vrijdag 22 juni 2012

Veel liefs.


Hallo allemaal,

 Dit keer wil ik  jullie  deze harten laten zien.
Er was laatst een workshop  van deze harten bij Doe @ Ding  en toen ik dat zag dacht ik die  ga ik ook maken, één voor mijn dochter  en één voor de vriendin van mijn zoon.
Het voorbeeld van het hart heb ik op het blog van Monique gehaald en zo een beetje nagemaakt.
Voor meer details even op de foto's klikken.
De dames  vonden het een heel leuk kadootje en waren er heel blij mee.
En ik vond het super leuk om het voor hun te maken.
Dus allemaal  happy.
Wens jullie een heel fijn weekend en tot de volgende post maar weer.





32 opmerkingen:

  1. Ooooh ze zijn super leuk je harten..
    Fijn weekend!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig die harten Jannie!! En kan me voorstellen dat je dochter en schoondochter er blij mee waren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf zijn die harten, super zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er heel erg mooi uit en ik snap dat de dames er erg blij mee waren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi Jannie!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi Jannie
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi Jannie
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Jannie,wat heb je schitterende harten gemaakt.
    Prachtige details heb je gebruikt.
    Die meiden zijn er maar goed van dat ze zo iets krijgen.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er supermooi uit Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je harten Mooi!! Leuke details!
    Mooie foto's heeft Bram gemaakt van de Truckrun, wat is het elke keer toch geweldig van al die vrijwilligers om een super mooie dag voor de gehandicapten te organiseren. Het is ontroerend als je al die blijde gezichten ziet. Fijn weekend.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze ook erg mooi geworden Jannie, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn geweldig mooi Jannie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel liefs van mij voor jou terug :-)

    Je harten zijn super schattig geworden hoor Jans!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhhh wat zijn ze super mooi zeg, geweldig!!! Wat een mooi kado heb je zo!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je harten zien er prachtig uit, heel mooi cadeautje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je harten zien er schitterend uit.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Jannie, wat zijn je harten prachtig!
    Echt leuk om kado te doen, kan me voorstellen dat ze hier heel blij mee zijn.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Jannie wat is dat mooi gemaakt zeg. Kan me voorstellen dat ze het een leuk kado vonden en helemaal terecht.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jannie, wunderschöne Herzen, mit viel Liebe gemacht. Wünsch Dir ein schönes Wochenende, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn beide prachtig geworden, Jannie!
    De hartjes stralen niet alleen veel liefde uit maar zijn ook nog zo romantisch.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your tags, Jannie, they both look absolutely fantastic! You've decorated them so beautifully. Love your style! It's amazing!

    Have a nice weekend,
    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooohhhh, wat zien ze er prachtig uit!!!!! Schitterend zeg, ik krijg gelijk zin om er ook een te maken maar eerst staan er nog wat andere dingen op mijn agenda, haha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn ze prachtig! Heel mooi versierd en er valt zo lekker veel op te ontdekken! Dat moet echt leuk zijn om te maken...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een mooie romantische hartjes heb je gemaakt! Allebei prachtig met alle mooie details. Ik ben er helemaal weg van!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Jannie , wat heb jij je uitgeleefd zeg , kan me voorstellen dat de meiden daar blij mee zijn.
    Ik zou het ook zijn.
    Hoop dat het weer eindelijk eens beter word , je treft het helaas niet.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. woh wat een schitterende harten heb je gemaakt
    echt suuuuper gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende creatie. Beeldschoon !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende creaties Jannie, prachtige details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jannie

    Wat een prachtige harten, echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig Jannie, allebei! Schitterende afwerking, echt TOP!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In een woord geweldig leuk deze creatie vind het echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen