maandag 12 maart 2012

INKIDO


Hallo allemaal,

Hier eindelijk de kaartjes die ik heb gemaakt met het nieuwe INKIDO papier.
Jullie hebben er lang op moeten wachten,maar mijn privé fotograaf Bram heeft even geen tijd voor mijn kaartjes.
Dus heb ik het zelf maar geprobeerd met een toestel wat ik van mijn zoon heb gehad.
 Ik hoop dat de volgende kaartjes weer door Bram worden gefotografeerd want dan zijn ze veel scherper en mooier als deze
De vlinders zijn  gemaakt met een malletje van Cheery Lynn, deze vind ik echt schitterend..
Nu ga ik even van het heerlijke weer genieten  en straks weer aan de crea.
Bedankt voor jullie bezoek en ik wens jullie nog een hele fijne dag.

34 opmerkingen:

  1. ik vind ze erg mooi geworden .
    lief dat sarah kay plaatje

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Jannie en je heb ze mooi gefotografeerd hoor, mooi papier zeg.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige kaarten Jannie!! En super is het papier...ik heb het weg laten leggen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten weer!!!!!!!!!!!

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes weer! Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere mooie kaartjes, heel verschillend, maar wel beide helemaal super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, mooi papier en plaatjes. Leuk afgewerkt. De crafttables zijn mooi te gebruiken bij deze kaarten. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, Jannie!! En het papier is zeker mooi, maar ik kom voorlopig niet meer in Spijkenisse. En er is niets mis met je foto's hoor!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch prachtige kaarten gemaakt Jannie.
    Je heb er vaart in zeg.
    Zoveel nieuw papier bij doe@ding,heb geen centjes meer,alles zit in de verbouwing.
    Je kan maar 1 ding te gelijk.
    Volgend jaar misschien weer,

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de foto's nog niet zo slecht hoor, en de kaartjes zijn allebei heel mooi
    Leuk die "oude" kleuren gecombineerd met een zachte kleur.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaarten heb je gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Jannie, maar ik heb toch een voorkeur voor de blauwe!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jannie
    wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi, twee van die verschillende kaarten...ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind maar dat hoeft gelukkig ook niet ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten en wat een mooi papier is dat zeg.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes en prima foto's hoor!!! :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhhh wat zijn ze weer mooi zeg, prachtig!!! Enneehh er is niets mis met je foto's hoor, kan het prima bekijken!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal geweldig vind ik ze gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke nostalgische kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaartjes! Leuke kleurtjes, lieve plaatjes en wat een prachtige afwerking! TOP!!!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kaartjes zien er erg lief uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee super mooie kaarten en de foto`s zijn goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele mooie kaarten!! Allebei mooie kleuren en hele mooie afbeeldingen! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele leuke kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten, schitterend. Ik zag dat iemand niet kon kiezen maar ondanks dat ik ze allebei geweldig vind gaat mijn voorkeur uit naar de bovenste. de ene is een 10 en de andere een 10++++++++.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaartje en dit is zeker heel mooi papier

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jannie, wat een prachtige kaartjes, allebei super. Het papier is zeker geweldig. Het bovenste kaartje vind ik persoonlijk de mooiste.
    Fijne dag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous, adorable cards Jannie, love the papers and the sweet details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jannie,
    Wat zijn het weer een beauty's geworden, heel mooi gedaan, ik geniet telkens weer van je prachtige dingen die je maakt, sorry dat ik niet op iedere post reageer, helaas ontbreekt me soms gewoon de tijd, maar ik bekijk ze wel elke keer even.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn ze weer mooi geworden! Vooral die eerste vind ik erg mooi qua kleuren! Mooie plaatjes, leuke accentjes, weer helemaal af dus!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn allebei super, hele mooie kleuren en prachtig papier.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaartjes Jannie!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen