vrijdag 21 september 2012

Tasje

Hallo allemaal,

Dit is weer een nieuw kraft tasje  nou ja nieuw een andere maat moet ik zeggen
 Het is wat kleiner als de tasjes die ik hiervoor heb laten zien.Het is te koop in het wit en kraft.
Ik heb hier de nieuwe different Colors stempels gebruikt met het item Chocola.
Een paar heerlijke bonbons er in gedaan en ik heb weer een heel leuk cadeautje.


Wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en heel veel crea plezier.Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende post maar weer.



22 opmerkingen:

  1. Supermooi Jannie, zo'n tasje.
    'k Zal er eens naar uitkijken volgende week.

    Fijn weekend,
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel leuk tasje Jannie!! Leuk gedaan met de stempels van Different Colors.
    ´k Hoop volgende week ook te komen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tasje heb je gemaakt.
    Een super leuke stempel is dit van Different Collors.
    Zo zie je maar hoe je op deze manier weer een leuk cadeautje rijker bent.
    Leuk gedaan.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk tasje Jannie super om kado te doen, leuk met die chocolade voor op, het water loopt in mijn mond....heerlijk!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tasje Jannie,leuke stempels zeg.
    En dat plaatje is ook echt gaaf erop.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tasje heb je gemaakt, gorgeous love it

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig tasje Jannie! Altijd leuk om te krijgen..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk dit tasje.
    De stempels vind ik echt gaaf, ga er eens naar kijken.....altijd handig om in de voorraad te hebben.:)

    Heb je van de week nog post gehad?
    (had maandag iets voor je op de post gedaan!)
    Fijn weekend!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi tasje.
    Zou ook heel graag naar het event toe willen gaan, maar dat laat ons gezin niet toe.
    De stempel op het tasje is nml. super mooi en zou hem ook heel erg willen hebben, maar ja ik heb pech

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk cadeautje Jannie.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie chocoladet asje, perfect voor bonbons en een heel leuk idee! Het tasje wat jullie gaan maken ziet er ook prachtig uit!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw, wat een geweldig leuk tasje heb je gemaakt, leuk hoor om kado te geven. Wat een schitterende stempel is dat van Different Color.
    Jammer dat het zo ver weg is anders was ik zeker gekomen, veel plezier en we zien wel wat je gemaakt hebt.

    Fijn weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk tasje heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk chocolade tasje!!! Ik ga zaterdag naar Spijkenisse, misschien dat je nog zie....
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Je tasje is prachtig Jannie!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie

    Wat een heerlijk tasje en die tekststempel vind ik geweldig.....een heel mooi cadeautje zo.
    En het tasje wat jullie gaan maken is ook al zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Meis ik vind het tasje wat jullie gaan maken helemaal super, ik houd ervan zo'n een mooie stijl, en jouw creaties ik vind ze allemaal stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw!!!
    En weet je wat nou het leuke is...dit tasje staat op mijn kast te pronken.
    Nogmaals bedankt Jannie!!!Tot vrijdag!

    Harriët XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super gaaf tasje heb je gemaakt, leuk met deze stempels, ook het tasje van monique is heel mooi, ik kom zaterdag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een onwijs gaaf tasje Jannie ik vind het heel mooi .gr v Cora en je ziet me volende week

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs gaaf tasje Jannie ik vind het heel mooi .gr v Cora en je ziet me volende week

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wie schön, Diese Taschen. Eine wunderbare Arbeit.
    Du willst uns noch andere zeigen?
    Wünsche Dir ein schönes Wochenende, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen