne dag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kaartje is dit!! Prachtig papier ook!!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een plaatje is dit zeg, en je tasje hieronder is ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig vintagekaartje, en mooi papier heb je gebruikt!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Jannie!! Dit is zeker heel mooi papier! Sorry dat ik zo achter loop met reacties geven, maar ik heb ze nu allemaal gehad geloof ik! En ik heb weer zitten genieten!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen