donderdag 29 maart 2012

Fijn weekend

Hallo Allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met het mooie inkido papier.
Ik heb hier weer de vlinders van Cheery Lynn gebruikt, de bloemen zijn met een mal van Die-Namics.
Het hekje van Marianne en de rest spreekt voor zich.
Alle spulletjes komen Bij Doe@ding  vandaan.
Zaterdag heeft Marlous Doe@Ding weer een DEMO dag in de winkel, ons aller bekende Elly komt haar  schitterende nestabilitie kaarten showen  en demonstreren
Jullie hebben vast haar blogpost van van de week al wel gezien anders moet je beslist eens ff gaan kijken, zo mooi.
En  als je van borduren houdt, Jenine Siemerink komt  de kaarten van haar nieuwste boekje laten zien.
Die weet echt alles van borduren dus heb je vragen kom gezellig even langs.
Dus jullie begrijpen zeker wel wat ik een zaterdag ga doen.Komen jullie ook??????????
Heerlijk hobby kijken bij Marlous en misschien nog wat leuks kopen ????
Jullie horen het de volgende post of er nog wat leuks in het mandje is gevallen.
Bedankt voor jullie bezoekje  en alvast een heel fijn weekend en veel crea plezier .

42 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jannie, mooie kleuren en afwerking! Wat bof jij zaterdag dat je het werk van Elly van dichtbij kan bewonderen, heel veel plezier!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Geweldig mooie kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend, Jannie!! Veel plezier zaterdag, ik moet naar Leerdam op verjaardagsvisite en kan dus niet komen.
    ben benieuwd naar je inkopen:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh helemaal mijn stijl, prachtige details erin verwerkt, super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jannie

    Je hebt een schitterend mooie kaart gemaakt en prachtig papier gebruikt en ik zal eens kijken of ik het merk ergens zie.
    Bedankt voor je berichtje over mijn borduurwerk.
    Gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Jannie, wat een bjoetie van een kaartje heb je weer gemaakt!!

    Gezellig dat ik je zaterdag weer ga zien bij Doe@ding!! Tot dan hoor!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,

    wat is het weer een prachtige kaart.
    En zo mooi papier van inkido.
    Prachtig geheel heb je ervan gemaakt.
    Ik wens je zaterdag heel veel plezier.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart is het weer jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik zeker gaan kijken ben een grote fan van Elly gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zóóóó supers Jannie!
    Wat een beauty van een kaart!
    En of er wat leuks in je mandje zal vallen dat is wel zeker!
    Zie je zaterdag!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhhh wat geweldig mooi weer zeg, prachtig!!!! Zo mooi versierd met van alles en nog wat, schitterend!!!!!!!!!!!
    Veel plezier zaterdag!! Jammer dat het voor mij zo ver weg is, anders had ik graag gekomen hoor!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie vintagekaart Jannie!! Het papier is ook echt geweldig hè?
    Wie weet ga je me zaterdag nog zien. Maar geen idee of de rest van het gezin nog plannen heeft....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie kaart is dit Jannie!!! Super!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mooi kaartje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, mooie bloemen heb je gemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ma,

    Wat een prachtige kaart!!! Echt super mooi :-)... Mooie kleuren.

    Hihi veel plezier morgen bij marlous :-)...

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jannie,

    Wauw, fantastische kaart ség !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Jannie en super mooi papier heb je gebruikt, smullen. Wens je veel op plezier morgen, jammer dat ik zo ver weg woon maar anders dan wist ik wel!.

    Fijn weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig vintage kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhhh dit is ook weer een plaatje Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart zeg, en wat een mooie bloemen, ik ga zeker weten morgen die kant op, ligt al een reservering te wachten.......
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh Jannie wat is dit een beeldschoon kaartje, geweldig he met dit papier we kunnen er geen genoeg van krijgen :D
    Ik zie je morgen.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een beeldschoon kaartje weer en ik vind het plaatje en papier prachtig.
    fijn weekend en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jannie je hebt weer schitterende, romantische kaartjes gemaakt hoor!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jannie.
    wat een mooi kaartje is het weer .hellemaal goed mooie kleurtjes super.

    fijn weekend
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastyczna karteczka - niezwykła w swoim klimacie i kompozycji:))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh wowww Jannie,wat is dit een SCHITTERENDE kaart.
    Prachtig papier en details.
    Super lief plaatje.
    Meis je kaarten worden steeds mooier.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dit mooi gedaan. Schitterend papier en zo'n mooi plaatje. Met oog voor detail afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Einfach herrlich,und die Farben sind ein Traum.Gruss, Ulla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wowwwwwwwwwwww wat een schatje weer echt een bjoetieeeeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhh ik ben helemaal weg van je kaart!! Wat een mooie kleuren, prachtige details, de bloemen vind ik ook super mooi, met mooie mallen gemaakt. Ook een heel lief plaatje! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, Jannie, het is prachtig gewoon!
    De kaart is een lust voor het oog, de kleurtjes ook weer fantastisch en ik vind dat je de randjes en details erg mooi en subtiel met inkt hebt bewerkt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoezo "of" er nog iets in je mandje valt. Dat weet je zelf ook wel Jannie , dat gaat je niet lukken bij Marlous om je mandje leeg te laten:):)
    Maar leef je maar uit hoor , kunnen wij weer mooie kaarten van je verwachten , net als deze.
    Groetjes en fijn weekend Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart.En de kleuren zijn ook super.
    Mooie bloemen en details.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oooohw wat is dit schitterend, zo vol met prachtige bloemen, echt een toppertje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Jannie,
    Ik zag dat je mijn volger bent geworden, wat leuk!
    Jouw stijl is prachtig zeg!
    Daar kan ik nog veel van leren!
    ben meteen ook maar jouw volgster geworden dus.
    Een hele fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous card - all the wonderful details!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende vintage kaart heb je weer gemaakt zeg, super mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen