maandag 17 december 2012

Even geen kerst


Hallo Allemaal,

Een vriendin(84) van mijn schoonmoeder vroeg of ik een paar kaartjes wilden maken met orchideeën.
Want zelf houdt ze ook zo van deze planten.
Ze wilde het liefst met  wit en roze orchideeën en vierkanten kaarten.
Ik zeg,komt goed, op internet een paar afbeeldingen opgezocht en ik ben aan de slag gegaan.
En dit zijn ze geworden, ik geloof dat ik haar wensen wel ben nagekomen hé?
Wens jullie een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoek.

29 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig heerlijk hoor even wat anders ga ik ook doen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig geworden! Wat zijn het toch mooie bloemen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie,

    Allebei je kaarten zien er prachtig uit, heel mooi gemaakt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Jannie!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en fleurige kaarten Jannie
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jans,
    Nou ik denk zeker dat de dame deze kaartjes wel kan waarderen hoor, ze zijn prachtig!!

    Bedankt voor je kaartje hoor!!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker even wat anders dan kerstkaartjes .Ik vind ze allebei erg mooi geworden prachtige plaatjes ook van de orchideeën .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn je kaartjes Jannie!! Heel mooi zijn de plaatjes van de orchideeën.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes Jannie.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaartjes Jannie, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Оооооо! Волшебное очарование!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zijn beide prachtige kaarten geworden Janny heel erg mooi gemaakt.Leuk dat je de plaatjes op de malletjes hebt gezet met die mooie randjes. Heel lief zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allebei prachtige kaarten Janny. Mooie plaatje en je hebt zo ook heel originele kaarten!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kaarten zijn zeer geslaagd en voldoen volgens mij prima aan de wensen van de opdrachtgeefster.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze prachtig geworden Jannie, vooral de roze, maar ja Aniet houdt dan ook heel erg van roze, ik vind ze echt heel mooi. De orchideeen komen super tot zijn recht zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Jannie,

    Prachtige kaarten , echt super. Ikzelf ben dol op orideeplanten heb op mijn vensterbank er altijd wel 2 staan hoor!

    Leuk idee om daar ook iets mee tegaan doen, bedankt voor weer wat inspi... voor het voorjaar!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaarten met deze mooie bloemen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een Schitterende kaarten Jannie .
    Ook voor jou en je Familie fijne Kerstdagen en enn Gelukkig en Gezond 2013 gewenst.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig mooie kaartjes.

    Groetjes Ilonka


    http://ilonkas-scrapcorner.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En de kleuren zo mooi met het papier

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende orchideeënkaarten heb je er van gemaakt.
    Echt prachtig!!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Einfach zauberhaft, deine Karten mit den wunderbaren Blüten !!!
    Liebe Grüsse,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen