maandag 5 maart 2012

Groeten uit Holland

Hallo allemaal,

Dit keer een kaartje wat ik gemaakt heb voor mijn nicht Janet in Canada.
Vorig jaar zijn ze  geëmigreerd dus ik dacht ik doe maar eens lekker Hollands.
Een vrijdag heeft ze hem ontvangen en ze was er heel blij mee.
Dus kan ik hem nu hier laten zien want ze kijkt ook altijd op mijn blog en anders zou het geen verrassing meer zijn.
Zo en nu ga ik gauw weer aan de freubel want ik heb een zaterdag bij Doe@ding het nieuwe INKIDO papier gekocht en wat is het mooooiiiiiiii.
Je kan het nu ook online bestellen  hoor en in het echt is het nog mooier als op de site.
Dus de volgende post hoop ik jullie daar van wat te laten zien.
Allemaal een hele fijne dag en bedankt weer voor je bezoek en de leuke en lieve berichtjes.

36 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Janiie, leuk gemaakt, ook leuk om de tulpen in dat mandje te doen. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hollands kaartje .Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie Hollandse kaart Jannie.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig Hollands kaartje Jannie
    ik kan me goed voorstellen dat je nicht er blij mee was.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker Hollands.
    Wat is hij leuk zeg!
    Je heb me weer op een idee gebracht.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hollands kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk hollands kaartje heb je gemaakt!
    Prachtig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo'n prachtig Hollands kaartje in Canada te ontvangen Jannie!!
    'k Ben benieuwd naar je creatie met Inkidopapier. Ik heb het weg laten leggen bij Marlous... En mocht er behalve het papier nog meer richting huis?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk Hollands kaartje, deze zou Elena ook enig vinden, ik ben benieuwd naar je volgende kaartje, heb even op de site gekeken ziet er werkelijk Schitterend uit!!!!.
    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig kaartje!!! Leuk, zo lekker Hollands, kan me voorstellen dat ze dat wel kunnen waarderen!!!
    Ik heb even gekeken naar dat papier, wauw zeg, dat is mooi!!! Ben heel benieuwd naar je volgende creatie!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke Holandse kaart in onze nationale drie kleur. Heel toepasselijk om de stansjes zo te gebruiken voor iemand die in het buitenland woont!
    Prachtig kaartje is het geworden!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Frisse, vrolijke kaart Jannie. Mooi Hollands plaatje hoor..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een heerlijke mooie hollanse kaart en zo mooi gemaakt die zal ze wel heel erg mooi vinden

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohw leuk is deze, en ja echt hollands, gaat ze leuk vinden hoor. En heel veel plezier met je nieuwe papiertjes, die zijn mooi heb ik gezien.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh heerlijk zo'n Hollands kaartje!! Wat heb je dat leuk gedaan!! Ben benieuwd naar je volgende kaart:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik snap waarom ze er heel blij mee was hoor, hij is hartstikke mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk vrolijk,Hollands kaartje Jannie.
    Heel begrijpelijk dat je Nicht er blij mee is.
    Echt een hele mooie kaart.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker vrolijk en zeer Hollands kaartje Jannie, leuke kleurtjes!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje zo helemaal Hollands, toppie hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Wat een vrolijke kaart.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij heb je zo'n beetje alle kenmerken van Holland op 1 kaartje bijeen gebracht.
    Van de tulpen, klompen tot molen en koe.
    Geweldig hoor.

    Mooie kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tjonge, wat een schitterende kaart zeg!! Heerlijke kleuren!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo Jannie, dit is mooi. Hollandser kan niet. Leuk gecombineerd alles.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Groeten terug !! :-) :-)

    Leuk hoor Jannie, helemaal Hollands!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig hollands kaartje. Erg is het als je moet wachten met plaatsen van een kaartje. Maar als ze hem al gezien heeft is ook niet leuk.
    Eindelijk kunnen wij ook genieten van deze mooie kaart! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fab card Jannie!!!
    Lovely and happy colours!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart is dit Jannie!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk idee Jannie om haar zo'n Hollandse kaart te sturen.Als ze nu maar niet te veel heimwee krijgt.Maar hij is echt heel leuk geworden.Ik ga 5 april een workshop doen bij Anita , zal eens kijken naar het papier.Ga er maar snel iets mee maken.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterend kaartje Jannie, supers!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowwww Jannie,wat is dit een schitterend kaartje.
    Super dat mandje met tulpen,en dan die molen echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou zeg, een meer hollandse kaart heb ik nog niet gezien. Wel een ontzettend leuk geheel geworden Jannie. Die molen vind ik een topper.
    Gezellig weekend en groetjes van moi Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk hè dat je overal ter wereld op de hoogte kan blijven wat iedereen voor creaties maakt, deze is weer zo hollands ik kan me voorstellen dat je nicht daar blij mee is, ik vind hem super liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een vrolijk hollands kaartje!
    Echt super mooi gemaakt :-)....

    Als ik al dat moois zie krijg ik er ook gewoon weer zin om wat te gaan maken..

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw deze mag er ook zijn wat een beauty, gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen