woensdag 15 augustus 2012

Geld of kadopas envelopjes.

Hallo allemaal,

Allereerst  sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen of zien.
Maar ik heb gewoon een mega grote blog dip.
Ik heb me  er zelf  echt  toe moeten zetten om weer wat te laten zien,maar  hopelijk gaat het vanaf nu weer beter.

Deze keer heb ik geld  /kado pasjes envelopjes gemaakt .
 Deze keer voor de mannen.
Ik heb kraft  en Pion papier gebruikt.
De flopjes heb ik met een mal van Tim Holtz gemaakt.
Ik heb  hem bij Marlous van  Doe @ding gekocht.
Heb er ook nog een speciaal matje bijgekocht en dat  voorkomt dat de ril lijnen niet gesneden worden.
Echt Super !!!!!
Ook heeft Marlous 17 nieuwe vellen met vintage plaatjes binnen gekregen, ooo en wat zijn ze mooi.
Binnenkort op de webwinkel en kan je niet wachten dan  even bellen of mailen.
 Zo dat was het weer voor deze keer  en ik kom gauw weer bij jullie kijken hoor.








24 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke geld tasjes, echt super leuk :-).

    Das egt leuk weg geven!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat heb je dit prachtig gemaakt Jannie.
    Nu weet ik het waar jij je geld bewaard.
    Ze zijn echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit..ach een blogdipje hebben we allemaal wel eens..hihi.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er super leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Jans!! Ik herken die dip hoor :-( Ben ook niet vooruit te branden :-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer supers uit Janny, enne...ik hoop dat je weer snel uit de blogdip bent!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke vlopjes heb je weer gemaakt .
    En die blog dip komt echt wel weer goed.
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vlopjes Jannie,
    en die blog dip hebben we allemaal wel eens, die gaat vanzelf weer voorbij hoor;)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er prachtig uit hoor jannie en inderdaad.....je dip gaat wel weer over hoor. Het is ook zomer, dan heb je toch wat minder zin in de computer.....vind ik.
    Fijne dag en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke envelopjes heb je gemaakt, soms moet je gewoon even een blogpauze inlassen, daarna komt de inspiratie en zin wel weer hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke envelopjes Jannie.
    Echt schitterend.
    Je niet druk maken,met die warmte.
    Je hobby komt wel weer.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb dat weer mooi gemaakt, leuke collage ook

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke vlopjes Jannie! Altijd handig om 'n voorraadje te hebben..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke serie envelopjes heb je gemaakt. Ook mooi in een collage gezet.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die dip heeft volgens mij iedereen wel eens Jannie, en het moet ook geen verplichting worden natuurlijk hahaha. Ik vind je kadoenvelopjes helemaal super geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jannie,

    Toffe (mannen)set kaartjes en ja mooie plaatjes erop !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jannie, Vielen Dank für Deine Lieben Kommentare.
    Deine neuen Kreationen sind wirklich zauberhaft, eine sehr schöne Arbeit. Super!!!
    liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat supermooi gemaakt erg mooi !!

    Fijn weekend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie. Ik zit momenteel in een diepe creadip.Dus we dippen wat af samen. Maar je hebt geweldig creatie´s gemaakt.Jij zit voorlopig niet zonder cadeautjes.
    Kun je het nog een beetje uithouden met de warmte,ik lig bijna flauw hier boven.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jannie,
    Wat een leuk tasje heb je weer gemaakt
    en dan die kado-envelopjes, super hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jannie, Je hebt leuke creaties gemaakt. Soms moet je even afstand van de hobbie nemen. Dan wil je van alles maar het lukt niet. Even wat anders. Het is nu ook te warm om je druk te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Jannie, leuke kado envelopjes...zo kan je nog eens met geld aankomen (of een kadocard) op een verjaardag, want om het nou in een witte envelop te stoppen.......En die dip...raak je wel weer kwijt.Ik denk dat iedereen dat wel een keertje heeft, ik had hem net voor de vakantie....ben er nu weer helemaal klaar voor. Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hoop dat je weer uit de dip bent.
    Aan de vlopjes en het tasje zal het niet liggen,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk, ik heb er lekker een paar besteld via oma, maar dat zul je nog wel horen. Je hebt wel kans dat ze het hier nadoen, maar voor concurrentie is het toch te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen