maandag 24 september 2012

Kopje thee met chocola

Hallo Allemaal,

Nu is de zomer echt voorbij wat een regen en een wind bbrr.
Het was echt een herfststorm,  niks voor Jannie hoor.
Ik ben maar aan de crea gegaan en heb een soort boekje gemaakt met aan de ene kant een reep chocola en aan de andere kant  2 zakje thee.
Het papier is weer van My Minds Eye.
Hier onder zal ik er nog één laten zien hoe het er binnen uit zie,
  Wens jullie allemaal een hele fijne dag  en bedankt voor jullie bezoek en de berichtjes die ik altijd met heel veel plezier lees.                                                        

33 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt Jannie.

    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt!

    En ook erg lekker thee met chocola :-)

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er weer schitterend uit Jannie, helemaal super. En die wind ook niets voor mij en over de regen maar niet te speken, ik was kleddernat toen ik thuis kwam van mijn werk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kadootje heb je weer gemaakt Jannie maar daar ben je altijd goed in. Ontzettend leuke tekststempels!
    Hier ook lekker herfstachtig, regen wind ik hou er wel van ;-)

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij leuk Jannie.
    De stempels zijn super!!!!!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend jannie en je bent er een kei in.
    je zoekt de kleuren zo mooi bij elkaar uit.
    ook je vorige kaartje is weer een echte beauty.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, dat ziet er leuk uit, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest gisteren ook even aan je denken hoor.
    Heb je weer geweldig gemaakt, leuk om kado te geven!!.

    gr.LOuise










    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww!!! wat een schitterende creatie Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er super leuk uit zeg!
    Een geweldige creatie!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o dat ziet er weer super leuk uit .erg mooi om zo kado te geven.
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk en mooi gemaakt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk Jans!! Ik kom eraan hoor, voor een kopje thee met chocola ( daar kun je me voor wakker maken :-)
    Leuk setje zo, en ik denk dat ik die stempel ook must haven haha.

    Ik zie je snel weer :-)!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk thee met chocolasetje Jannie!! Het ziet er "heerlijk" uit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super mooi gedaan.
    Heb je dit gemaakt naar aanleiding van een bepaald patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wowww Jannie,wat schitterend gemaakt.
    Ben weg van je papier en stempels.
    Vooral die stempel met dat kopje.
    Die gaat weer op me verlanglijstje.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb Je thee en chocola genoeg Jannie.
    Dan kom Ik effe hihi.
    Want dat ziet er leuk en gezellig uit.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie cadeautje heb je gemaakt!! Een heel leuk idee!! Ook de stempels zijn heel mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjee, wat leuk Jannie! Heel leuk om zo even mee te nemen als je ergens een bakkie gaat doen.
    Stempels zijn super gaaf en van een groot heb gehalte :)
    Mail je van de week nog wel, was vandaag weer een halve dag kwijt in het ZH.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Wat heb je dat leuk gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jannie, wat zijn ze leuk! Ideaal om kado te geven nu 't zo hard waait buiten...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een plaatje van een boekje. Prachtig gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat leuk gedaan zeg, heel mooi en erg leuk om kado te doen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige creatie heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind ik mooi gedaan jannie is echt leuk deze creatie. Groetjes van Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend boekje, erg leuk om als kado weg te geven.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw dit is echt een leuk boekje groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Now that's a fine goody bag! And it looks good as well ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Jannie,

    ZALIG, echt te leuk voor woorden zeg...;o)

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen