dinsdag 8 mei 2012

Een geweldige verjaardag.

Hallo Allemaal,

Hier heb ik een kaartje dat gemaakt is met het nieuwe Pion papier For Mother.
Deze keer eens een gele kaart,en ik denk dat je heel ver terug moet scrollen om er één te vinden.(lol)
Toch denk ik wel eens waarom geen geel  het is zo'n heerlijke vrolijke kleur en we houden toch ook van de zon.
De tulpen heeft Bram gefotografeerd en de velden zijn haast allemaal gekopt maar gelukkig hebben we de foto's nog.
Alle malletjes en papier komen bij Doe@ding vandaan.
Wens jullie nog een hele fijne dag en ik hoop dat het gauw echt lente wordt met veel zonneschijn.

 

39 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie, erstmal vielen Dank für Die vielen lieben Komment, die Du mir immer schreibst. Deine neue Karte ist wunderbar!!! Du hast aber auch das grosse Glück, einen lieben Mann zu haben , der so herrliche Fotos macht. Meine Fotos sind Glücksache, ich knipse immer reichlich in der Hoffnung, dass wenigstens 1 weniger schlecht ist und die Arbeit zu erkennen ist. Das leuchtende Orange auf weiss ist ein Meisterwerk!!!!! Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ook ik laat de gele kleur vaak liggen!
    Maar het oogt toch wel mooi en vrolijk, zo ook bij deze kaart!
    Heel mooi!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie

    Prachtig zo in het geel .
    leuk idee zo met de foto
    je hebt ook weer mooie stansen gebruikt .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat er nu wel meer gele kaarten gaan komen want het is inderdaad wel heel erg zonnig!!!
    Verder wil ik graag je man even een dik vet compliment geven.... Ik heb wel een half uur naar zijn foto's zitten kijken en jeetje zeg...hij kan er wat van!!!!!!!!!!!!!
    Soms viel de mond me gewoon open ;-))
    Speciaal bij die molen met draaiende wieken...die begrijp ik nog niet zo goe maar ik ga er over nadenken hahahaha...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MMMmmm nu krijg ik toch echt zin in de lente hoor:-) Je kaartje is prachtig!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart brengt het zonnetje binnen die nu ontbreekt, prachtig Jannie!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !Jannie

    Heb vorige week een L O gemaakt ook met geel !

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zonnige kaart Jannie! Laat nu de zomer maar komen..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is schitterend!
    Hier wordt je tenminste vrolijk van,
    hele mooie combinatie met het geel en de tulpen!
    Bij mij even geen crea en bloggen, druk met andere dingen, maar wilde toch even reageren!
    liefs, agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van foto's gebruiken met scrappen maar eerlijk is eerlijk op jouw kaart komt hij erg goed tot z'n recht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de kleuren mooi gecombineerd, wat je verder op de kaart aan geel hebt verwerkt, past perfect bij de foto van de tulpen.
    Een pracht werkje.
    En net wat je zegt, helaas... de meeste tulpen zijn al weer gekopt.
    Het is maar zo kort dat we die vrolijke velden hebben he.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een plaatje van een kaart mooie kleuren en wat een mooie foto schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje prachtige foto groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Jannie
    ik hou wel van die geel tinten hoor, het doet zo lekker zomers aan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi,vrolijk kaartje! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi zeg al lijkt het op de foto meer oranje dan geel hij is schitterend grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja waarom geen geel.
    Ik vind het een hele mooie sprekende kaart en zelfs in het geel heel mooi gelukt.
    Prachtige foto en heel leuk zo met de filmstrip.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!! Inderdaad geel is een hele vrolijke kleur! Mooie foto van de tulpen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal gelijk Jannie , geel is een mooie kleur.Ziet er dan ook prachtig uit rondom die mooie foto. Een zonnige kaart zullen we maar zeggen , nu buiten nog.
    Groetjessssssssss Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig in het zonnig geel met een mooie foto.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje!!! Mooie foto zeg!!! Jammer dat ze de bloemen er zo snel afkoppen hè.... het is hier ook zo mooi met al die kleurige bloemenvelden, écht genieten in Noord Holland!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend Jannie,mooi dat plaatje,sorry fot.
    Prachtig papier en mallen.
    De kleur echt beelschoon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je heb er weer wat moois van gemaakt Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Jannie
      Ik heb vanmiddag dat we bij Moeders waren van Noriko Je prachtige kaart gekregen.
      Noriko had wel gezegd dat Je een kaart had gegeven.
      Maar door de ziekte van Noriko heb ik haar vandaag pas gezien,en Je kaart gekregen.
      Ik wil Je heel hartelijk bedanken voor Je mooie kaart.
      Ik vind hem echt schitterend.
      Maar weet,reageren vind ik leuk.
      Jullie laten mij steeds genieten van Jullie mooi creaties,wat het reageren zo leuk maakt.
      Ik wil Je dus nogmaals heel bedanken voor Je prachtig mooie kaart.
      Hopelijk mag en kan ik nog lang van Jullie creaties genieten.

      Gr Leny Hempen

      Verwijderen
  24. Wat mooi is deze kaart Jannie! Schitterende foto met het mooie Pionpapier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk!!! Wat een prachtig tulpig kaartje, leuk bedacht Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie,je laat het zonnetje een beetje schijnen met deze kaart,wat een mooie warme kleuren! Ik vind het heel mooi hoe je deze foto "ingelijst"hebt.Een beauty! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie

    Wat leuk om een foto op een kaart te gebruiken, je kaartje is erg vrolijk zo in het geel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jannie hier word ik nou vrolijk van. hoor de regen tegen mijn ramen tikken en dan zie ik jouw kaartje. Ik vind je kaart prachtig. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jannie hier word ik nou vrolijk van. hoor de regen tegen mijn ramen tikken en dan zie ik jouw kaartje. Ik vind je kaart prachtig. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jannie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat geel is idd erg mooi, zou ik ook vaker moeten gebruiken als ik dit zo zie. Heel mooi kaartje zo.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow Jannie, wat een heerlijk zomers kaartje. Nu de temperaturen nog wat omhoog a.u.b.! Zelfs ik verlang naar wat warmte en nog meer zon. Mijn fiets staat vast geroest ;-)

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, Jannie. Ik vind het niet alleen erg mooi, maar ook lekker vrolijk. De kleuren geven je kaart nog een extra warme uitstraling.
    De vlinders horen zeker erbij en het stukje film achter de foto maakt het af.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele mooie, zonnige kaart met alle geel! Prachtige details en een geweldige foto! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is een hele mooie compositie, je kunt er eindeloos mee variëren hè?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige gele kaart zeg, hele mooie foto ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goedemorgen,

    Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met Prisma potloden.

    En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen