donderdag 19 juli 2012

Voor Jou.

Hallo allemaal,

Deze keer zomaar een kaartje  uit het kaartjes archief.
Het lijkt wel of er elke week minder crea tijd overblijft.
Maar goed als we maar gezond zijn dat is het belangrijkst.
Wel heb ik vandaag  een paar potjes Pan Pastels gekocht bij Doe@Ding.
Vorige week waren ze uitverkocht, maar nu is er weer een mega  voorraad,  ik dacht ik ga het ook eens proberen.
Ik vind de kaarten van Elly zo mooi dus als ik vanavond tijd heb, ben ik van de straat (lol)
O ja en er waren ook weer Maja paperpads binnengekomen weliswaar 2 van  de oudere series en 1 vintage summer maar daarom niet minder mooi.
Ik verveel me niet hoor  dit weekend .
Wens iedereen die met vakantie gaat een hele fijne tijd en voor de thuis blijvers veel crea plezier.

24 opmerkingen:

  1. een super mooi kaartje
    toevallig was ik ook vanmorgen bij doe a ding en heb ook pan pastel gekocht
    wel toevallig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Jannie en jij hebt je zelf mooie dingen kado gedaan, goed van je, je moet je zelf af en toe verwennen. Vervelen zal je je niet hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Leuke kaart, het lijkt me heel verslavend dat scrappen!

      Groeten Janny

      Verwijderen
  5. Schitterende kaart Jannie.
    Mooi plaatje en papier.
    Super details gebruikt.
    Dus jij bent van de straat,zal Dirksland blij mee zijn meis.
    Ze hebben aldoor maar overlast van.
    Eindelijk rust voor de mensen.
    Heel veel succes vanavond,ben heel erg benieuwd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Jannie en kijk uit hoor de PanPastels werken verslavend :-)

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Jannie, you've done it again! ;) Another masterpiece that takes my breath away. You never stop amaze me with your outstanding creations, they are all so lovely.
    This card is absolutely GORGEOUS. Love everything about it. Simply STUNNING!

    hugs
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig mooi Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een lief kaartje Jannie!
    Oh dus jij was het die Flakkee onveilig maakte... Gelukkig hebben ze vanavond dan rust....hihi... ;-) Geintje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doet dat rood het mooi!!! Super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart!! Mooie kleuren heb je gebruikt! Veel plezier voor het weekend!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Jannie. Veel plezier met je panpastels, ik heb ze ook gekocht.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!
    Ik heb staan twijfelen bij de Panpastels, maar idd als ik de kaartjes zie die er mee gemaakt worden, weet ik niet of dat lang zo blijft. Haha.'
    Ben heel benieuwd naar de jouwe.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi !!!!!!!
    Ik weet eigenlijk nog steeds niet zo goed wat je met die panpastels kan.... moet maar eens gaan kijken op youtube misschien? LOL
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart,en de bloemen en vlinders prachtig.groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hier ook meestal tijd tekort hihi. Je kaartje is super, echt heel mooi.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een schatje, heel mooi gemaakt. Kleuren ook heel mooi. Tijd ja.... Het gaat snel.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje weer Jannie, vindt de kleuren erg mooi die je gebruikt heb.
    Hier van hetzelfde laken en pak hoor, de dagen vliegen voorbij, zeker met "gasten in huis" maar knots gezellig hoor. Plezier met je pastels. ben benieuwd.

    LIefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart, Mooie kleuren heb je gebruikt! Veel plezier voor het weekend!

    Liefs Manuella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jannie,

    Mooi kaartje en hopelijk vind je binnenkort wat meer knutseltijd.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een pracht van een kaart Janny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tijd , tijd , tijd , ik heb er nog steeds geen winkeltje mee gevonden ,helaas. Maar goed we hebben er allemaal last van. Mooie kaart Jannie , en wat een mooie donkerrode kleur. Ik heb de pastels ook nog niet. Maar weet ook zoals wel meer mensen ook niet of dat zo blijft.
    p.s. Weertje he Jannie ?

    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen