zondag 29 april 2012

Leuk cadeautje


Hallo Allemaal.

Van de week weer eens 2 tasjes gemaakt.
Met wat lekkers er in zijn het zulke leuke weggevertjes.
Het eerste tasje is papier van Making Memories en het tweede van Maja Design.
Gisteren  bij Doe@ding het nieuwe Maja papier gekocht, het is echt heel mooi!!!!!
 Morgen hoop ik weer even naar Spijk te gaan,Marlous houdt  morgen van 10 tot 2 uur een QUEENSDAY SUPER SALE , dus even kijken of er nog wat van mijn gading bij  is,zal best wel denk ik.(lol)
Wens iedereen een hele gezellige  Koninginnedag.

35 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende tasjes Jannie.
    Lief die plaatjes.
    Mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tasjes zijn geweldig Jannie!!!
    Misschien zie ik je morgen wel, als het mij lukt kom ik.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke tasjes!! Is inderdaad geen straf om zulke te mogen krijgen :-)!

    Veel plezier morgen bij marlous, als er nog wat leuks voor mij ligt ;-), neem ut maar mee, haha.

    Groetjes
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jannie, wie schön sind deine Taschen.Du hast immer eine perfekte Geschenkverpackung bereit. Herzliche Sonntagsgrüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke tasjes heb je weer gemaakt .
    En allebei mooie kleurtjes

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke weg gevertjes zijn dit geworden.
    Leuk bewerkt en mooi materialen heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke tasjes Jannie je zal er maar een krijgen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei-leuke kadotasjes Jannie! Mooie details: mallen, afbeelding, label en kantjes.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie weggevertjes geworden Janny. En het Maja papier is ook weer schitterend, ik heb het vrijdag bij Marlous mee genomen.

    Groetjes,Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tasjes, papier is mooi he, ik ben gisteren geweest, en er is weer veel leuks in mijn mandje gevallen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende tasjes met prachtig papier. Ik ben blij dat doe@ding niet zo heel dichtbij is want ik heb me er vorige week al uitgeleefd........beter om nu maar NIET te gaan, hihihi. Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit Jannie.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige tasjes heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende tasjes, Jannie!! Ben vrijdag even naar Spijkenisse geweest en heb ook dat mooie papier gekocht.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie
    wat een super mooie tasjes heb je gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie tasjes heb je gemaakt Jannie.
    Veel plezier morgen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige tasjes zeg.
    Maak me maar lekker met morgen weer even naar Marlous,ik baal best dat het zover weg is.
    Ik heb je blog van Angela,als je niet weet wie ik ben denk je maar aan een scooter.hahahaha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw ..... wat zijn ze Schitterend Jannie!! Prachtige kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn twee schitterend tasjes geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt schitterend! Dar ga je twee mensen heel blij mee maken.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs leuke tasjes zeg, zo heb je wel een heel mooi kadootje, zelfs zonder dat je er wat in doet!!!!
    Veel plezier morgen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige tasjes Jannie
    Met een lekkertje er in,is het zeker een leuk weggevertje.
    Maak er een fijne dag van.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee super mooie vintage tasjes! Wat een mooi papier en super details! Ook hele mooie vintage afbeeldingen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende tasjes Jannie!! Zulke leuke weggevertjes.
    Het nieuwe papier van Maja is super. Ik heb er al een kaartje mee gemaakt ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende tasjes heb je weer gemaakt Jannie, en heb je veel in je winkelmandje laten vallen?!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie , en nog geslaagd bij Marlous , vast wel. Ik ga vrijdag naar Spijkenisse , dus je snapt het al. Mooie tasjes heb je gemaakt , ik heb ze ook liggen , maar nog niks mee gedaan , tja tijd he.Ze zijn idd. erg leuk als cadeautje.
    Groetjes uit Brouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jannie,

    Leuk dat je meedoet met mijn Candy voor de Trouvaille machine op www.noortje-design.blogspot.com! Kom je vanavond even terug om te kijken of je gewonnen hebt?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige tasjes Jannie, je brengt me op een idee. Dat is echt iets voor mijn moeder met moederdag, die houdt er ontzettend van. Ga ook eens kijken of me dat lukt. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende tasjes zeg, en ja super leuke kado's om weg te geven, koninginnedag is al wel geweest, ik wens je een fijne week liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie,

    Wat was het weer een fantastiche dag bij doe@ding zaterdag.
    Ik heb weer genoten.
    Ik leg de kaart bij mijn moeder neer.
    Leny komt daar donderdag en dan krijgt ze hem.
    Ik weetr zeker dat ze dan wel iets van zich laat horen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie

    Wat een mooie tasjes, ik heb even rondgekeken op je blog en zit te genieten, wat maak jij mooie vintage kaarten, ik kom snel weer kijken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen