dinsdag 27 november 2012

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Hier een kerstkaartje wat gemaakt is van Magnolia papier.
De bloem en swilrs zijn ook  van Magnolia en de rand aan de zijkant is een doily van Tim Holtz.
De sneeuwsterren heb ik  bewerkt met Eiskristall,wat een super gaaf spul is dat.
Een beetje lijm op de ster en dan wat kristalletjes er op strooien en dan lijkt het net echt.(lol)
Wens jullie allemaal een fijne dag en veel creaplezier als jullie aan de hobby gaan.

O ja hebben jullie het gelezen vrijdag avond koopavond bij Doe@ding in Spijkenisse.
Veel leuke demonstraties zoals Elly met de Pan Pastel en Anita met de inktjes en nog veel meer.
Wat ik  zo leuk vind is dat de mensen van de zorgboerderij  uit Zwartewaal ook een plekje in de winkel krijgen om hun zelf gemaakte spulletjes te verkopen.
Ze verkopen ook kaarsjes en daar ben ik gek op, altijd leuk als cadeautje in een doosje of tasje.
Dus jullie begrijpen het zeker wel al,ik ga vrijdagavond even kijken en misschien valt er dan ook nog wat in het mandje, komen jullie ook?het is altijd heel gezellig, het is van 19.00 tot 21.00 uur.




37 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Jannie!
    Hij ziet er schitterend uit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kerstkaart, heeeel mooi gedaan
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je weer gemaakt, prachtig geschikt bloemenhoekje er op.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Jans!! Gezellig, dan zie ik je vrijdag weer!!

    xxEl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaart Jannie!!
    Vrijdagavond hebben we een etentje, de buurvrouw wordt 65. Maar als het goed is, heeft Goris vrij. mi. vrij en ga ik ff naar Marlous.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een beauty Jannie, schitterend wat een mooie kerstkaart!! En leuk om naar doe@ding maar vanuit Friesland wel wat uit de richting... Veel plezier daar, het lijkt me namelijk daar altijd heel gezellig...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das een mooi kerstkaartje zeg! Zo zie je maar weer dat er niks mis is met de traditionele kerstkleuren. Prrrrachtigg!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwww wat een hele mooie kaart Jannie.prachtig van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Jannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig Jannie!
    de kleuren zijn zo mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een beauty!!! Super die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Jannie, mooi van kleur ook.
    Ik ga do en vrijdag 2 daagjes met mijn mannetje weg, anders had ik graag gekomen:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een supermooi kaartje,


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Jannie, ik vind hem prachtig, je komt ogen tekort. Wat super dat de zorgboerderij ook een plekje mogen gebruiken bij Doe@ding, helaas is het voor mij niet in de buurt en ik heb Nick thuis dus kan niet langskomen maar geloof best dat het wel druk zal worden. Alvast veel plezier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een prachtig kaartje Jannie.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Jannie. Heel ereg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wieder eine sehr schöne nostalgische Weihnachtskarte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart heb je gemaakt wauwwww groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjee Jannie, wat een mooi kaartje!
    Ik hou wel van de traditionele kerstkleuren hoor, na een paar "omzwervingen" met kerstversiering in huis zijn we toch weer terug met de kleuren rood, groen en goud! Lekker warm en sfeervol wat precies in het jaargetijde past!!
    Dus ik vind je kaartje hartstikke mooi en jammer dat ie al een ontvangster heeft :)
    Fijne avond!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mooi kerstkaartje, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje :-), helemaal m'n kleuren!!

    Ow leuk hoor weer naar spijk city, als dr wat voor mij bij zit hoor ik ut wel :-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie

    Wat een mooi traditioneel kerstkaartje, in deze kleuren blijven ze toch ook super.
    Veel plezier vrijdagavond.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is beeldschoon Jannie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh what an absolutely gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie chique kerstkaart Jannie! Het ijskristal heeft idd een mooi effect! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. deze kaart is chique en beeldschoon jannie.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bent goed bezig.
    Tot vrijdag!

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wou dat ik in de buurt woonde, dan was ik zeker even langs gekomen.
    Je kaart is fantastisch, prachtig papier en schitterende details.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit weer een schitterende kaart Jannie.
    Alles klopt zo mooi bijelkaar,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jannie,
    Hier zie ik ook Super mooie creaties staan,
    dankjewel dat je mijn volger bent geworden dus heb jij er ook een bij.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Случайно набрели на Ваш блок и не пожалели. Находимся под большим впечатлением от Ваших работ. Очень красиво!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het lijkt wel van rode zijde, zo mooi ziet het er uit.

    BeantwoordenVerwijderen