woensdag 14 november 2012

Kersttasje.



Hallo Allemaal,

Hier ben ik alweer,ja de gang zit er weer in (lol)en deze keer met 2 kersttasjes.
Dit is zo leuk om te maken en ook om weg te geven.
Deze tasjes zijn ook heel leuk van maat nl 13 hoog bij10 breed.
Ik heb ze bij Doe@ding gekocht in het wit en kraft.
Het papier  is van vorig jaar een lijn van Maja.
De bloem en de sterren label zijn allebei van magnolia.
Alle materialen (behalve het zilveren hertje)komen bij Doe@ding vandaan, staat het  niet in de web winkel,  kan  je altijd  even bellen en ze helpen je  graag verder.
Vandaag hoop ik  een KK te gaan maken met het nieuwe Bo Bunny papier Powder Mountain,
een prachtige blauwe winterlijn .
En morgen ga ik de workshops spelen met inkt  volgen bij Anita warme groetjes in de winkel van Marlous,heb er echt zin.
Wens jullie allemaal een fijne dag en bedankt voor je bezoek ,


27 opmerkingen:

  1. Wauw schitterend gedaan Jannie, je brengt mij weer op een idee haha, ik heb wel tasjes gescrapt hoor, maar nog niet voor de kerst,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kersttasje, erg mooi papier!! Ben al erg nieuwsgierig naar je kk :-).

    Veel plezier morgen, misschien zie ik je nog wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat mooi Jannie, al een kado op zich, wat enig dat kalendertje erop.
    Ben benieuwd naar je KK en veel plezier morgen!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tasje Jannie, heel mooi opgepimpt.
    veel plezier morgen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kerst tasje en zo leuk met het kalendertje er op groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende tasjes Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jannie, wat een snoes van een tasje heb je gemaakt! Via het bloggen kwam ik op jou site en ik moet zeggen, het zijn fantastiche creaties. Ik ben volger geworden want zo blijf ik van al die mooie dingen op de hoogte! Morgen veel plezier bij Anita!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kersttasjes Jannie!! Leuk met het kalendertje voor het nieuwe jaar.
    Morgen, veel plezier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig tasje Jannie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi tasje Jannie.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een tassie naar mijn hart . Nog mijn kleuren ook. Hij is tof en bedankt dat je op mijn blog bent geweest en volger bent geworden. Ik volg je nu ook hoor... op de voet!! hihihi

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend gaaf is dit, super van kleur en wat een geweldige details erop verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Jannie,wat een schitterende tasjes.
    Van jou kan ik nog veel leren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Das ist eine Wunderschöne Weihnachtstasche. Sie gefällt mir sehr.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij hele mooie tasjes gemaakt, Jannie!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tasjes zeg, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superrr leuke tasjes Jans!! Fijn dat je de gang er weer in hebt :-)
    Veel plezier bij de workshop morgen!! Wij hadden vandaag ook een superdag met de dames :-)!!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig tasje heb gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend tasje heb je weer gemaakt Jannie, ik vind hem prachtig zo met dat wit/blauw. Maar potjandorrie, ik zoek me werkelijk helemaal rot naar die tasjes maar helaas ik kan ze dus niet vinden. Gisteren de hele site van Doe@ding doorgezocht maar ik zie ze niet daar, kan jij me misschien vertellen waar je ze dan onder zoekt, want ik wil ze zo graag kopen. Ik hoor het graag van je Jannie. Alvast bedankt. Jouw tasje die ik van je gekregen hebt staat hier trouwens nog steeds te pronken op mijn kast hoor, ik vind hem zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige tasjes heel mooi die bloem,
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Jannie wat heb je deze tasjes super mooi gepimpt!
    Vind het heel origineel dat je kalendertjes zo verwerkt hebt op de voorkant. Leuk idee hoor!
    Hoe was je dag vandaag? Ben heel benieuwd hoor hoe het gegaan is en of je het inkleuren leuk vindt....
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Jannie,
    Wat leuk dat je bij mij op bezoek was..Ik ga jou ook volgen..je maakt prachtige creaties en..dat Powder Mountain papier heb ik ook liggen en is..supermooi..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave tasjes, Jannie! Veeel leuker om een kadootje op deze manier weg te geven.
    Ik was al een poosje niet meer hier geweest, dus ik heb eens even rustig genoten van al het moois.
    En...je hebt me geinspireerd, want ik zie veel mooie vintagekaartjes en ik ben niet zo goed in vintage, maar ik ga toch maar weer eens poging wagen! ;-)
    En ik ga NU beginnen, hihi!

    Liefs,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen