maandag 10 september 2012

Zomaar

Hallo Allemaal,

Wat hebben we de laatste weken prachtig weer gehad hé.
Ik heb er dan ook echt van genoten en weinig crea gedaan.
Dit kaartje heb ik dan  nu eindelijk klaar en kan ik het jullie laten zien.
Het papier is van ?? ik dacht van maja.
Plaatje van Pion, takjes van Marianne, swirl van Cheery Lynn.
De label heb ik gemaakt van een mal van Magnolia.
Alle spulletje heb ik gekocht bij Doe@Ding .

Vorige week heb ik een  magneet koffertje  voor al mijn malletjes gekocht bij Marlous .
Hebben jullie het al gezien wat een geweldige uitvinding is dit.
Ik had al mijn malletjes in grip zakjes zitten en nu zitten ze op  magneet plaatjes.
Ik ben er heel erg blij mee, en ik heb al weer een paar na vullingen op mijn verlanglijstje staan.



Allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende post maar weer.




32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ja daar kijk ik graag naar groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Jannie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg!!!!! Mooi met al die details....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart, Jannie. Mooi en elegant met een rustige uitstraling.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Vooral al die details :-)!

    En idd dat koffertje is echt een super uitvinding! Wat hebben wij dan zitten tobben zeg al die jaren.

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende vintagekaart Jannie!!
    Zo mooi met alle stanzen.
    Handig het koffertje.
    Ik heb ze in een multomap zitten op magnetisch fotopapier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jannie, geweldig mooi, ik heb 2 magneet mappen en 3 foto albumpjes, maar nu een koffertje gereserveerd hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een schitterende kaart Jannie.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie nostalgische kaart heb je gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Jannie wat is je kaartje weer helemaal super geworden, helemaal top. Ik hou ervan dat nostalgische, ik maak er eigenlijk veel te weinig van terwijl ik nog zoveel mooi papier er voor heb liggen, ga er eerdaags ook weer eens eentje maken. De jouwe is super Jannie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SCHITTEREND kaartje Jannie!
    Zag dat koffertje bij Nicole voorbij komen, idd. wat een mooie oplossing om de stansen te bewaren.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart!Leuk gedaan zo zwart-wit.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterende vintage kaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig vintage kaartje.
    Ik heb het koffertje gezien ,en ziet er echt heel handig uit .
    Ik heb van die magneet mappen .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende vintage kaart heb je gemaakt Jannie, geweldig mooi,Zag dat koffertje bij Nicole voorbij komen, idd. wat een mooie oplossing om de stansen te bewaren.

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een schitterende kaart en mooie papiertjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk kaartje Jannie. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waauw wat een bjoeitie weer Jannie, leuk zo die bloem op dat kantje. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaart
    en zo mooi bewerkt met mooi details
    ja suuuuuuuper gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pracht kaart Jannie en heel mooiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje Jannie,lief plaatje.
    Heel mooi papier en details.
    Super weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie,
    Wat een schitterend mooi vintage kaartje!
    Als je hem vergroot.... zijn de super mooie details nog beter te zien. Top!
    De koffer lijkt me ook zó handig, opgeruimd staat netjes en staat al op m'n (verjaardags) verlanglijstje :)
    Verder alles goed? Ook met moeders?
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart, heel gaaf.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig mooi kaartje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig!! wat een schitterende kaart Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend vintage kaartje. Heel mooi aangekleed en alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jannie, das ist eine zauberhafte Vintagekarte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen