zondag 23 september 2012

Het is weer voorbij ......

Hallo Allemaal.

Het is weer voorbij die "mooie"zomer.
De herfst is begonnen, het regent hier, en morgen geven ze ook regen en veel wind op bbbrrr dus echt herfst.
Ik houd meer van het voorjaar en de zomer , wind  regen en vroeg donker is helemaal niks voor mij.
Maar goed over een klein half jaartje begint het voorjaar dus moed houden ma zei mijn dochter vorige week.(lol)
Hier dus nog een zomers kaartje met Sarah Kay.
Het papier dat ik gebruik hebt is van My Mind's Eye.
De vlinders  en swirls heb ik met een malletje van Cheery Lynn gemaakt.
Denk dat ik zachtjes aan maar eens aan de KK moet gaan beginnen dus wie weet misschien de volgende post Kerst???
Verder wens ik jullie nog een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.

28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, is weer ff wennen, maar net wat je dochter zegt over een half jaar is het weer lente, maar je kaartje ziet er wel lekker fleurig uit.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is jammer dat de zomer voorbij is maar de herfst heeft ook heel veel moois te bieden. Hier nog geen regen heb net zelfs een fotowandeling kunnen maken.
    Mooi kaartje, ik vind Sarah Kay zooo schattig, maar wat mij betreft had je het verbandgaas wel weg mogen laten. (Ik hoop dat je mij mijn eerlijkheid niet kwalijk neemt)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Jannie, de herfst is ook mooi, maar dat alles kaal wordt en de temperaturen naar beneden gaan en het al redelijk vroeg donker wordt is wennen! Probeer te genieten van de prachtige herfstkleuren die er aan gaan komen.
    Nu je kaartje... nou die is schattig hoor en heel mooi gemaakt!

    Fijne dag verder,gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer Jannie, het is inderdaad jammer dat de zomer voorbij is, maar de herfst heeft ook heel veel moois.
    En het is wat meer freubelweer;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik keek net naar een kerstkaartje met een geweldig sneeuwlandschap maar hier spettert de zomer nog even van m'n scherm af!!!! Wat een heerlijk kaartje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook liever het voorjaar en de zomer, zo heerlijk. Maar ja...
    Mooi kaartje geworden!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb niets tegen de herfst en ook niet tegen de winter, ik hou van het veranderen van de seizoenen, maar zo tegen fébruari mag van mij de lente dan wel weer beginnen. Hir is het trouwns nog mooi weer, ik stuur bij deze wat on naar je toe. Je kaartje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Hoe krijg je het telkens weer voor elkaar om zoiets te creëren, heel mooi! Hele mooie details en kleuren.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaart je heb gemaakt Jannie.
    Ben er echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart!! Prachtig gemaakt met mooie details en een heel lief Sarah Kay afbeelding! Geef mij ook maar de zomer! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Jannie, jammer genoeg is de zomer voorbij, je dochter is lekker optimistisch hahahaha, duurt nog maar een half jaartje :)Kan me niet snel genoeg gaan, LOL
    Je hebt in ieder geval nog een heerlijk zomers kaartje gemaakt, lekker vrolijk !! Super hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie

    Je kaartje is prachtig en heel vrolijk, Sarah Kay doet me altijd aan vroeger denken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Jannie wat is dit weer een toppertje, ik vind hem helemaal super gemaakt, zo mooi die kleuren en details, echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een lief zomers kaartje gemaakt maar hier komt het op dit moment met bakken uit de lucht.
    Maar we houden moed en als jij zo nu en dan een mooi zomers kaartje plaatst moet het lukken.
    Dit is een schatje geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Jannie.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je lijkt mij wel Jannie, ik hou ook meer van het voorjaar en de zomer. De winteravonden vind ik wel weer gezellig maar dat is dan binnen hè...;-)
    Je kaartje is wel erg schattig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tja het is nu echt voorbij ......helaas .
    Maar dit kaartje ziet er nog zeker lekker zomers uit.
    Prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterend kaartje,prachtige kleuren en bloemen.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Jannie! Heel mooi van kleur en weer zeer leuk versierd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, Jannie! Hele mooie details en kleuren weer.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi jannie ik vind het een heel leuk kaartje ik heb ook nog sarah key afdrukjes vind het een leuk meisje. Groetjes van cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuke kaart, Jannie. Prachtig gemaakt en mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen